Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 августа 2020

Галина

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Tutoring of English and Ukrainian languages during more 15 years

Дополнительная информация

Резюме

Прізвище, ім’я, по батькові: Біда Галина Іванівна
Дата і місце народження: 09.06.1979, м.Львів
Електронна пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефони:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Освіта: повна вища, закінчила філологічний факультет ЛНУ ім.. Франка, спеціальність – українська мова та література, магістр.

Знання мов: російська, англійська

Досвід роботи:
01.06р. -09.07 р. – секретар-референт в проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами.

10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера.

З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.)
2)контроль проплат
3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація).
4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями).
5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word).

З 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:
1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання
2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами.
3) контроль відповідних оплат і виконання послуг
4)оформлення необхідних документів
5) робота з відділом постачання
6)навчання персоналу, організація роботи відділу
7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів
8)регулярна звітність
9) активна участь у розробці заходів з удосконалення роботи компанії.

Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012
Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony

10.2016 р. - 12.2019 - продавець -консультант в магазині галантереї,швейної фурнітури,бісеру

Неофіційний досвід роботи: репетиторство з англійської та української мов більше 15-ти років.


Готова до переїзду.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: