Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 февраля 2022 PRO

Софія

Бухгалтер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер ll категорії

с 12.2020 по 01.2021 (1 месяц)
КП "Спортивний комплекс" Будівельник", Черкаси (Послуги пов'язані зі спортом, фінансові питання компанії)

Виписка та опрацювання первинної документації. Здійснення коригувань документів у системі. Знання програми 1С 8, Excel, Word. Складання та здача статистичної звітності з праці та ЗП.

Бухгалтер

с 03.2019 по 06.2020 (1 год 3 месяца)
Черкаська обласна стоматологічна поліклініка, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Бухгалтерський облік, контроль, звітність та економічний аналіз, податкові накладні і декларація, звіт, первинні документи, складання меморіальних ордерів, складання щомісячних бухгалтерских даних оборотної відомості, квартальних та річн є і їх звірка, аналітичний і синтетичний облік дорогоцінних металів, є-дата, M. E. DOC

Оператор 1С

с 05.2018 по 03.2019 (10 месяцев)
АТ КБ "ПриватБанк", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Ділова мова, вирішення фінансів та надання послуг клієнтам

Образование

Черкаський інститут банківської справи

Банківська справа, Черкаси
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год 3 месяца)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2018р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Португальский — начинающий

Дополнительная информация

• Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
• Акуратність, уважність, оперативність, аналітичне мислення, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, відповідальність;
• Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці;
• дотримання норм технологічного процесу; креативність;
• Комунікабельність;
• Посидючість, стійкість до стресу, надійність.
• Хобі: компьютери, робота в інтернет, продовження навчаня, отримати освіту психолога і журналіста.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: