Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5890034
Аналітик систем (1С 8), бухгалтер, фінансист, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город проживания:
- Полтава
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Фахівець з обліку та контролю відділу Нормативно-довідкової інформації
с 05.2022 по наст. время
(2 года)
Сільське господарство, агробізнес
• Підготовка / Розробка та коригування правил формування нормативно-довідкової інформації;
• Внесення інформації в облікову систему 1С 8.3 ERP;
• Навчання та консультації користувачів системи;
• Написання методологічної документації та інструкції користувачів;
• Розширення і розвиток функціональності автоматизованої системи;
• Розробка пропозицій щодо вдосконалення і поліпшення функціоналу наявних бізнес-процесів;
• Аналіз причин відмов і порушень в роботі системи;
• Постановка задачі розробникам.
Бухгалтер
с 08.2020 по 04.2022
(1 год 8 месяцев)
Група компаній ТОВ "Смарт Лайт Групп", (ТОВ "Смарт Лайт Проджект"), Полтава (Продаж світлотехніки, проектування освітлення парків та доріг)
• Ведення первинної документації, виписка довіреностей, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Контроль аналізу стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Контроль за веденням складського обліку;
• Контроль за списанням товару зі складу;
• Участь в проведенні інвентаризації товарів на складі, оформлення її результатів;
• Здійснення контролю за виконанням Договорів;
• Робота з Податковими накладними.
Фахівець по документообігу із з/д перевезень і елеваторів (Фінансовий департамент)
с 03.2019 по 07.2020
(1 год 4 месяца)
ТОВ "Кернел-Трейд", Полтава (Сільське господарство, агробізнес)
• Здійснення контролю по рахунках і АВР, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Здійснення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками, аналіз стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Робота зі сторонніми елеваторами, звірка і контроль списання даних складського обліку в розрізі номенклатури;
• Робота з реєстрами відвантажень продукції та маршрутів щодо доставки вантажу;
• Здійснення контролю виконання Договорів і безпосереднє внесення даних в облікову систему;
• Здійснення оплат за послуги контрагентам згідно умов договору.
Старший бухгалтер
с 10.2010 по 03.2019
(8 лет 5 месяцев)
ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк", Полтава (Роздрібна торгівля)
• Здійснення контролю первинної документації, проведення їх перевірки та забезпечення повного відображення інформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Формування товарно-грошових звітів;
• Забезпечення правильного ведення рахунків 2-го класу та оборотів по них, правильного ведення бухгалтерського обліку та здійснення поточного аналізу діяльності магазинів;
• Робота з податковими накладними, формування податкових зобов'язань, контроль податкового кредиту;
• Забезпечення оформлення операцій реалізації;
• Ініціювання та участь у проведенні ревізій в магазинах роздрібної мережі, інвентаризацій активів і зобов'язань на підприємстві, оформлення матеріалів по результатах.
Образование
Полтавська державна аграрна академія
Обліку та фінансів, Організації обліку та аудиту, Полтава
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 10 месяцев)
За період навчання (кожного року) проходила практику по спеціальності в агрофірмі, отримала позитивні відгуки від керівництва.
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Рекомендации
Кузьменко Ольга Сергіївна
Головний бухгалтер, ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк"
Дополнительная информация
• Досконале знання законодавства про бухгалтерський облік, організацію бухгалтерського обліку, складання звітності, П(С)БО;
• Практичний досвід ведення об'єктів роздрібної торгівлі, організації документообігу в торгівлі, правил проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей, проведення перевірок і документальних ревізій;
• Знання правил ІНКОТЕРМС;
• Розуміння основних принципів організації і методів ведення НДІ, застосовності в бізнес-процесах;
• Навички розробки, впровадження та ведення довідників і класифікаторів;
• Уміння писати методологічну документацію та інструкції користувачів;
• Впевнений користувач ПК та засобами комп'ютерної техніки, працюю з базами даних. Знання програм: Microsoft Word, Excel, Outlook, Microsoft Dynamics NAV, JIRA, M.e.doc, 1С 8.3 ERP, ПК "Універсал", базове розуміння роботи API;
• Вміння працювати в багатозадачному режимі, схильність до ефективної роботи з великим об'ємом інформації, вміння розставляти пріоритети, відповідальність, уважність до деталей, цілеспрямованість, самостійність у пошуку шляхів вирішення завдань, відсутність бар’єрів у комунікації для отримння необхідних даних, аналітичний склад розуму, здатність швидкому навчанню, прагненню розвиватись.
Похожие кандидаты
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансист, економіст, аналітик (бізнес, фінансовий)
Киев, Удаленно
Головний бухгалтер, фінансист, фінансовий контролер, постановник обліку, CFO
Киев, Черкассы
,
еще 7 городов
Заместитель главного бухгалтера, бухгалтер, финансовый менеджер (МСФО, ПСБУ)
Киев, Другие страны
Фінансовий менеджер, контролер, фінансист, помічник фінансового директора
20000 грн, Киев