Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 августа 2019 PRO

Наталія

Секретар керівника, помічник, офіс-менеджер, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-адміністратор

с 05.2019 по 06.2019 (1 месяц)
ТОВ "Автодозор", Житомир (GPS технології)

-друкування договорів, додатків до них та додавання нових контрагентів в 1С,
-ведення реєстру дебіторської заборгованості,
-робота в 1С, аналіз проплат та подання списків на відключення,
-обдзвон клієнтів з метою нагадування сплати абонплати,
-відправка рахунків та актів звірок електронною поштою та укрпоштою,
-замовлення хозтоварів і канцтоварів,
-закупівля марок,конвертів та формування листів на відправку,
-замовлення готелів співробітникам в звязку з відрядженням кожного дня,
-привітання працівників з Днем народження,
-архівування документів в папки згідно звітного періоду,
-обдзвон та формування таблиці використання GPS обладнання с/г підприємствами холдинга Астарта помісячно.
-виконання розпоряджень керівника.

Офіс-адміністратор

с 10.2018 по 03.2019 (5 месяцев)
ФОП Шапран С.М., Житомир (торгівля)

-прийом дзвінків,
-замовлення води, хозтоварів, канцтоварів,
-організація свят, поздоровлень,закупівля подарунків до свят, -розробка та запровадження креативних ідей,
-ведення аккаунтів у соцмережах, робота з відгуками,
-робота з документацією, сканування документів,
-виконання розпоряджень керівника та HR-менеджера,
-чистка кофемашини та приготування кави відвідувачам,
-підготовка робочого місця новому працівнику, видача телефону та закріплення пошти, паролю за працівником,
-ведення обліку мобільних телефонів та техніки,
-виклик майстрів по ремонту чи налагодженню техніки.

Секретар керівника адміністрації

с 12.2017 по 08.2018 (8 месяцев)
ТОВ "Малікс-Мєд", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- ведение ділової переписки по електронній пошті,
- складання, редагування, оформлення службових документів обробка,
- друк наказів по підприємству та їх реєстрація,
- контроль за виконанням вхідної та вихідної кореспонденції,
- забезпечення життєдіяльністю офісу: замовлення води, канцтоварів, хозтоварів,
- ведення реєстру договорів оренди і продовження/укладання договорів страхування,
- замовлення экспертних оцінок та документальний їх супровід,
- телефонне обслуговування дзвінків,
- підготовка відряджень,
- підготовка довідок та здача їх у відповідні органи,
- зустріч відвідувачів,
- привітання працівників,
- закупівля поштових марок. формування та відправка листів,
- виконання доручень керівника.

Секретар керівника

с 08.2010 по 09.2011 (1 год 1 месяц)
ТОВ "БІТІМ", Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-здійснення контролю за виконанням працівниками підприємства (у встановлені терміни) виданих наказів та розпоряджень;
- виконання роботи з підготовки та оформлення засідань і нарад, які проводить керівник;
- організація розпорядку робочого дня керівника;
- прийом відвідувачів в приймальні;
- організовувати відрядження керівника;
- прийом, облік, реєстрація, зберігання документної інформації;
- прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям;
- ведення кадрового обліку: трудові договори, формування особових карток, введення даних про нових співробітників в 1С, формування особистих справ співробітників.
- друк листів і наказів, їх реєстрація у журналах;
- виконання службових доручень головного бухгалтера та інспектора з кадрів.

Економіст з планування ПЕВ

с 07.2007 по 08.2009 (2 года 1 месяц)
КП "Житомирводоканал", Житомир (послуги з водопостачання та водовідведення)

- розрахунок виробничої планової собівартості;
- аналіз показників планової та фактичної собівартості;
- розрахунок рентабельності виробничих підрозділів, ефективності виробничих процесів;
- допомога економісту з праці в формування фактичного фонду заробітної плати;
- складання та здача статистичних звітів;
- складання і здача звіту на основі балансу і фінансових результатів поквартально;
- розрахунок дотації;
- складання таблиці планових основних показників підприємства на рік і поквартально;
- калькуляція нових і коригування старих тарифів (процедура затвердження тарифів);
- складання результатів роботи по підприємству поквартально з наростаючим підсумком;
- друкування та реєстрація наказів за суміщення, виконання обовязків відсутнього працівника (доплати);
- допомога в складанні фінансового плану на наступний рік та подання у відповідні державні органи.

Образование

Европейский університет

Економіка підприємства, Житомир
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 9 месяцев)

Денна форма навчання

Дополнительное образование и сертификаты

Пройшла курс 1 С Підприємство по версії 7.7.

1 місяць, є Сертифікат

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint Email MS Access 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою Досвід роботи в 1С

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Умію триматися в колективі, володію знаннями ділового етикету. Швидко навчаюсь.
Критично ставлюся до власних вчинків, тому завжди удосконалююсь. Маю спокійний, урівноважений характер, доброзичлива до людей, працелюбна, відповідальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: