Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Sonia

Фахівець роботи з клієнтами, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Фахівець роботи з клієнтами, Спеціаліст з моніторингу, Фінансовий консультант, Фахівець роботи з заборгованістю, Фахівець контакт-центра, Маркувальник, Фахівець служби підтримки, Менеджер з підтримки клієнтів, Продавець, Сервіс-менеджер
Вид занятости:
полная
Возраст:
22 года
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець обробки звернень клієнтів

с 04.2024 по 05.2025 (1 год 1 месяц)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Я займаюся обробкою звернень у чаті, відповідаючи на запитання та надаючи необхідну інформацію клієнтам. Моя робота полягає в оперативному реагуванні на запити, вирішенні проблем та наданні підтримки у режимі реального часу.

Фахівець роботи з клієнтами

с 08.2023 по 11.2023 (3 месяца)
Спортбанк, Дистанційно (IT)

Як фахівчиня по роботі з клієнтами банку, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій з банківських продуктів і послуг, а також вирішення питань і проблем клієнтів. Серед моїх досягнень було підвищення рівня задоволеності клієнтів, успішне впровадження нових програм лояльності та збільшення обсягу продажів банківських продуктів.

Менеджер по продажам

с 02.2023 по 08.2023 (6 месяцев)
Стимулл, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Як менеджерка по продажам, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів на 30%, успішне проведення маркетингових кампаній та підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Специалист

с 07.2022 по 03.2023 (8 месяцев)
ТОВ ГК НАФТОГАЗ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Як фахівчиня контактного центру Нафтогазу, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій щодо послуг компанії, а також вирішення питань і скарг клієнтів. Серед моїх досягнень було зниження часу очікування клієнтів на лінії, підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Фахівець навчання та оцінки якості фахівців

с 03.2021 по 03.2022 (1 год)
Кайфуй суши, Сумы (Готельно-ресторанний бізнес)

Як фахівчиня з навчання та оцінки якості фахівців, я була відповідальна за розробку і проведення навчальних програм, оцінку результативності співробітників та впровадження стандартів якості. Серед моїх досягнень було підвищення рівня продуктивності команди, зменшення кількості помилок у роботі та впровадження нових методик навчання, що покращили загальний рівень компетенції фахівців.

Супервайзер команди з продажів БАДів

с 10.2020 по 03.2021 (5 месяцев)
Бринг, Сумы (Роздрібна торгівля)

Як супервайзерка команди з продажів БАДів, я була відповідальна за керівництво та мотивацію команди, встановлення цілей і контроль за їх досягненням. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів команди, підвищення ефективності роботи співробітників та зменшення плинності кадрів.

Менеджер з продажів БАДів

с 09.2019 по 09.2020 (1 год)
КЦ, Сумы (Роздрібна торгівля)

Як менеджерка з продажу БАДів, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів, розширення клієнтської бази.

Образование

СНАУ

Маркетинг, Суми
Неоконченное высшее, с 2023 по 2027 (4 года)

заочная форма

Дополнительное образование и сертификаты

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Excel. Корпоративний курс від компанії ТОВ «НоваПей»

30 днів

LEAN INSTITUTE UKRAINE. Корпоративний курс.

1 день

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Продаж банківських продуктів

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

•Впевнене володіння програмами MS Word, Excel, Google Документи/Таблиці
•Навички офіційної ділової комунікації — підготовка відповідей та роз’яснень щодо продуктів компанії
•Вільне володіння українською мовою (усна і письмова)
•Високий рівень клієнтоорієнтованості та готовність допомогти у вирішенні будь-яких питань
•Знання основ маркетингу та принципів клієнтського сервісу (навчання за фахом)
•Уважність до деталей, стресостійкість, грамотність
•Досвід комунікації з клієнтами у чатах, по телефону та через email

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: