Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Помічник бухгалтера, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Помічник бухгалтера, Оператор з введення даних, Фінансовий фахівець, Менеджер з розвитку, Фінансовий аналітик
Вид занятости:
полная
Возраст:
31 год
Город проживания:
Хорол
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор інтернет-магазину

с 09.2020 по 02.2022 (1 год 5 месяцев)
Золота ніть, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обробка замовлень з сайту, вайбер, дзвінки.
Формування ттн нова почта через сайт.
Заповнення сайту , опис товару , редагування , нанесення логотипу на фото. Пошук нових товарів, замовлення нових дизайнів у постачальників

Помічник бухгалтера

с 06.2015 по 04.2017 (1 год 10 месяцев)
Діалком, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки, акти, накладні)
Оформлення та контроль договорів із клієнтами та постачальниками
Робота з дебіторською заборгованістю: контроль оплат, зв’язок із боржниками, врегулювання заборгованостей
Взаємодія з постачальниками, клієнтами, логістами
Підготовка звітності для керівництва
Забезпечення порядку у фінансово-документальному обліку

Образование

ХНТУСГ

Учет и адит, Харьков
Высшее, с 2012 по 2018 (5 лет 5 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Сертифікат "Мобільний фотограф"

2024 рік , 1 тиждень

Знания и навыки

  • Робота з клієнтами
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Фінансовий контроль
  • Стресостійкість
  • Робота в команді
  • Ведення документації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Розглядаю віддалену роботу в команді з дружньою атмосферою, де цінуються взаємоповага, підтримка та чітко визначені робочі обов’язки. Важливою вважаю наявність особистих кордонів у неробочий час та ефективну комунікацію в процесі співпраці.
Відповідально ставлюся до виконання завдань — завжди дотримуюсь дедлайнів та забезпечую високу якість роботи. Вмію грамотно планувати свій час і розподіляти навантаження.

Маю досвід у:
Роботі з клієнтами (продаж товарів і послуг)
Веденні замовлень, спілкуванні з постачальниками
Оформленні договорів, рахунків, веденні клієнтської бази
Наповненні сайтів товарним контентом
Базові навички бухгалтера:
-Оформлення первинної документації
-Робота з рахунками, актами, договорами
-Знання 1С:Підприємство
-Впевнений користувач MS Word, Excel
Готова до нових завдань, швидко навчаюсь і відкрито приймаю зворотний зв’язок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: