Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Мирослав

Support manager

Рассматривает должности:
Support manager, Спеціаліст чата, Менеджер роботи з клієнтами, IT-спеціаліст, Direct-менеджер, Модератор, Customer Support, Сервіс-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів
Вид занятости:
полная
Возраст:
23 года
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з обробки зображень

с 03.2023 по 03.2024 (1 год)
Фейсер, Дистанційно (IT)

Анотація даних для подальшого навчання ШІ ( штучний інтелект).

Фахівець з обслуговування клієнтів (чат та соціальні мережі)

с 04.2021 по 11.2024 (3 года 7 месяцев)
Global Bilgi, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Великий досвід роботи з клієнтами в чатах, соціальних мережах. Вирішення різних технічних питань, фіксація в CRM системах, відповіді на різні типи листів, які надходили на пошту, робота з Excel таблицями.

Оператор call-центра

с 01.2020 по 03.2021 (1 год 2 месяца)
Arce, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

Обслуговування клієнтів, надання їм допомоги в різних питаннях, прорахунок бонусної системи, надання інформації щодо товарів, робота в 1C , здійснення продажів, та їх оформлення.

Образование

НУВГП

Право, Рівне
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)

Знания и навыки

  • Технічна підтримка користувачів
  • Копірайтинг (криптовалюта)
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Спокійність
  • Відповідальність
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Уважність
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Trello
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Робота із запереченнями

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Впевнений користувач ПК, виконую будь-яку роботу, стресостійкий, маю великий досвід в спілкуванні з людьми, а саме: консультація клієнтів в чатах та соціальних мережах в сферах мобільного звʼязку, фінансовій та в gambling індустрії (5 років). Працюю зі всіма програмами (MSWord, Excel, CRM система, досвід роботи в 1С, тощо). Маю досвід продаж близько 2- ох років, та працював з платіжними системами. Також здійснював обслуговування англомовних клієнтів в чатах. Вмію ефективно комунікувати з клієнтами, аналізувати запити та знаходити оптимальні рішення, швидко освоюю нові інструменти та технології. Швидкий набір тексту, ставлюся до роботи відповідально, можу працювати багато годин в день, відключення світла не проблема, ніколи не відкладаю на потім робочі питання чи задачі, а роблю вже і зараз, завжди зацікавлений навчатись чомусь новому та ставити перед собою цілі та впевнено до них рухатись.

Маю досвід роботи на посаді менеджера підтримки в індустрії онлайн-гемблінгу. Працював у форматі live-чату з користувачами, оперативно вирішуючи запити та проблеми клієнтів. Брав участь у створенні шаблонів відповідей для підвищення ефективності комунікації та стандартизації сервісу.
Участь у запуску стартапу дала можливість працювати в умовах швидких змін та високого навантаження, що сформувало вміння приймати рішення самостійно, працювати в команді, адаптуватися до нових процесів і технологій.
Навички:
Комунікація з клієнтами (live-chat, email)
Створення шаблонів та баз знань
Робота з CRM-системами
Розуміння специфіки гемблінг-ринку
Стресостійкість, багатозадачність, клієнтоорієнтованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: