Єлизавета
Бухгалтер, оператор 1С
- Рассматривает должности:
- Бухгалтер, оператор 1С, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор на виробництво, Комірник, Торговий представник, Диспетчер, Бухгалтер з первинної документації, Курʼєр з авто
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6603517/
Образование
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" за спеціальністю "Фінанси"
Фінанси, Винница
Среднее специальное, с 2007 по 2009 (1 год 9 месяцев)
Дополнительная информация
Досвід роботи:
Діловод-консультант
лютий 2011 р. – травень 2015 р. УДАІ УМВС України у Вінницькій області.
Функціональні обов’язки:
-Первинне опрацювання документів (вхідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва;
-Впорядкування документів та формування справ;
- Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів;
-Контроль за станом зберігання документів.
Оператор ПК
Липень 2015 рік - лютий 2015 рік - ТМ "Наша Ряба" м.Вінниця
-Виписка первинної документації (рахунки, видаткові та податкові накладні, сертифікати, ТТН)
-Прийом замовлень від контрагентів по графіку відгрузки товару.
- Ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
-Формування маршрутів доставки товару;
-Залишки товару на складі.
Бухгалтер (інспектор з кадрів)
Листопад 2017 р. – Жовтень 2020 р. ТОВ «Наш Караван»
м. Вінниця.
Функціональні обов’язки:
-Введення первинної бухгалтерської документації в 1-С 8.1.- 8.2 ( рахунки,видаткові накладні)
-Рух товару, переміщення;
-Залишки товару;
-Формування дебюторської заборгованості;
-Звіти по продажах;
-Клієнт- банк;
-Реєстрація договорів;
-Ведення бази даних клієнтів;
-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
-Ведення кадрової документації,прийом на роботу, звільнення співробітників; --Формування документації по списанню товарів;
- Участь в проведенні інвентаризації.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія)
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання)
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку первинної документації,
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— уміння працювати в команді;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію, англійська - базовий.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так, син 8 років
Водійське посвідчення: маю (з 2012 року активно за кермом)
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер
20000 грн, Винница -
Оператор 1C
Винница -
Бухгалтер
18000 грн, Винница -
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер, оператор 1С, адміністратор
Винница -
Бухгалтер
25000 грн, Винница, Киев , еще 2 города -
Помічник бухгалтера, оператор 1С
Винница