- PRO
Діана
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, HR-менеджер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Ужгород
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5748898/
Опыт работы
Консультант з підбору персоналу
с 10.2021 по наст. время
(3 года 10 месяцев)
Amikov job SK, s.r.o., Дистанційно (Пошук персоналу, HR)
Активний пошук відповідних кандидатів на відкриті вакансії в Словаччині та за кордоном; оформлення документів для поліції у справах іноземців, оформлення документів для бюро праці в Словаччині; підготовка трудових договорів; запис на прийом до міграційної поліції Словаччини; спілкування з кандидатами.
Спілкування з відділами персоналу заводів.
Логіст
с 02.2021 по 05.2023
(2 года 3 месяца)
Happy Retail s.r.o., Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Обробка замовлення; облік отриманих і відправлених замовлень (перевірка їх правильності, створення, друк, створення замовлень); створення накладних і рахунків-фактур у програмі SuperFaktura для Словаччини та Чехії; оформлення супровідних документів на відвантаження - накладних, рахунків-фактур; підтвердження замовлень клієнтів; планування маршруту водіям.
Менеджер з надання інформації
с 05.2017 по 08.2019
(2 года 3 месяца)
VF Consulting services (Візовий Сервіс Центр Консульського відділу Республіки Польщі, Чехії, Австрії, Хорватії, Литви в Україні), Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)
Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.
Менеджер з надання інформації
с 09.2015 по 05.2017
(1 год 8 месяцев)
ПП "Візовий сервіс центр", Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)
Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.
Експерт-оцінювач
с 10.2009 по 08.2015
(5 лет 10 месяцев)
Повне товариство "Міський ломбард", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Консультація клієнтів з питань кредитування;
оцінка заставного майна (золото, срібло, техніка); оформлення договору;
видача кредиту.
Здійснення операцій, пов'язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу ломбардного відділення Товариства, забезпечення їх зберігання та складання касової звітності.
Провідний економіст відділу розрахунково - позичкових операцій
с 02.2007 по 07.2009
(2 года 5 месяцев)
Філія " Закарпатське Центральне відділення Промінвестбанку", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
02.02.07 касир-контролер відділу вкладних, касових операцій та пластикових технологій.
27.03.07 переведена на посаду старшого касира-контролера цього ж відділу.
01.09.08 переведена на посаду провідного економіста відділу розрахунково-позичкових операцій.
Ведення безготівкового розрахунково-касового обслуговування рахунків клієнтів юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності;
перевірка правильності оформлення чеків , заяв на переказ готівки, платіжних доручень;
своєчасне нарахування та одержання коштів від клієнтів за надані банківські послуги відповідно до затверджених тарифів на розрахунково- касове обслуговування;
нарахування та списання відсотків за користування кредитом;
виконання заходів щодо арешту коштів на рахунку клієнта; проведення розрахунків за допомогою системи дистанційного обслуговування; здійснення бухгалтерських операцій по позабалансових рахунках.
Страховий агент
с 04.2006 по 10.2006
(6 месяцев)
Приватний підприємець Халус М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Страховий агент
с 07.2005 по 01.2006
(6 месяцев)
Приватний підприємець Вівдич П. В., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Страховий агент
с 05.2005 по 06.2005
(1 месяц)
Приватний підприємець Білей М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Образование
УжНУ
Економічний факультет, спеціальність Економіка підприємства, Ужгород
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 8 месяцев)
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Словацкий — средний
Дополнительная информация
- швидко навчаюсь;
- командний гравець;
- активно вивчаю словацьку мову;
- без шкідливих звичок;
- очікую хороші умови праці;
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, продавець, оператор, офіс-менеджер
Удаленно -
Адміністратор рецепції
15000 грн, Удаленно -
Асистент керівника
10000 грн, Удаленно -
Офіс-менеджер
Удаленно, Ужгород -
Помічник керівника
Удаленно, Киев -
Економіст
30000 грн, Удаленно, Львов