Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Головний юрисконсульт, 100 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний юрисконсульт

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
ТОВ «СОНА-ФАРМЕКСІМ», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Забезпечення юридичного супроводу господарської діяльності компанії відповідно до чинного законодавства;
супроводження зовнішньоекономічної діяльності компанії;
організація, контроль та ведення договірної роботи компанії;
контроль розроблення, впровадження та виконання політик для регулювання внутрішніх процесів в компанії (в тому числі комплаєнс, GDPR, протидія корупції, політики щодо роботи з лікарями);
юридичний аналіз та погодження рекламних та промоційних матеріалів на предмет відповідності вимогам чинного законодавства України щодо реклами лікарських засобів;
контроль впровадження веб-сторінок, чат-ботів: умови використання, політика конфіденційності, обробка персональних даних аналіз відповідності вимогам чинного законодавства;
розробка, впровадження та реалізація стратегії щодо боротьби з «сірим» імпортом лікарських засобів та їх незаконним продажем;
оперативний пошук, аналіз інформації, підготовка правових висновків, інформаційних довідок та роз'яснень з різноманітних правових питань; супроводження отримання компанією статусу критично важливого підприємства для національної економіки та бронювання працівників компанії;
планування, організація та контроль виконання бюджету юридичного відділу; ведення переговорів та ділової переписки; робота з нотаріусами, логістами, митними брокерами, юридичними компаніями тощо;
моніторинг змін в законодавстві та інформування працівників компанії про них.

Юрисконсульт

с 06.2020 по 05.2023 (2 года 11 месяцев)
Time for Machine, Fin Gears, Pagl, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація, супроводження та контроль господарської діяльності компаній відповідно до чинного законодавства; супроводження роботи start-up;
- організація роботи та ведення реєстрів, в тому числі реєстрів договорів, довіреностей, реєстрів об’єктів авторського права та прав інтелектуальної власності: реєстр торговельних марок,
промислових зразків, корисних моделей, винаходів, об’єктів авторського права та суміжних прав;
- розробка стратегій щодо захисту прав інтелектуальної власності, супроводження подання заявок та контроль щодо реєстрації торговельних марок, промислових зразків, корисних моделей, винаходів, авторських прав;
- здійснення правової експертизи договорів, в тому числі робота з договорами англійською мовою; робота з договорами: зовнішньоекономічні контракти (ЗЕД), договори поставки, купівлі-продажу, договори надання послуг, перевезення, транспортного
експедирування, договори зберігання, оренди, складання додаткових угод, протоколів розбіжностей, протоколів узгодження розбіжностей, специфікацій, інвойсів, актів прийому-передачі, актів наданих послуг та ін.;
- правова експертиза цивільно-правових і господарських договорів, в тому числі договорів про надання рекламних послуг, договорів про розпорядження майновими правами інтелектуальної власності (ліцензійних договорів, договорів про створення об’єктів права інтел. власності), узгодження проектів договорів всередині компанії і з контрагентами, підготовка додатків та додаткових угод до них;
- юридичний аналіз та погодження рекламних матеріалів на предмет відповідності вимогам чинного законодавства;
- GDPR: організація роботи щодо захисту інформації: згода на обробку персональних даних, укладення угод про нерозголошення інформації (NDA), контроль передачі персональних даних;
- моніторинг щодо порушення прав інтелектуальної власності, авторських прав. Повідомлення щодо порушення прав інтелектуальної власності, досудове врегулювання щодо порушення прав інтелектуальної власності та авторських прав.
- робота з веб-сайтами та маркетплейсами: умови використання сайту, політика конфіденційності, аналіз відповідності веб-сайтів вимогам чинного законодавства;
- захист прав інтелектуальної власності (маркетплейси): Amazon, eBay, Alibaba, Aliexpress, Etsy, Rozetka та ін.
- координування, супроводження та ведення претензійно – позовної роботи (складання претензій, відповідей на претензії, підготовка обґрунтованих відповідей при відхиленні претензій, контроль
строків, позован робота і т. ін.);
- оперативний пошук, аналіз інформації, підготовка правових висновків, інформаційних довідок та роз'яснень з різноманітних правових питань;
- підготовка корпоративних документів, в т.ч. проектів протоколів, наказів, довіреностей;
- ведення переговорів та ділової переписки; робота з командою дизайнерів, менеджерів з продажу, маркетологами, патентними повіреними, іноземними юридичними компаніями;
- моніторинг змін в законодавстві.

