Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Павло

Вебдизайнер, 32 000 грн

Рассматривает должности:
Вебдизайнер, Motion-дизайнер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Удаленно, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

UI-дизайнер

с 08.2022 по наст. время (3 года)
Presto Design Studio, Хмельницький (Дизайн)

Middl 2d-3d Motion design
Strong Junior UI/UX design

Дизайнер

с 01.2016 по 02.2020 (4 года 1 месяц)
Фриланс, Хмельницький (IT)

Образование

ХНУ

Компюторна Інженерія, Хмельницький
Неоконченное высшее, с 2018 по 2022 (3 года 4 месяца)

Знания и навыки

  • Adobe Photoshop
  • Figma
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • UI-дизайн
  • Здатність до навчання
  • Adobe After Effects
  • Lottie
  • 2D-анімація
  • 3D-анімація
  • Цифрова грамотність
  • Створення прототипів

Знание языков

  • Украинский — выше среднего
  • Русский — средний
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Figma — понад 2 роки безпосередньої роботи в цьому середовищі. Використовував її як для розробки дизайну веб-ресурсів, так і для презентацій їх клієнту, та не забуваємо про передачу підготовлених матеріалів для покращення та пришвидшення розробки. Повне розуміння дизайн-системи та її важливості для проекту (звісно, включаючи компоненти та інші неймовірні фішки цієї «соцфтини» :)

After Effects — більше 1,5 року роботи з усіма можливими матеріалами, які були потрібні в роботі: від Lottie-анімацій до шоурілів і презентацій сайтів — як для клієнтів, так і для платформ на кшталт Dribbble, Awwwards та інших.

Spline — близько 4 місяців роботи з програмою. Вивчав її з думкою, що нарешті з’явилась можливість втілювати більше ідей, пов’язаних із 3D та інтерактивом із користувачем. Проте під час виконання реальних замовлень довелося призупинити роботу через «сирість» софта на той момент і проблеми з продуктивністю на сайтах.

Cinema 4D + Redshift — понад 6 місяців роботи над усіма можливими концепціями для проектів: від ріґінґу моделей до симуляцій і візуалізацій — як для внутрішніх завдань, так і для реальних проектів.

Rive — для мене щось нове, але досить цікавий софт, яким і досі практикую по трохи. Подобаються його доступність і можливості з постійними оновленнями. На жаль, поки що немає досвіду співпраці з розробником, але впевнений: за наявності часу можна реалізувати значно більше, ніж у After Effects, що максимально корисно для того, аби виділитися на тлі звичайних Lottie-анімацій.

Зазвичай моя роль у проекті поєднувала обов’язки UI/UX-дизайнера та motion-дизайнера на всіх етапах: від ознайомлення з проектом і міні-ресерчу до глибокого аналізу, створення всіх візуальних матеріалів, підготовки презентацій для клієнта та передачі ресурсів розробникам за потреби.

Найкомфортніше почуваюся в команді з іншими дизайнерами, де виконую роль motion-дизайнера та помічника по UI/UX. У такому форматі можу більше часу приділяти якості, продуманості та продуктивності анімацій.

Окрім того, очолював окремий відділ «Інновацій» —регулярно проводив ресьорч нових інструментів, софтів та AI-рішень і ділився результатами з командо розробників, маркетологів і дизайнерів у форматі внутрішніх презентацій. Та допомага з інтеграцією в основний процес розробки дизайні сайтів, з командою.

Також провідну роль в відділу «Motion» в компанії — постійно шукаю нові інструменти, оптимізую процеси й допомагаю колегам у розв’язанні проблем, навчанні та генерації ідей для втілення.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: