Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 PRO

Марина

Офіс-менеджер, помічник керівника

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер, офіс-менеджер

с 02.2016 по 10.2020 (4 года 8 месяцев)
ПАТ "ПлазмаТек", Вінниця (Виробництво)

На посаді бухгалтера (облік надходження товарів і послуг): відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів в програмі 1С.8 Бухгалтерія, створення в програмі заявок на оплату згідно Рахунків, створення Товарно-транспортних накладних, проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками, ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості.


На посаді офіс-менеджера: забезпечення життєдіяльності офісу, прийом вхідної кореспонденції та її розподіл між відділами, надсилання вихідної документації, забезпечення взаємозв’язку між відділами, опрацювання наданих відділами документів, співпраця з контрагентами.

Економіст

с 04.2014 по 04.2015 (1 год)
ТОВ "ВП "Маріо", Літин (Виробництво)

Дослідження, аналіз та систематизація витрат підприємства, контроль витрат підприємства, збір та оформлення документів для отримання банківського кредиту, збір та оформлення документів для участі у проекті Європейського Банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Начальник відділу автоматизації страхового обліку.

с 07.2012 по 07.2013 (1 год)
АТ Страхова група "ТАС", Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Перевірка звітів наданих центрами продажів, введення договорів страхування в систему Insurance Company, контроль за здійсненням переоформлень договорів страхування та проведення їх через систему, виконання процедур щодо виникнення дебіторської заборгованості та анулювання договорів страхування, контроль за здійсненням страхових проплат та їх розподіл, формування реєстру договорів страхування для оформлення платіжних вимог, оформлення документів для повернення помилково сплачених коштів, проведення додаткових договорів через систему Insurance Company, контроль за встановленням відповідних розмірів комісійної винагороди посередникам, розподіл інформації щодо планових платежів та пролонгації договорів страхування між центрами продажів. Надання консультацій страховим посередникам.

Образование

Вінницький торговельно – економічній інститут

Державні фінанси, Вінниця
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство MS PowerPoint

Дополнительная информация

Додаткова інформація:
•вільне володіння ПК: впевнений користувач
•володіння офісною технікою
•володіння українською мовою – рідна
•володіння російською мовою – вільно
•володіння англійською мовою — середній рівень
•наявність закордонного паспорту

Особисті якості:
•точність у виконанні завдань, скрупульозність
•відповідальність
•логічне мислення
•здатність в найкоротші терміни засвоювати матеріал

Мета працевлаштування: пошук роботи зі стабільною, гідною заробітною платою, можливістю самовдосконалення, прагнення реалізувати себе, кар’єрний ріст.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: