Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 марта 2024 PRO

Євген

Support manager, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Community manager

с 09.2023 по наст. время (8 месяцев)
De.Fi, Інші країни (IT)

-Розвивати канал проекту з точки зору підписників, охоплення та залучення, використовуючи різні методи.
-Забезпечувати позитивну взаємодію з аудиторією, відповідати на коментарі та повідомлення, брати участь у дискусіях та підтримувати дружню атмосферу, модерувати контент від спільноти.
-Брати участь у АМА заходах, розвиток проекту через Twitter Spaces
-Підбір і публікація новин проекту в різних соціальних мережах.
-Написання технічної документації (гайдів) для користувачів продуктами компанії.
-Управління спільнотами на таких платформах, як Telegram, Discord, X

Трейдер

с 06.2022 по 08.2023 (1 год 2 месяца)
Paytini, Київ (IT)

- Аналіз графіків руху ціни криптовалют.
- Укладання угод з ціллю прибутку для компанії
- Робота з таск трекерами
- Ведення звітності в GoogleТаблицях
- Розширення торгового капіталу
- Ризик менеджмент
- Аккаунт менеджмент (поповнення, виводи коштів, контакт з підтримкою, верифікація)

Support manager

с 08.2021 по 02.2022 (6 месяцев)
Tidex, Київ (IT)

- Відповідь на запити клієнтів з питань верифікації та платежів, допомога у вирішенні цих питань
- Робота з криптотранзакціями та SEPA
- Робота в live chat + ticket system
- Робота з таск трекерами
- Робота з CRM
- Робота з антифрод системою
- Робота з документами для верифікацію клієнтів
- Перевірка даних на точність
- Пошук розбіжностей або невідповідностей в даних клієнтів
- Робота над вирішенням будь-яких питань, пов'язаних з верифікацією, робота з іншими відділами задля вирішення цих питань;
- Формування місячних звітностей за результатами роботи.
- Написання гайдів (технічних документацій для клієнтів)
- Написання навчальних матеріалів для нових співробітників компанії
- Модерація комьюніті різних платформ (Telegram,Discord)
- Наповнення комьюніті контентом

Support менеджер

с 04.2019 по 10.2020 (1 год 6 месяцев)
Softarium, Харьков (IT)

Серед обов'язків було:
- Ведення чату з партнерами з метою вирішення спірних ситуацій, технічних питань, допомога при користуванні продуктами компанії
-Консультувати клієнтів щодо продукту компанії в онлайн-чаті (переважно англійською мовою)
-Допомагати клієнтам у роботі з сайтом(тех-підтримка)
-Робота з клієнтами через Ticket System /Email
-Робота з GoogleDocs/Excel
-Робота з Anydesk/TeamViewer
-Робота з віддаленими робочими столами Windows(сервери)
-Взаємодія з іншими відділами
-Ведення звітності
Згодом також :
-Навчання нового персоналу
-Контроль та оцінка якості спілкування з клієнтами

Менеджер з продажу

с 08.2016 по 02.2019 (2 года 6 месяцев)
OneCallCenter, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

Образование

Харківський національний економічний університет ім. С.Кузнеця

Мієнародні економічні відносини/бізнес процессинг, Харків
Высшее, с 2016 по 2021 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Дія. Цифрова освіта

1 година
Сертификат

Знания и навыки

MS Office Стресостійкість Здійснення вихідних дзвінків Комунікабельність Гарна дикція Здатність до навчання Ведення CRM Теплий продаж Обробка гарячих заявок Робота із запереченнями Прийом вхідних дзвінків Ведення онлайн-чатів Уміння працювати в режимі багатозадачності Швидкий набір тексту Доброзичливість Slack Trello Jira

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Різностороння обізнаність в багатьох сферах
Комунікативність
Аналітичне мислення
Вміння працювати в режимі багатозадачності
Уважність
Клієнтоорієнтованність
Вміння на працювати з Excel та GoogleDocs/Sheets
Досвід роботи з продуктами Atlassian (Jira, Trello)
Працював з Notion, Discord, Freshdesk, Intercom, Slack
Робота з транзакціями для аккаунтів (SEPA, USDT(всі мережі), BTC, SOL)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: