- PRO
Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами, 20 000 грн
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5858901/
Опыт работы
Кредитний спеціаліст
с 05.2022 по 05.2025
(3 года)
TOO Eskimi, Дистанційно (IT)
💳 Оцінка кредитоспроможності клієнтів
Перевірка платоспроможності нових і наявних клієнтів (аналіз фінансової звітності, історії платежів, репутації).
Визначення кредитного ліміту для кожного клієнта.
Встановлення умов оплати (терміни, графіки, можливість відтермінування).
📝 Управління дебіторською заборгованістю
Контроль своєчасності оплат.
Ведення обліку дебіторської заборгованості.
Робота з простроченою заборгованістю: надсилання нагадувань, погодження реструктуризацій.
📁 Документообіг та відповідність
Підготовка кредитних договорів або умов у контрактах.
Забезпечення відповідності політиці компанії щодо кредитування.
Співпраця з юридичним та фінансовим відділами.
🤝 Комунікація з клієнтами та командою
Узгодження кредитних умов з клієнтами.
Внутрішня координація з відділами продажів, бухгалтерією, фінансовим контролінгом.
Надання рекомендацій менеджерам щодо ризиків та умов роботи з клієнтом.
📊 Аналіз та звітність
Підготовка регулярних звітів про кредитні ризики та заборгованість.
Оцінка ефективності кредитної політики.
Пропозиції щодо вдосконалення процесів кредитування.
Керуюча в готелі
с 05.2020 по 09.2021
(1 год 4 месяца)
ТОВ Орева, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)
Повноваження:
Видавати обов’язкові для виконання розпорядження персоналу в межах своєї компетенції.
Контролювати роботу працівників готелю, у тому числі якість обслуговування гостей, дотримання стандартів сервісу та трудової дисципліни.
Вносити пропозиції директору щодо оптимізації роботи готелю, змін в організаційній структурі, системі мотивації та кадрових рішень.
Представляти інтереси готелю у відносинах з постачальниками, підрядниками, державними органами в межах делегованих повноважень.
Приймати рішення щодо вирішення конфліктних ситуацій з гостями або персоналом у межах своєї відповідальності.
Погоджувати та контролювати графіки роботи персоналу, надання відпусток, чергувань тощо.
Контролювати використання матеріальних ресурсів, забезпечення збереження майна готелю.
Адміністратор готелю
с 05.2019 по 05.2020
(1 год)
Тов Орева, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)
Прийом та розміщення гостей готелю згідно з установленими стандартами обслуговування.
Робота з міжнародними та українськими системами онлайн-бронювання (Booking.com, Expedia, Hostelworld, власний сайт тощо).
Ведення звітної документації: реєстраційні журнали, звіти про заповненість, фінансові звіти тощо.
Прийом та обробка телефонних дзвінків, надання інформації про послуги готелю, бронювання номерів.
Контроль за чистотою, порядком та справністю обладнання в приміщеннях готелю (номери, рецепція, спільні зони).
Байєр
с 06.2017 по 06.2020
(3 года)
Instagram магазин брендового одягу з Італії, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
📦 Закупівля та логістика
Пошук надійних постачальників/брендів в Італії.
Узгодження умов закупівлі (ціни, обсяги, строки).
Організація доставки (логістика, митне оформлення, сертифікація).
Контроль за якістю товару та відповідністю замовлення.
🤝 Посередництво та комунікація
Ведення переговорів між українськими покупцями та італійськими брендами.
Підтримка обох сторін у випадку спірних питань.
🛍️ Продаж і маркетинг
Представлення брендів на українському ринку на платформі Instagram/ Facebook
Щоденне формування та оновлення товару та цін.
Консультації для клієнтів щодо колекцій, трендів, залишків.
Організація замовлень та сезонних акцій.
💼 Фінансове посередництво
Прийом і обробка оплат від українських клієнтів.
Перерахування коштів постачальникам з урахуванням комісії.
Контроль за дотриманням умов оплати.
📊 Аналітика та звітність
Ведення бази клієнтів і постачальників.
Аналіз попиту, складання прогнозів продажів.
Казначей відділу видатків
с 04.2012 по 12.2020
(8 лет 8 месяцев)
Казначейство, Миколаїв (Державні організації)
-Фінансово-розпорядчі повноваження:
Оформлення та подання платіжних доручень до органів Державної казначейської служби на здійснення витрат.
Здійснення розрахунків з постачальниками товарів, робіт і послуг у межах затверджених асигнувань та бюджетних призначень.
Контроль за дотриманням лімітів бюджетних зобов’язань та відповідністю витрат бюджетному призначенню.
-Контрольні повноваження:
Перевірка достовірності, законності та відповідності первинних документів вимогам бюджетного законодавства.
Здійснення контролю за правильністю проведення процедур закупівель у частині оформлення фінансових документів на оплату.
Виявлення і попередження фінансових порушень, зупинка документів, що не відповідають вимогам чинного законодавства.
-Комунікаційні повноваження:
Взаємодія з розпорядниками бюджетних коштів, постачальниками та органами Казначейства щодо питань оплати витрат.
Надання консультацій структурним підрозділам установи з питань оформлення фінансових документів.
Образование
ЧДУ ім. Петра Могили
Фінанси та кредит, Миколаїв
Высшее, с 2006 по 2012 (6 лет)
Освіта спеціаліста та магістра.
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Целеустремленная, готова учиться и развиваться, есть хорошая база знаний английского языка
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Киев -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев, Чернигов , еще 4 города -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 грн, Киев