- PRO
Анна
SMM-менеджер, офіс-адміністратор, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- SMM-менеджер, офіс-адміністратор, Майстер з нарощування вій, Адміністратор салону краси, Менеджер з продажу, Адміністратор торгового залу, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор поштового відділення
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6513105/
Опыт работы
SMM-менеджер
с 03.2022 по наст. время
(3 года 5 месяцев)
Салон краси, Черкаси (Маркетинг, реклама, PR)
Розробка та реалізація SMM-стратегії для салону.
•Планування та створення контенту (тексти, фото, відео, рілси).
•Ведення та оформлення сторінок у соцмережах (Instagram, Facebook, TikTok тощо).
•Налаштування таргетованої реклами (Facebook).
•Аналіз ефективності публікацій і рекламних кампаній.
•Залучення нової аудиторії, робота з охопленням, активністю та зростанням підписників.
•Співпраця з блогерами, інфлюенсерами та партнерами.
•Написання сценаріїв для відео та сторіс, робота з копірайтингом.
Збільшення кількості підписників.
Зростання охоплення сторінки, завдяки оптимізації контенту та реклами.
Збільшення продажів через Instagram.
Створення візуального стилю сторінки, що підвищило впізнаваність салону.
Офіс - адміністратор
с 09.2021 по 02.2022
(5 месяцев)
ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ "СЛУГА НАРОДУ", Волноваха (Послуги для населення та бізнесу)
1. Прийом телефонних дзвінків, отримання паперової/електронної пошти з подальшою їх переадресацією на відповідальних осіб Секретаріату Обласної організації Партії
2. Прийом відвідувачів в приймальні офісу, з’ясовування мети контакту, фіксація та переадресація на відповідальних осіб Секретаріату Обласної організації Партії.
3. Підтримання зв'язку з депутатами місцевих рад та головами громад, які обрані від ПП Слуга Народу.
4. Участь в організації зустрічей депутатів з виборцями в офісі Партії.
5. Ведення звітності та облік активістів, симпатиків (електронний варіант).
6. Участь в організації заходів в офісі Партії.
7. Ведення архіву документів, листів, інформаційних матеріалів.
8. Підготовка документів, необхідних для організації роботи Партії.
9. Забезпечення доставки особливо важливих документів і договорів.
10. Здійснення відправки і прийому документів з регіонів.
11. Забезпечення порядку в офісі. Організація роботи прибиральниці.
12. Проведення інвентаризації господарської частини офісу Партії.
13. Здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби офісу Партії.
14. Забезпечення офісу необхідними канцелярським приладдям та іншими витратними матеріалами (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності).
15. Забезпечення належного утримання та експлуатації приміщень офісу відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
16. Виконує окремі службові доручення безпосереднього керівника в Обласній організації Партії.
Продавец-консультант
с 08.2018 по 09.2021
(3 года 1 месяц)
FARMASI, Волноваха (Красота, фитнес, спорт)
Консультирование клиентов интернет-магазина;
Создане и ведение собсвенных страниц в социальных сетях;
Помощь в оформлении заказов;
Продвижение бренда в социальных сетях;
Призентация продукции;
Рекрутинг;
Рекомендациии;
Привлечение людей к сотрудничеству в компании.
Помощник руководителя
с 08.2016 по 04.2017
(8 месяцев)
Частная компания, Харьков (Послуги для населення та бізнесу)
Планирование, координация и введение рабочего графика руководителей;
Организация внешних и внутренних встреч, телефонных переговоров, собеседований, ведение и корректирование рабочего календаря руководителей;
Обеспечение входящих и исходящих звонков;
Контроль и координация получения и отправки входящей и исходящей корреспонденции руководителей (документы, письма, письма по электронной почте);
По поручению руководителя согласовывать отдельные вопросы с работниками, доводить до них указания и распоряжения руководителя, контролировать исполнения указаний и распоряжений;
Осуществление технической помощи руководителей (копирование, печать, сканирование и пр.);
Выполнения других поручений непосредственно руководителя.
Администратор салона красоты
с 09.2014 по 05.2016
(1 год 8 месяцев)
Салон красоты "Лилия", Харьков (Краса, фітнес, спорт)
Запись, прием клиентов;
Предоставление необходимой информации об услугах салона;
Проведение расчетов с клиентами;
Организация рекламы салона в сети Интернет и информационных справочниках;
Обеспечение жизнедеятельности салона;
Работа с представленным товарным ассортиментом в салоне;
Консультирование и продажи.
Поддержание чистоты и порядка в салоне.
Достижения: увеличение количества постоянных клиентов, увеличение продаж:построение доверительных отношений с коллегами и руководством.
Образование
Донецкий национальный университет
Учетно-финансовый факультет, Донецк
Высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)
Специальность учет и аудит, магистр.
Дополнительное образование и сертификаты
Учебный центр "Карьера" "Арт-директор салона красоты"
2014, 1 год
Inter школа
2009, 1 год
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- Работа со сканером
- Работа с ксероксом
- Worksection
- Zoiper
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Я займаюся розробкою та просуванням особистих соціальних мереж, рекламою й продажами. Також займаюся обробкою фотографій. Обожнюю спорт.
Маю такі якості, як відсутність шкідливих звичок, енергійність, ініціативність, самостійність, відповідальність, комунікабельність і здатність швидко навчатися.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з маркетплейсами
20000 грн, Черкассы, Киев, Удаленно -
SMM-спеціаліст, Direct-менеджер, психолог
20000 грн, Черкассы, Удаленно -
Адміністратор
Черкассы -
Менеджер по роботі з клієнтами, секретар, помічник керівника, діловод
20000 грн, Черкассы -
SMM-менеджер
Черкассы, Удаленно -
Офіс-менеджер
25000 грн, Черкассы