Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Оператор технічної підтримки

Рассматривает должности:
Оператор технічної підтримки, Консультант чата, Оператор ПК, Операційний менеджер, IT-спеціаліст, Менеджер з підтримки клієнтів, Менеджер роботи з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Пивденное (Одесская обл.)
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Relationship Manager (CRM-менеджер)

с 02.2023 по 08.2025 (2 года 6 месяцев)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)

Оператор технічної підтримки

с 12.2022 по 02.2023 (2 месяца)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)

Знайома з CRM системою.

Оператор чата

с 03.2021 по 10.2021 (7 месяцев)
Майстерня дерев'яних будинків, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація клієнтів з приводу встановлення дерев'яних будинків, обробка вхідних запитів

Продавець-консультант

с 03.2020 по 09.2020 (6 месяцев)
33м2, ТОВ "МАК "Монополiя"" © 2022 «33 квадратних метра», Южне (Роздрібна торгівля)

Управління товарними запасами і асортиментом, аналіз продажів, організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг), контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Адміністратор готелю

с 06.2019 по 10.2019 (4 месяца)
Хуторок, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Український Гуманітарний Інститут

Журналістика, Буча
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Ведення соціальних мереж
  • CRM
  • Ведення онлайн-чатів
  • Багатозадачність
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення CRM
  • Wepster
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — начинающий
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

• Чудові комунікативні навички та здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами через чат.
• Вміння швидко розуміти та аналізувати потреби клієнтів та надавати їм відповідні рішення та інформацію.
• Ефективне керування кількома чатами одночасно, забезпечення високої швидкості відповідей та збереження високого рівня клієнтського сервісу.
• Запис та документування інформації про клієнтів, їх запити та зворотній зв'язок у відповідних системах.
• Досвід роботи з CRM-системами та інструментами для керування чатами (наприклад Wepster).
• Відмінний час реакції та здатність працювати під тиском із збереженням високого рівня обслуговування клієнтів.

✓ Якості якими я володію:
Енергія, інтелект, порядність, цілеспрямованість, відповідальність, виконавчість, легка навченість
стресостійкість, робота на результат,
величезне бажання працювати, заробляти і вчитися новому

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: