Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Офіс-менеджер, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Касир, Менеджер з продажу, Менеджер по закупівлям, Менеджер з продажу нерухомості, Агент по клієнтам, Оператор контакт-центру, Спеціаліст з врегулювання збитків
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
46 лет
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансовий директор

с 03.2005 по наст. время (20 лет 5 месяцев)
Аспект, Луцьк (Торгівля)

Образование

Львівська політехніка

Фінанси та економіка, Львів
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

Резюме
Бернадин Юлія Олександрівна
10.05.1979р.

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м.Луцьк, вул. Зацепи , 3 л, кв. 20
Особисті дані :

Сімейний стан: заміжня.
Освіта: Національний університет «Львівський політехніка», факультет «Економіка та підприємництво».
Досвід роботи :
З 1997 р на посадах пов'язаних з економічною та фінансовою діяльністю виробничо - комерційних підприємств приватної власності

•Навики ведення переговорів, вміння налагоджувати комунікації з внутрішніми та зовнішніми клієнтами.
•Формування звітності та аналіз виконаної роботи (в т.ч.фінансова звітність, контроль за якістю та термінами виконання);
•Ведення клієнтської бази, розробка індивідуальних пропозицій та програм лояльності.
•Вміння працювати з договорами, актами та іншими звітними, фінансовими та аудиторськими документами.
•Розробка комерційних пропозицій, програм лояльності тощо.
•Оформлення та контроль наявності необхідної інформації про продукт, послугу, компанію;
•Моніторинг та аналіз ринку конкурентів;
•Контроль підрядників по виконанню замовлень( в т.ч. фінансовий).

Додаткова інформація:
Вміння ведення ділових переговорів та ділового листування.
Вільне володіння ПК (знання пакету Microsoft Office, Linux).
Вільне володіння мовами : українська, російська, англійська ( з словником).
Відмінне володіння законодавчою базою, фінансовою та аудиторською звітностю.
Особисті якості: Творчий підхід до роботи, активна життєва позиція, ініціативність, бажання змінювати себе та вносити позитивні зміни в життя компанії, лідерські якості, хороші комунікативні навики, вміння приймати правильні рішення, азартність та прагнення до перемоги, навики ведення переговорів, дипломатичність, швидко навчаюсь

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: