Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 января 2024 PRO

Ольга

Фармацевт, помічник керівника, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Гостомель
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Медичний представник

с 04.2021 по наст. время (3 года)
Ділео Фарм, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1) Проведення презентацій продуктів компанії перед медичними працівниками.
2) Ведення документації щодо відвідування лікарів та аптек.
3) Аналіз реакцій лікарів на продукцію, збір відгуків та передача їх відділу маркетингу.
4) Робота з рахунками, включаючи складання звітів та координацію оплати.
5) Вивчення та аналіз ринку для підвищення обсягів продажу.
6) Розробка та впровадження бонусних систем для медичних працівників.
Що до моєї роботи, я працювала з рахунками, забезпечувала вчасну оплату лікарям та ведення документації.

Медичний представник

с 10.2019 по 08.2020 (10 месяцев)
ТОВ "Органосин ЛТД", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1) Проведення презентацій продуктів компанії перед медичними працівниками.
2) Ведення документації щодо відвідування лікарів та аптек.
3) Аналіз реакцій лікарів на продукцію, збір відгуків та передача їх відділу маркетингу.
4) Робота з рахунками, включаючи складання звітів та координацію оплати.
5) Вивчення та аналіз ринку для підвищення обсягів продажу.
6) Розробка та впровадження бонусних систем для медичних працівників.
У рамках організації інформації, я відігравала ключову роль у структуруванні та організації важливої документації. Моя участь у конференціях сприяла обміну знань та кращому розумінню потреб ринку.
Також, я мала нагоду працювати з ключовими клієнтами, що вимагало особливої уваги та ефективної комунікації для вирішення їх потреб та підтримання довгострокових відносин.

Ріелтор

с 03.2019 по 06.2021 (2 года 3 месяца)
КАН, Ірпінь (Нерухомість)

Пошук та вибір нерухомості: Активний пошук об'єктів нерухомості, які відповідають вимогам та бажанням клієнта.Огляд та показ об'єктів: Організація та проведення огляду нерухомості, надання клієнтам всієї необхідної інформації.
Консультації клієнтів: Надання професійних порад щодо купівлі, продажу та оренди нерухомості. Допомога в укладенні угод: Підготовка та участь в укладенні договорів купівлі-продажу та оренди нерухомості.
Маркетинг та реклама: Розробка та впровадження маркетингових стратегій для привертання клієнтів та продажу нерухомості. Ведення документації: Організація та ведення всієї необхідної документації, пов'язаної з угодами нерухомості.
Аналіз ринку: Вивчення та аналіз ринку нерухомості для надання клієнтам об'єктивної інформації. Супровід угоди: Супровід клієнтів на всіх етапах угоди, включаючи підготовку документів та участь у переговорах.
Ведення переговорів: Проведення ефективних переговорів між сторонами для досягнення взаємовигідних умов. Збір відгуків та рекомендацій: Збір відгуків від клієнтів та надання рекомендацій для підвищення якості обслуговування.

Зав аптеки

с 04.2016 по 09.2019 (3 года 5 месяцев)
Фармастор, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ефективне управління аптекою та забезпечення її надійної роботи.
Оформлення та прийом замовлень лікарських засобів.
Контроль за обліком та зберіганням препаратів відповідно до стандартів.
Організація та керування роботою персоналу, надання консультацій.
Забезпечення дотримання вимог законодавства та внутрішніх стандартів компанії.

Помічник керівника

с 02.2012 по 07.2020 (8 лет 5 месяцев)
часне лице, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Організація та ведення календаря керівника, планування зустрічей та подій.
Підготовка документів, презентацій та інших матеріалів для нарад та зустрічей.
Керування кореспонденцією, відповідь на електронні листи від імені керівника.
Організація поїздок, бронювання готелів та квитків.
Моніторинг та організація оплати рахунків, ведення фінансової звітності.
Підготовка протоколів нарад та важливих зустрічей, ведення обліку рішень.
Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії для вирішення поточних завдань.
Підтримка конфіденційності та обробка конфіденційної інформації.

Образование

НМУ ім. О.О. Богомольця

Фармацевтичний, Київ
Высшее, с 2011 по 2017 (6 лет)

Закінчена вища освіта, інтернатура.
Сертифікат організація і економіка у фармації, провізор-керуючий, Академія Військової Медицини, 2020 рік

Дополнительное образование и сертификаты

Бизнес тренінг, психотипи людей

2020, 3 дні

Тренінг «Успішна людина, успішна у всьому»

2021, 2 дні

Знания и навыки

Користувач ПК CRM Знання офісних програм Організованість

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Пунктуальна, цілеспрямована, самоорганізована

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: