Марія
HR-помічник, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 26 лет
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6501665
Образование
Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy
Zarządzania projekta, Катовіце
Высшее, с 2022 по 2023 (1 год)
Вінницький національно-технічний університет
Менеджмент/менеджмент підприємств,організацій та установ, Вінниця
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)
Під час навчання приймала участь у написанні статті
"Innovations and prospects of world science.(Vancouver)"
У написанні наукової статті я досліджувала ефективність процесу управління людськими ресурсами для досягнення конкурентоспроможності підприємств.Також під час написання,більш детально працювала з матрицею розподілу відповідальності.
Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського
Психологія, Вінниця
Высшее, с 2015 по 2019 (3 года 9 месяцев)
Брала участь у конференції присвячена на тему профвідбору та які мають бути характеристики у шукача на майбутню роботу.
Найбільшу частину своїх знань в галузі професійного відбору людей на роботу або менеджменту взяла саме з предметів, які вивчались в університеті.
Також в університеті відвідувала семінари пов'язані на тему виховання та формування особистості у дітей. Вважаю, що з самого дитинства до дорослішання відбувається організація свого часу та удосконалення себе в різних періодах та сфер свого життя.
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Польский — средний
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Мої навички дозволяють мені ефективно вирішувати важкі ситуації, орієнтуючись на стратегії та креативні підходи. Знаючи писемні та усні норми комунікативності, я можу чітко та переконливо висловлювати свої думки, що стає важливим компонентом в будь-якому вирішенні проблем.
Моє впевнене володіння програмами Microsoft Word, Microsoft PowerPoint та Excel надає мені можливість створювати професійні презентації, редагувати текстові документи та ефективно працювати з фінансовою інформацією. Знання Excel є особливо важливим для складання бюджетів, аналізу даних та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Маю розуміння того, як сформувати успішну команду для роботи, що є важливим елементом управління проектами та вирішенні завдань. Мої лідерські якості та вміння співпрацювати з іншими дозволяють досягати спільних цілей та забезпечувати ефективну роботу команди.
Окрім того, маю розуміння у сфері фінансового планування. Знаю, як сформувати бюджет та оцінити ризики проекту, що є ключовим для успішного управління ресурсами та досягнення мети.
Моє бажання навчатись та розвиватись у напрямку управління персоналом або HR відображає мою готовність росту та поглиблення знань у галузі, яка вимагає не тільки технічних навичок, але й соціальної компетентності та вміння працювати з людьми. Моя ціль - внести вагомий внесок у формування успішного робочого оточення.
Другие резюме этого кандидата
12 000 грн
Винница
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 01.2021 - 01.2022: менеджмент/менеджмент підприємств,організацій та установ (Вінницький національно-технічний університет, Вінниця). Приймала участь під час навчання у конференції "Innovations...
Похожие кандидаты
Кадровик, оператор ПК, офіс-менеджер
Винница
Менеджер з персоналу
Винница
Менеджер по роботі з персоналом
30000 грн, Винница, Житомир
,
еще 8 городов
Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Винница
Менеджер по персоналу
17000 грн, Винница, Удаленно
Інспектор відділу кадрів
Винница