Галина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5608050
Знания и навыки
Дополнительная информация
Резюме
Прізвище, ім’я, по батькові: Біда Галина Іванівна
Дата і місце народження: 09.06.1979, м.Львів
Електронна пошта:[
Телефони:[
Освіта: повна вища, закінчила філологічний факультет ЛНУ ім.. Франка, спеціальність – українська мова та література, магістр.
Знання мов: російська, англійська
Досвід роботи:
01.06р. -09.07 р. – секретар-референт в проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами.
10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера.
З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.)
2)контроль проплат
3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація).
4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями).
5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word).
З 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання
2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами.
3) контроль відповідних оплат і виконання послуг
4)оформлення необхідних документів
5) робота з відділом постачання
6)навчання персоналу, організація роботи відділу
7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів
8)регулярна звітність
9) активна участь у розробці заходів з удосконалення роботи компанії.
Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012
Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony
10.2016 р. - 12.2019 - продавець -консультант в магазині галантереї,швейної фурнітури,бісеру
Неофіційний досвід роботи: репетиторство з англійської та української мов більше 15-ти років.
Готова до переїзду.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Львов
Высшее образование · Полная занятость
- Sale consultant, shop of haberdashery, sewing accessories, beads, 3 года 2 месяца
- An official supporter of groups of foreign clients, EURO 2012, меньше месяца
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов
Менеджер по роботі з клієнтами
18000 грн, Львов
Пакувальник, оператор 1С, менеджер по роботі з клієнтами
13000 грн, Львов