Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андріана

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Фахівець soft-collection, Менеджер з продажу, Менеджер із закупівель, Менеджер роботи з клієнтами, Direct-менеджер, Помічник керівника
Вид занятости:
полная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Пустомыты
Готов работать:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 04.2025 по наст. время (4 месяца)
Крайзель, Піски (Будівельна промисловість, деревообробка)

Офіс-менеджер

с 09.2023 по 04.2025 (1 год 7 месяцев)
Газорозподільні мережі України, ТОВ (Львівська філія), Пустомити (Послуги для населення та бізнесу)

Група по обслуговуванню клієнтів (продажі)

с 06.2022 по 09.2023 (1 год 3 месяца)
АТ Львів Газ, Пустомити (Державні організації)

Програми СРМ, документообіг, газоліна.

Фахівець з обслуговування клієнтів

с 08.2021 по 05.2022 (9 месяцев)
104ua, Пустомити (Адміністрація, Фахівець з обслуговування клієнтів)

Продавець

с 03.2012 по 03.2017 (5 лет)
Гуртівня продовольчих товарів., Щирець (Продукти харчування)

Образование

Міжрегіональна академія управління персоналом

Правознавство, Львів
Неоконченное высшее, с 2014 по 2016 (1 год 6 месяцев)

Здобула кваліфікацію бакалавр з правознавства, ступінь вищої освіти бакалавр з спеціальністю " Комерційне та трудове право".

Університет імені Івана Франка

Правознавство, Львів
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • CRM
  • Водіння авто
  • Документообіг
  • Користувач 1С
  • Неконфліктність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Оперативність
  • Ведення CRM
  • Знання офісних програм
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Привітність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Ініціативність
  • MS PowerPoint
  • Ведення соціальних мереж

Дополнительная информация

Відповідальність – сумлінно виконую поставлені завдання та дотримуюся термінів.
•Уважність до деталей – ретельно перевіряю інформацію, щоб уникати помилок.
•Комунікабельність – легко знаходжу спільну мову з колегами та клієнтами.
•Організованість – вмію планувати час і розставляти пріоритети.
•Аналітичне мислення – швидко аналізую інформацію та знаходжу рішення.
•Стресостійкість – зберігаю спокій і продуктивність у напружених ситуаціях.
•Готовність до навчання – швидко освоюю нові навички та

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: