- PRO
Наталія
Оператор кол-центру, фахівець з продажу, адмінстратор, офіс-менеджер, 10 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/572342/
Опыт работы
Фахівець з продажу
с 06.2023 по наст. время
(2 года 2 месяца)
Летсколл, ТОВ, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
Всеукраїнська гаряча лінія відомого магазину, це є вхідні та вихідні дзвінки, консультація клієнтів, оформлення замовлень.
Оператор колл-центра
с 08.2019 по 05.2023
(3 года 9 месяцев)
ТОВ "Мода з доставкою", Житомир (Роздрібна торгівля)
Вхідна та вихідна лінія для консультацій, підтвердження і оформлення замовлень в інтернет магазині, який працював у 4 країнах.
Офіс-адміністратор
с 05.2019 по 06.2019
(1 месяц)
ТОВ "Автодозор", Житомир (GPS технології)
-друкування договорів, додатків до них та додавання нових контрагентів в 1С,
-ведення реєстру дебіторської заборгованості,
-робота в 1С, аналіз проплат та подання списків на відключення,
-обдзвон клієнтів з метою нагадування сплати абонплати,
-відправка рахунків та актів звірок електронною поштою та укрпоштою,
-замовлення хозтоварів і канцтоварів,
-закупівля марок,конвертів та формування листів на відправку,
-замовлення готелів співробітникам в звязку з відрядженням кожного дня,
-привітання працівників з Днем народження,
-архівування документів в папки згідно звітного періоду,
-обдзвон та формування таблиці використання GPS обладнання с/г підприємствами холдинга Астарта помісячно.
-виконання розпоряджень керівника.
Офіс-адміністратор
с 10.2018 по 03.2019
(5 месяцев)
ФОП Шапран С.М., Житомир (торгівля)
-прийом дзвінків,
-замовлення води, хозтоварів, канцтоварів,
-організація свят, поздоровлень,закупівля подарунків до свят, -розробка та запровадження креативних ідей,
-ведення аккаунтів у соцмережах, робота з відгуками,
-робота з документацією, сканування документів,
-виконання розпоряджень керівника та HR-менеджера,
-чистка кофемашини та приготування кави відвідувачам,
-підготовка робочого місця новому працівнику, видача телефону та закріплення пошти, паролю за працівником,
-ведення обліку мобільних телефонів та техніки,
-виклик майстрів по ремонту чи налагодженню техніки.
Секретар керівника адміністрації
с 12.2017 по 08.2018
(8 месяцев)
ТОВ "Малікс-Мєд", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- ведение ділової переписки по електронній пошті,
- складання, редагування, оформлення службових документів обробка,
- друк наказів по підприємству та їх реєстрація,
- контроль за виконанням вхідної та вихідної кореспонденції,
- забезпечення життєдіяльністю офісу: замовлення води, канцтоварів, хозтоварів,
- ведення реєстру договорів оренди і продовження/укладання договорів страхування,
- замовлення экспертних оцінок та документальний їх супровід,
- телефонне обслуговування дзвінків,
- підготовка відряджень,
- підготовка довідок та здача їх у відповідні органи,
- зустріч відвідувачів,
- привітання працівників,
- закупівля поштових марок. формування та відправка листів,
- виконання доручень керівника.
Секретар керівника
с 08.2010 по 09.2011
(1 год 1 месяц)
ТОВ "БІТІМ", Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-здійснення контролю за виконанням працівниками підприємства (у встановлені терміни) виданих наказів та розпоряджень;
- виконання роботи з підготовки та оформлення засідань і нарад, які проводить керівник;
- організація розпорядку робочого дня керівника;
- прийом відвідувачів в приймальні;
- організовувати відрядження керівника;
- прийом, облік, реєстрація, зберігання документної інформації;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям;
- ведення кадрового обліку: трудові договори, формування особових карток, введення даних про нових співробітників в 1С, формування особистих справ співробітників.
- друк листів і наказів, їх реєстрація у журналах;
- виконання службових доручень головного бухгалтера та інспектора з кадрів.
Економіст з планування ПЕВ
с 07.2007 по 08.2009
(2 года 1 месяц)
КП "Житомирводоканал", Житомир (послуги з водопостачання та водовідведення)
- розрахунок виробничої планової собівартості;
- аналіз показників планової та фактичної собівартості;
- розрахунок рентабельності виробничих підрозділів, ефективності виробничих процесів;
- допомога економісту з праці в формування фактичного фонду заробітної плати;
- складання та здача статистичних звітів;
- складання і здача звіту на основі балансу і фінансових результатів поквартально;
- розрахунок дотації;
- складання таблиці планових основних показників підприємства на рік і поквартально;
- калькуляція нових і коригування старих тарифів (процедура затвердження тарифів);
- складання результатів роботи по підприємству поквартально з наростаючим підсумком;
- друкування та реєстрація наказів за суміщення, виконання обовязків відсутнього працівника (доплати);
- допомога в складанні фінансового плану на наступний рік та подання у відповідні державні органи.
Образование
Европейский університет
Економіка підприємства, Житомир
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 9 месяцев)
Денна форма навчання
Дополнительное образование и сертификаты
Пройшла курс 1 С Підприємство по версії 7.7.
1 місяць, є Сертифікат
Знания и навыки
- MS Excel
- Користувач ПК
- MS Word
- Користувач Internet
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Access
- 1С:Підприємство
- Робота з оргтехнікою
- Досвід роботи в 1С
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Умію триматися в колективі, володію знаннями ділового етикету. Швидко навчаюсь.
Критично ставлюся до власних вчинків, тому завжди удосконалююсь. Маю спокійний, урівноважений характер, доброзичлива до людей, працелюбна, відповідальна.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Житомир, Винница , еще 8 городов -
Офіс-менеджер
Житомир, Винница , еще 2 города -
Менеджер з продажу
20000 грн, Житомир -
Менеджер з продажу
50000 грн, Житомир -
Менеджер з продажу
Житомир -
Менеджер з продажу
Житомир