Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ірина

Помічник бухгалтера, 34 000 грн

Рассматривает должности: Помічник бухгалтера, Помічник керівника, Адміністратор офісу, Менеджер по роботі з клієнтами, Касир обміну валют
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 51 год
Город: Киев
Рассматривает должности:
Помічник бухгалтера, Помічник керівника, Адміністратор офісу, Менеджер по роботі з клієнтами, Касир обміну валют
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Пауза в карьере

с 05.2025 по 09.2025 (5 месяцев)
Навчання

Пауза в кар’єрі була використана для проходження професійних курсів з бухгалтерського обліку. Навчання завершено, отримано практичні навички роботи з первинною документацією та
бухгалтерськими операціями. Розглядаю довгострокову роботу.

У процесі професійного навчання з бухгалтерського обліку здобула практичні знання та навички, необхідні для роботи в бухгалтерії, а саме:
Ведення бухгалтерського обліку
Робота BAS 8.3
Формування ОСВ і балансу
Складання звітності та ознайомлення з порядком заповнення податкових декларацій
Облік заробітної плати, податків і внесків (ЄСВ, ПДФО, військовий збір)
Робота з бухгалтерськими рахунками різних класів (0-9)
Оформлення договорів із контрагентами
Складання актів звірки розрахунків
Заповнення прибуткових і видаткових касових ордерів
Аналіз облікових даних

Обмін валют

с 01.2016 по 05.2025 (9 лет 5 месяцев)
Фінансові компанії, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обмін валют (касир) м. Київ

Досвід:

Мій досвід у фінансових операціях навчив мене цінувати точність, порядок і відповідальність у кожній дрібниці. Кожен день роботи з готівкою, перевірка справжності банкнот та контроль операцій навчили швидко орієнтуватися в складних ситуаціях, діяти спокійно, не піддаючись паніці, і робити все максимально ефективно. Ця робота показала, що професіоналізм вимірюється не словами, а результатом і довірою, яку тобі довіряють колеги та клієнти.

За останні 9 років я обробляла великий обсяг фінансових операцій, виконувала відповідальні зміни без помилок, слідкувала за точністю документів і веденням звітності, оптимізувала робочі процеси та підвищила швидкість обслуговування клієнтів. Мій досвід забезпечив стабільність роботи відділу та високий рівень довіри з боку керівництва і клієнтів.
Обов’язки:

Проведення валютно-обмінних операцій через банківські програми з дотриманням внутрішніх фінансових процедур та стандартів точності
Контроль правильності оформлення платіжних і касових документів, своєчасне внесення даних
Надання професійних консультацій клієнтам щодо фінансових і валютних операцій
Ведення касових журналів та підготовка детальної звітності для керівництва
Перевірка автентичності банкнот, забезпечення фінансової безпеки операцій
Організація робочого простору, підтримка порядку, контроль відповідності процедур

Досягнення:

Безпомилкове ведення касових операцій протягом кількох років, що підвищувало довіру керівництва
Відзначена за точність, уважність та оперативність у роботі з фінансовими документами
Оптимізація процесу обслуговування клієнтів та прискорення виконання касових операцій

Навички:

Впевнене користування банківськими програмами та касовими системами
Висока уважність до деталей, фінансова грамотність та дисципліна
Робота з документами та підготовка звітності
Організованість, дотримання внутрішніх процедур та стандартів
Відповідальність, комунікабельність та ефективна робота з клієнтами

Товарознавець

с 12.2003 по 08.2015 (11 лет 9 месяцев)
Eurostyle, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
– Приймала та перевіряла товар, контролювала наявність і якість.
– Розміщувала продукцію у торговельному залі згідно стандартів.
– Консультувала покупців, допомагала з вибором товару.
– Проводила облік залишків, брала участь в інвентаризаціях.
– Вела документацію (накладні, цінники, звіти про продажі).
– Підтримувала чистоту та порядок у торговельному залі.

Досягнення:
– Збільшила обсяги продажів завдяки індивідуальному підходу до клієнтів.
– Зменшила нестачі завдяки точному обліку та контролю.
– Покращила викладку товарів, що позитивно вплинуло на товарообіг.
– Отримувала схвальні відгуки клієнтів за ввічливе та професійне обслуговування.

Експерт-оцінювач

с 04.2001 по 08.2003 (2 года 5 месяцев)
Декалог, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
– Приймала, оцінювала та оформлювала застави (ювелірні вироби, техніка тощо).
– Визначала реальну ринкову вартість речей.
– Консультувала клієнтів щодо умов кредитування під заставу.
– Оформлювала договори та вела облік прийнятих речей.
– Дотримувалася правил фінансової безпеки і зберігання цінностей.
– Співпрацювала з касою щодо видачі коштів.

Досягнення:
– Забезпечила високу точність оцінок і довіру клієнтів.
– Виявила підроблені вироби, запобігши фінансовим втратам компанії.
– Оптимізувала процес прийому застав, скоротивши час обслуговування клієнтів.
– Підвищила рівень лояльності клієнтів через уважність і чесність.

Образование

Заклад фахової передвищої освіти

Вантажопідіймальна техніка, Київ
Среднее специальное, с 1989 по 1992 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Бухгалтер+Головний бухгалтер+BAS Бухгалтерія 2.1

з 14.05.2025р по 29.05.2025р
Сертификат

Знания и навыки

  • BAS Бухгалтерія
  • MS Excel
  • MS Word
  • Робота з РРО
  • Користувач ППРО
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Аналітичне мислення
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Здатність до навчання
  • Чесність
  • Охайність
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Наполегливість
  • Неконфліктність
  • Дисциплінованість

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Маю великий досвід спілкування з людьми, організації процесів та ведення документації. Відповідальна, організована, вмію працювати як самостійно, так і в команді. Готова швидко навчатися та брати на себе нові завдання.

Додаткові навички та знання:
Ведення бухгалтерської документації
Робота з касовими операціями
Організація та ведення облікових процесів
Вміння працювати з людьми та дотримуватися порядку

Про досвід та компетенції:
Маю багаторічний досвід роботи з великими грошовими потоками та цінностями, включно з касовими операціями, обміном валют (USD, EUR, , інші), роботою в ломбарді (коштовності, авто, майно під заставу) та в сфері продажів. Уважна до деталей, організована та швидко навчаюся новому. Маю міцну базу у веденні фінансових операцій та роботі з клієнтами.

Професійні навички:
Готівково - фінансові операції. Первинний документообіг та облік. Робота з клієнтами впевненно, доброзичливо, з повагою. Уважність до деталей, пунктуальність, відповідальність, охайність. Дотримання конфіденційності та внутрішніх стандартів компанії. Високий рівень самоорганізації і відповідальності.

Ключові навички:
Вмію уважно працювати з цифрами і бухгалтерськими документами. Легко освоюю нові програми та процедури. Працюю з Excel та Word.
Вмію організовувати документи та ефективно взаємодіяти з колегами і контрагентами.

Особисті якості:
Надійна та відповідальна, завжди доводжу справи до кінця і стежу, щоб усе було зроблено правильно. У роботі уважна до деталей, організована і здатна підтримувати порядок у будь-яких процесах. Ціную практичний підхід, логіку та чітке виконання завдань. Лояльна до команди, готова брати на себе відповідальність і виконувати завдання стабільно та організовано.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: