- PRO
Юлія
Event-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5601981/
Опыт работы
Продюсерка івентів
с 07.2023 по наст. время
(2 года 1 месяц)
Ekonomika+, Київ (ЗМІ, медіа)
https://ekonomika.ua/
07.2023 - по нині
Реалізація та супроводження проєктів бізнес-заходів:
1. Business Wisdom Summit
https://bws.delo.ua/
2. HRWS
https://hrws.delo.ua/
3. SHE Сongress
https://she.womo.ua/
4. GET Business Festival
https://get.delo.ua/
5. Woman It Tech від Huawei та Womo.ua
https://workandbusiness.womo.ua/
Навички:
1. Досвід в організації бізнес-заходів, жіночих комьюніті
2. Вміння працювати в команді та координувати дії різних відділів.
3. Високі організаційні та комунікативні навички.
4. Знання основ маркетингу та реклами.
5. Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
Посадові обов'язки
1. Розробка концепції заходу:
2. Створення теми, концепту та цілей заходу.
3. Визначення обсягу рекламної кампанії та можливостей заробітку (партнерство, продаж квитків тощо).
4. Створення брифу для оновлення лендингу за новим сценарієм заходу.
Пошук спікерів
1. Співпраця з редакціями для визначення спікерів івенту та запрошення експертів у сфері бізнесу, політики та влади, відомих громадських та культурних діячів.
2. Участь у підборі спікерів та підготовка для використання їх матеріалів (фото, титрів, логотипи тощо).
Управління заходом
1. Створення та підтримка загальної платформи на Google Drive для організації документів та матеріалів заходу.
2. Підготовка завдання дизайнерам щодо створення PDF-презентацій, друкованої продукції, креативів, обкладинок та інших матеріалів для роботи
3. Створення програми заходу та внесення змін та правок до неї
Взаємодія з партнерами
1. Координація спільних проявів з партнерами та створення відповідних документів.
2. Перевірка та контроль інформації про спікерів на лендингу.
Маркетинг та реклама:
1. Співпраця з рекламним відділом для розміщення інформації на лендингу та в соцмережах.
2. Вичитка рекламних текстів, перевірка макетів спікерів перед публікацією.
Організація заходу:
1. Участь у написанні сценарію та контролі його виконання.
2. Підготовка технічного сценарію заходу та таймінгу виступів.
Координація проєкту в день заходу:
1. Супровід та контроль спікерів на локації.
2. Перевірка всіх служб (відтворення відео, заставок спікерів, презентацій, контроль таймінгу).
3. Контроль панельних дискусій
4. Організація інструктажу для волонтерів.
Комунікація:
1. Проведення регулярних зустрічей (Zoom) зі спікерами, редакторами та командою.
2. Швидка комунікація з партнерами та спікерами щодо всіх питань, пов'язаних з заходом.
Редактор Instagram сторінки womo.ua
с 03.2023 по 07.2023
(4 месяца)
Економіка+, Київ (ЗМІ, медіа)
Ведення сторінки інстаграм жіночого порталу @womo.ua
1. Створення макетів для постів в програмі Canva
2. Розміщення постів та сторіз
3. Рерайт матеріалів для постингу
4. Підготовка текстів для розіграшів в інстаграм
5. Створення макетів підборок фільмів та рецептів під формат інстаграм
6. Участь у обговоренні нових проєктів порталу
7. Пошук нових матеріалів для публікацій
8. Співпраця з авторами та провідними фахівцями для створення унікального контенту.
SMM-менеджер
с 01.2021 по 05.2022
(1 год 4 месяца)
МЦ "Добробут", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Розробка контент-плану для двох окремих сторінок стоматології та косметології.
2. Організація фотозйомок та створення відео-контенту з лікарями
3. Взаємодія з лікарями для підготовки матеріалів.
4. Публікація
Контент-менеджер
с 10.2019 по 12.2020
(1 год 2 месяца)
МЦ "Борис", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Ведення сторінки Фейсбук.
2. Пошук та рерайт матеріалів для постів.
2. Публикації фото-, відео-матеріалів.
PR-директор
с 01.2008 по 06.2019
(11 лет 5 месяцев)
ООО "Ані Лорак Продакшн", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
1. Взаємодія зі ЗМІ (друковані видання, ТБ, радіо, онлайн ресурси);
2. Організація інтерв'ю з Ані Лорак для українських та світових ЗМІ;
3. Написання новин, прес-релізів, редагування текстів;
4. Співпраця з дизайн-студіями, контроль та участь в розробці
поліграфічних макетів друкованої продукції;
5. Оганізація презентацій, прес-конференцій, фотосесій, зйомок, особистих зустрічей артиста;
6. Ведення проєктів (комунікація з дизайнерами, фотографами,
режисерами, стилістами тощо);
7. Створення контенту для соціальних мереж;
8. Адміністрування офіційного сайту Ані Лорак;
9. Робота над створенням мерчу артиста;
10. Ретуш фотографій.
Віце-президент
с 09.2006 по 12.2007
(1 год 3 месяца)
ООО "Стиль Рекордс Україна", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
1. Співпраця з рекординговими компаніями;
2. Продаж музичних релізів артистів (Ані Лорак, Міка
Ньютон, Сергій Лазарєв, Йолка та ін);
3. Оформлення документації, що стосується випуску релізів;
4. Взаємодія зі ЗМІ (друковані видання, ТБ та радіо);
5. Співпраці з мобільними операторами (мобільний контент);
6. Співпраця з дизайн-студіями, контроль розробки
поліграфічних макетів друкованої продукції;
7. Облік офісної документації та первинної бухгалтерії;
8. Інформаційна підтримка сайтів артистів.
Керуючий справами
с 02.2004 по 09.2006
(2 года 7 месяцев)
ООО "Ані Лорак Компані", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Оператор з обліку продажів
с 07.2003 по 08.2003
(1 месяц)
Міжнародні Авіалінії України (МАУ), Київ (Державні організації)
Образование
Інститут підприємництва, права та реклами
Рекламне мистецтво, Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Знания и навыки
- Adobe Photoshop
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Користувач Internet
- Canva
- Графічні редактори
- Instories
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Особисті якості
1. Комунікабельність та вміння працювати в команді.
2. Стресостійкість та відповідальність.
3. Дипломатичність і багатофункціональність.
4. Оперативність у вирішенні задач.
5. Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
1. Прагнення до навчання та розвитку у професійній сфері.
2. Участь у тренінгах та семінарах з управління проєктами та SMM.
3. Готова до нових викликів та можливостей у сфері проджект-менеджменту
4. Йога, медитації, книги, кіно, допомога тваринам
Похожие кандидаты
-
Івент-менеджер
Киев, Вишневое (Киевская обл.), Софиевская Борщаговка -
Event manager
Киев -
Івент-менеджер
Киев -
Координатор заходів
28000 грн, Киев -
Івент-менеджер
Киев -
Івент-менеджер
Киев, Одесса