- PRO
Юлія
Оператор технічної підтримки
- Рассматривает должности:
- Оператор технічної підтримки, Консультант чата, Оператор ПК, Операційний менеджер, IT-спеціаліст, Менеджер з підтримки клієнтів, Менеджер роботи з клієнтами
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Пивденное (Одесская обл.)
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6223362/
Опыт работы
Customer Relationship Manager (CRM-менеджер)
с 02.2023 по 08.2025
(2 года 6 месяцев)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)
Оператор технічної підтримки
с 12.2022 по 02.2023
(2 месяца)
GoITeens, Дистанційно (Освіта, наука)
Знайома з CRM системою.
Оператор чата
с 03.2021 по 10.2021
(7 месяцев)
Майстерня дерев'яних будинків, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Консультація клієнтів з приводу встановлення дерев'яних будинків, обробка вхідних запитів
Продавець-консультант
с 03.2020 по 09.2020
(6 месяцев)
33м2, ТОВ "МАК "Монополiя"" © 2022 «33 квадратних метра», Южне (Роздрібна торгівля)
Управління товарними запасами і асортиментом, аналіз продажів, організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг), контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Адміністратор готелю
с 06.2019 по 10.2019
(4 месяца)
Хуторок, Коблеве (Готельно-ресторанний бізнес)
Образование
Український Гуманітарний Інститут
Журналістика, Буча
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Ведення соціальних мереж
- CRM
- Ведення онлайн-чатів
- Багатозадачність
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Wepster
- Цілеспрямованість
- Здатність до навчання
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Немецкий — начинающий
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
• Чудові комунікативні навички та здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами через чат.
• Вміння швидко розуміти та аналізувати потреби клієнтів та надавати їм відповідні рішення та інформацію.
• Ефективне керування кількома чатами одночасно, забезпечення високої швидкості відповідей та збереження високого рівня клієнтського сервісу.
• Запис та документування інформації про клієнтів, їх запити та зворотній зв'язок у відповідних системах.
• Досвід роботи з CRM-системами та інструментами для керування чатами (наприклад Wepster).
• Відмінний час реакції та здатність працювати під тиском із збереженням високого рівня обслуговування клієнтів.
✓ Якості якими я володію:
Енергія, інтелект, порядність, цілеспрямованість, відповідальність, виконавчість, легка навченість
стресостійкість, робота на результат,
величезне бажання працювати, заробляти і вчитися новому
Похожие кандидаты
-
Support manager
Удаленно -
Customer support representative
Удаленно -
Спеціаліст технічної підтримки
Удаленно -
Спеціаліст технічної підтримки
30000 грн, Удаленно, Запорожье -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 грн, Удаленно, Днепр -
Customer support representative
Удаленно