- PRO
Карина
Менеджер з продажу, 20 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5564118/
Опыт работы
Керуючий магазином
с 10.2023 по 04.2024
(6 месяцев)
Червоний Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)
Вдалося зробити приріст по ТО на 44%!
Магазин ввійшов в топ-10 кращих по виконанню показників по мережі
Навчання та адаптація нових співробітників ( штат: від 5 до 8 чоловік)
Постійна аналітика ключових показників, робота та впровадження нових методів в роботі колективу.
Робота з базою 1С, Bitrix24
Базове володіння програмами Microsoft Word, Excel, Power Point
Робота та контроль ключових показників мережі та їх покращення (КРІ)
Прийом товару з ТЗД
Проведення щодня часткових інвентаризацій
Участь у проведенні повної інвентаризації з групою ревізорів, їх контроль.
Контроль за збереженням ТМЦ
Робота з планограммами, періодична зміна промо-циклу
Мерчендайзинг
Вирішення нестандартних ситуацій
Створення графіків виходу персоналу
Контроль видачі грошових коштів співробітникам (аванс/зарплатня), оренда, комунальних платежів.
Здійснення інкасації.
Контроль та навчання співробітників щодо нових інструкцій, нововведень
Постійний розвиток як себе, так і співробітників, відвідування курсів по покращенню професіональних здібностей (за рахунок роботодавця)
Комунікація з державними органами.
Введення документації та звітності.
Контроль безперебійної роботи ТТ.
Ревізор
с 03.2023 по 05.2023
(2 месяца)
Фармацевтична компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)
1.Проводення позапланлвих та планових ревізій магазинів.
2.Своєчасне оформлювання результатів ревізії і подання на розгляд керівнику відділу обліку і контролю.
3.Надання зворотного зв'язку керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевіряти виконання поданих вказівок.
4.Контролювати достовірність обліку та наявність матеріальних цінностей закріплених за складом, своєчасність і правильність відображення в документах руху товарно-матеріальних цінностей розміщених на складі.
5.Контролювати порядок складання звітності на основі первинних документів.
*Причина звільнення - несвоєчасна виплата зарплатні!
Керуюча магазину
с 09.2020 по 11.2022
(2 года 2 месяца)
ООО Besr Price, Червоний маркет, Бориспіль, Київ (Роздрібна торгівля)
1.Навчання та адаптація нових співробітників ( штат: від 5 до 8 чоловік)
2.Робота з базою 1С, Bitrix24
3.Базове володіння програмами Microsoft Word, Excel, Power Point
4.Робота та контроль ключових показників мережі та їх покращення (КРІ)
5.Прийом товару з ТЗД
6.Проведення щодня часткових інвентаризацій
7.Участь у проведенні повної інвентаризації з групою ревізорів, їх контроль.
8.Контроль за збереженням ТМЦ
9.Робота з планограммами, періодична зміна промо-циклу
10.Вирішення нестандартних ситуацій
11.Створення графіків виходу персоналу
12.Контроль видачі грошових коштів співробітникам (аванс/зарплатня), оренда, комунальних платежів.
13.Здійснення інкасації.
14.Контроль та навчання співробітників щодо нових інструкцій, нововведень
15.Постійний розвиток як себе, так і співробітників, відвідування курсів по покращенню професіональних здібностей (за рахунок роботодавця)
16. Вирішення нестандартних ситуацій.
17. Комунікація з державними органами.
18. Введення документації та звітності.
19. Контроль безперебійної роботи ТТ.
Магазин входив до п'ятірки найкращих по Україні та був магазином-мільйонником (мав високі показники КРІ)!
Продавець-консультант, заступник адміністратора
с 05.2020 по 08.2020
(3 месяца)
ООО Червоний маркет (Best price), Бориспіль (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
1. Відкриття/закриття зміни
2. Інкасація коштів
3. Прийом товару
4. Мерчендайзинг
5.Вирішення нестандартних ситуацій
6.Проведення інвентаризацій
7. Наявність цінників та порядку у торговому залі
8. Прибирання торгової зали
9. Робота з касовою дисципліною
10. Контроль роботи персоналу та їх навчання
Бармен-официант-хостес
с 09.2018 по 11.2019
(1 год 2 месяца)
Ресторан-отель "Гетьманська фортеця", Борисполь (Сфера обслуживания)
1.Открытие и закрытие смены.
2.Распределение гостей по номерам.
3.Организация обслуживания номеров.
4.Сервировка залов, контроль за чистотой, состоянием и комплектностью.
5. Консультирование гостей об особенностях блюд и напитков, оказание помощи при составлении заказа.
6.Обслуживание гостей ресторанного комплекса в соответствие со стандартами.
Образование
АПСВТ
Юридичний факультет, спеціальність - право, Киев
Неоконченное высшее, с 2021 по 2025 (4 года)
Знания и навыки
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Аналітичне мислення
- Уміння аналізувати
- Бажання вчитися і розвиватися
- Пунктуальність
- Чесність
- Уважність
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Бітрікс24
- MS Paint
- Здатність до навчання
- Користувач 1С
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Лідерство
- Цілеспрямованість
- Управління магазином
- Стресостійкість
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Турецкий — начинающий
Дополнительная информация
Шукаю виключно віддаленну роботу, так як знаходжусь закордоном.
ФІНАНСОВІ РИНКИ, ШЛЮБНІ АГЕНЦІЇ, ТА КОМПАНІЇ, ЯКІ ВИПЛАЧАЮТЬ ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ ОДИН РАЗ НА МІСЯЦЬ – ПРОХАННЯ НЕ ТУРБУВАТИ!
Відкрита розглянути будь-які категорії роботи, на яких є можливість кар'єрного зростання, постійного розвитку та стабільного високого заробітку.
Гарного дня)
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з продажу
40000 грн, Удаленно, Тернополь -
Менеджер з підтримки клієнтів
Удаленно -
Менеджер з продажу
20000 грн, Удаленно, Тернополь -
Менеджер з продажу, Sales manager
20000 грн, Удаленно