- PRO
Мирослав
Support manager
- Рассматривает должности:
- Support manager, Спеціаліст чата, Менеджер роботи з клієнтами, IT-спеціаліст, Direct-менеджер, Модератор, Customer Support, Сервіс-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 23 года
- Город проживания:
- Ровно
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5678632/?puid=90200
Опыт работы
Спеціаліст з обробки зображень
с 03.2023 по 03.2024
(1 год)
Фейсер, Дистанційно (IT)
Анотація даних для подальшого навчання ШІ ( штучний інтелект).
Фахівець з обслуговування клієнтів (чат та соціальні мережі)
с 04.2021 по 11.2024
(3 года 7 месяцев)
Global Bilgi, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)
Великий досвід роботи з клієнтами в чатах, соціальних мережах. Вирішення різних технічних питань, фіксація в CRM системах, відповіді на різні типи листів, які надходили на пошту, робота з Excel таблицями.
Оператор call-центра
с 01.2020 по 03.2021
(1 год 2 месяца)
Arce, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
Обслуговування клієнтів, надання їм допомоги в різних питаннях, прорахунок бонусної системи, надання інформації щодо товарів, робота в 1C , здійснення продажів, та їх оформлення.
Образование
НУВГП
Право, Рівне
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)
Знания и навыки
- Технічна підтримка користувачів
- Копірайтинг (криптовалюта)
- Робота з великим обсягом інформації
- Бажання вчитися і розвиватися
- Робота з клієнтами
- Пунктуальність
- Спокійність
- Відповідальність
- MS Office
- Користувач ПК
- Здатність до навчання
- Стресостійкість
- Уважність
- MS Excel
- Уміння аналізувати
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Комунікабельність
- Trello
- Грамотна усна та письмова мова
- Робота із запереченнями
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Впевнений користувач ПК, виконую будь-яку роботу, стресостійкий, маю великий досвід в спілкуванні з людьми, а саме: консультація клієнтів в чатах та соціальних мережах в сферах мобільного звʼязку, фінансовій та в gambling індустрії (5 років). Працюю зі всіма програмами (MSWord, Excel, CRM система, досвід роботи в 1С, тощо). Маю досвід продаж близько 2- ох років, та працював з платіжними системами. Також здійснював обслуговування англомовних клієнтів в чатах. Вмію ефективно комунікувати з клієнтами, аналізувати запити та знаходити оптимальні рішення, швидко освоюю нові інструменти та технології. Швидкий набір тексту, ставлюся до роботи відповідально, можу працювати багато годин в день, відключення світла не проблема, ніколи не відкладаю на потім робочі питання чи задачі, а роблю вже і зараз, завжди зацікавлений навчатись чомусь новому та ставити перед собою цілі та впевнено до них рухатись.
Маю досвід роботи на посаді менеджера підтримки в індустрії онлайн-гемблінгу. Працював у форматі live-чату з користувачами, оперативно вирішуючи запити та проблеми клієнтів. Брав участь у створенні шаблонів відповідей для підвищення ефективності комунікації та стандартизації сервісу.
Участь у запуску стартапу дала можливість працювати в умовах швидких змін та високого навантаження, що сформувало вміння приймати рішення самостійно, працювати в команді, адаптуватися до нових процесів і технологій.
Навички:
Комунікація з клієнтами (live-chat, email)
Створення шаблонів та баз знань
Робота з CRM-системами
Розуміння специфіки гемблінг-ринку
Стресостійкість, багатозадачність, клієнтоорієнтованість.
Похожие кандидаты
-
Support manager
Удаленно -
Customer support representative
Удаленно, Киев -
Support manager
Удаленно -
Customer support representative
70000 грн, Удаленно -
Менеджер служби підтримки
Удаленно -
Customer support specialist
Удаленно, Харьков