Юрисконсульт

с 06.2018 по 05.2020 (1 год 11 месяцев)
Група компаній "AEROSTAR", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•організація діловодства та контроль документообігу групи компаній;
•робота із внутрішніми реєстрами групи компаній: організація роботи та ведення реєстрів документації, в тому числі реєстрів договорів, довіреностей;
•оперативний пошук, аналіз інформації, підготовка правових висновків (в т. ч. законодавства інших юрисдикцій), інформаційних довідок та роз'яснень з різноманітних правових питань;
•супроводження та здійснення правового аналізу при укладенні трудових договорів, переведенні працівників, щодо наявності правових підстав розірвання трудового договору, супроводження дотримання вимог законодавства при накладенні дисциплінарних стягнень, наданні відпусток, супроводження представництва інтересів компанії при вирішенні трудових спорів та вирішенні інших питань, в рамках законодавства;
•здійснення правової експертизи договорів; робота з договорами: зовнішньоекономічні контракти (ЗЕД), договори поставки, договори надання послуг, в т. ч. сервісних послуг, транспортного експедирування, договорів зберігання, перевезення, оренди, підряду, новації, складання додаткових угод, протоколів розбіжностей, протоколів узгодження розбіжностей, специфікацій, актів прийому-передачі, актів наданих послуг та ін.;
•пошук інформації, проведення її аналізу, складення досьє на контрагентів, оцінка ризиків.
•розробку проектів шаблонів договорів для групи компаній.
•координування, супроводження та ведення претензійно – позовної роботи групи компаній (складання претензій, відповідей на претензії, підготовка обґрунтованих відповідей при відхиленні претензій, контроль строків і т. ін.);
•ведення та супровід справ у судах, в тому числі досвід представництва інтересів компанії в судових органах групи компаній-нерезидентів; виїзди в судові засідання за кордон для представництва інтересів групи компаній; юридичне супроводження виконання рішень суду;
•складання документів: процесуальних (заяв по суті справи: позовів, відзивів, відповідей на відзиви, заперечень, клопотань, апеляційних та касаційних скарг та ін.,); відповідей на запити щодо надання інформації, листів, довіреностей, наказів, скарг, запитів, розробка посадових інструкцій та ін.;
•участь в розробці, узгодженні та затвердженні локальних нормативних актів підприємств (про оплату праці та преміювання, ПВТР, кол. договорів та ін.);
•ведення переговорів та ділової переписки;
•організація та супровід підготовки протоколів загальних зборів учасників товариства; підготовка документів та супровід процесу внесення змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі (напр.: у зв’язку зі зміною директора, зміною юрид. адреси, виходом учасника товариства);
•аналіз та перевірка належного оформлення вхідної та вихідної кореспонденції.
•моніторинг змін в законодавстві.

Помічник юриста

с 10.2017 по 06.2018 (8 месяцев)
ТОВ «ПРОМАГРОЛІЗИНГ-УКРАЇНА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•підготовка претензій, ведення переговорів з досудового врегулювання спорів;
•підготовка заяв по суті справи: позовів, відзивів, відповідей на відзиви, заперечень та ін., ведення справ в судах першої та апеляційної інстанцій;
•формування та подача документів в судові органи, органи ДВСУ, органів Державної казначейської служби України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг та ін.;
•координування та безпосереднє супроводження виконавчого провадження як завершальній стадії позовної роботи;
•договірна робота (розробка форм договорів, протоколів, дод. угод, забезпечення дотримання вимог законодавства);
•організація діловодства та контроль документообігу;
•робота з держ. реєстраторами (підтвердження відомостей про юридичну особу, внесення змін в установчі документи у зв'язку зі зміною юридичної адреси);
•представництво інтересів товариства в судах та інших держ. установах;
•підготовка правових висновків, інформаційних довідок та роз'яснень з правових питань, формування досьє контрагентів;
•підготовка звітності та подання її до Нацкомфінпослуг;
•подання, отримання та відправка документів в т. ч. процесуальних;
•ведення та супроводження діяльності лізингового комітету Товариства.

Образование

Національний університет «Одеська юридична академія»

Оствітня програма: "Правове забезпечення соціально-економічних прав в Україні". Спеціальність «Право», магістр., Одеса
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Національний університет "Одеська юридична академія"

Соціальний менеджмент, спеціальність "Право", бакалавр, Одеса
Неоконченное высшее, с 2012 по 2016 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

NT-GDPR-F GDPR basics

2024

Development Programme on Compliance

2023, 19 Academic Hours

Digital law / IT

2022

Intellectual property law

2023

Знания и навыки

  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Windows
  • Робота з оргтехнікою
  • MS Outlook
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з факсом

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні та особисті якості:

•Грамотність та охайність у роботі з документами.
•Уміння лаконічного вираження та грамотного формулювання точки зору як усно, так і при складанні документів.
•Пунктуальність.
•Самоорганізованість та вміння самостійно, виважено та в строки приймати рішення в рамках своїх повноважень.
•Мобільність.
•Комунікабельність.
•Відповідальність.
•Чесність.
•Уважність до дрібниць і деталей.
•Бажання постійного самовдосконалення і прагнення до навчання.
•Уміння працювати в режимі багатозадачності та правильно розставляти пріоритети.
•Уміння працювати в команді для досягнення поставленої мети.
•Готовність до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: