Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Олександр

Заступник головного бухгалтера

Рассматривает должности:
Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Міжгалузевий Інститут Управління

Облік і аудит, економіст, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 10 месяцев)

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Резюме
Освіта: Повна вища освіта, диплом спеціаліста.

2002-2007рр Міжгалузевий інститут управління.
спецiальнiсть: Облік і аудит , кваліфікація: економіст

Досвід роботи:
1. З 02 січня 2019р по теперішній час
ТОВ «КІНОМАНІЯ» на посаді заступник головного бухгалтера
В мої обов’язки входить:
-підготовка даних для звітності
-виконання задач з управлінського обліку для директора та головного бухгалтера
-контроль роботи підлеглих
-постановка задач підлеглим
-виконання поточних обов’язків

2. З 03 липня 2018р по 01 січня 2019р
ТОВ «КІНОМАНІЯ» на посаді бухгалтера
В мої обов’язки входить:
-первинна документація
-формування реєстрів та контроль наявності оригіналів документів
-звірка з контрагентами
-ведення карток МШП
-введення в експлуатацію основних засобів
-розрахунок відпускних
-нарахування та виплата заробітної плати
-підготовка та надання інформації для управлінського обліку
-рознесення банківської виписки
-робота з клієнт-банком
-контроль 63 та 36 рахунків

3. З 25 липня 2017р по 27 червня 2018р
Єдиний бухгалтер
Торгівля системами безпеки (відеоспостереження, сигналізації, домофони)
В мої обов'язки входить:
- ведення ФОП на 2-й групі
- ведення ФОП на 3-й групі.
- ведення ТОВ з 23 листопада 2017 року

4. З 08 квітня 2013р по 24 липня 2017р
ТОВ «Рекламна компанія «РАДУГА» на посаді бухгалтера
В мої обов’язки входить:
- ведення первинної документації (виписування рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних, оприбуткування товарів та послуг)
- перевірка наявності договорів та усіх документів по виконаним роботам
- підготовка усіх документів для перевірки податкової
- списання товарів
- реєстрація податкових в програмі M.E.Doc
- відслідковування своєчасності реєстрації податкових
- звірки з контрагентами
- організація заходів тімбілдінгу

5. З 07 вересня 2012р по 05 квітня 2013р
СК «Провідна» на посаді провідного економіста відділу планування та фінансового аналізу.
В мої обов’язки входить:
- проведення аналізу нормативів і показників ліквідності, платоспроможності та інших показників, що визначають ефективність діяльності Товариства;
- визначення розміру технічних та інших страхових резервів Товариства, збитковості по видах страхування, власного утримання;
- підготовка та аналіз інформації про фінансові показники Товариства в частині платежів, відшкодувань, регресів, розміру комісійних винагород;
- здійснення моделювання прогнозу діяльності Товариства;
- проведення аналізу бухгалтерської звітності.

6. З 01 червня 2009р по 07 вересня 2012р
СК «Провідна» на посаді бухгалтер розрахунково виплатного центру .
В мої обов’язки входить:
Нарахування та видача ,в програмі HRB, операцій по оплаті праці нештатним співробітникам регіональних структурних підрозділів по філіалах загальна кількість співробітників(1500чол.):

- облік операцій за розрахунком, нарахуванням, і виплати нештатним працівникам в програмі HRB комісійної винагороди;
- здійснення виплат за розрахунком, нарахуванням, і виплати нештатним працівникам комісійної винагороди;
-формування всіх видів довідок;
- формування відомостей по виплатах Privatmanеy (страхові відшкодування) в 1С;
- Складання і представлення звітності з оплати праці нештатним співробітникам підприємства.
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку(1ДФ, квартальна);
- участь в проведенні перевірок центром зайнятості;
- облік розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій;
- реєстрація розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій;
- формування та здача щомісячного звіту до податкової по розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій

7. З 22 квітня 2008р по 31 травня 2009р
СК «Провідна» на посаді бухгалтер відділу обліку господарської діяльності.
- рознесення по рахункам банківських виписок
- ведення залишків по рахункам
- введення накладних

8. З 01 жовтня 2006р по 21 квітня 2008р
ЗАТ «Догмат-Україна» на посаді бухгалтер фінансового департаменту, відділ бухгалтерії.

9. Додаткові знання: 1С, M.Е.Doc, Microsoft Office, Клієнт-банк, приват 24, БЕСТ ЗВIТ, INSIS, HRB.

10. Знання мов:
Українська – рідна,
Російська – вільно,
Англійська – нижче середнього

11. Персональні якості:
Вiдповiдальний, iнiцiативний, наполегливий, порядний, пунктуальний, вмію працювати в команді, орієнтований на результат, активна життєва позиція.

Шкідливих звичок немає.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: