- Визитка
Катерина
Офіс-менеджер, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Адміністратор, Менеджер з продажу, Адміністратор стоматології
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6783835/
Дополнительная информация
Лихач Катерина Валеріївна
Зайнятість: Повна
Графік роботи: Повний день
Готовність до відряджень: так
Бажана зарплата: 22000 грн.
Телефон: [
Електронна пошта: [
Соціальні мережі: instagram: ekaterina_likhach, facebook: Катерина Лихач
Особиста інформація:
Місце проживання: м.Київ
Переїзд: так
Дата народження: 11 квітня 1988 р.
Сімейний стан: незаміжня
Освіта - вища
Навчальний заклад: "Класичний приватний університет»
Рік закінчення: 2011рік Спеціальність «менеджмент організацій»
Форма навчання: заочна
Досвід роботи :
Період роботи: 21.02.2008-05.04.2012.
Посада: секретар керівника КП "ПРЕЖО № 9" м. Запоріжжя.
Період роботи: 23.11.2016-28.02.2020 ( звільнена у зв'язку зі скороченням чисельності та штату держслужбовців)
Посада: завідувач - адміністратор Центру надання адміністративних послуг Великобілозерської районної державної адміністрації Запорізької області.
Період рабати: 01.07.2021-10.08.2022 продавець консультант мережі салонів
«Ваша Оптика» м.Енергодар.
Період роботи: 01.09.2023- 15.02.2024 продавець консультант мережі салонів оптики INTEROPTICA м.Київ.
Період роботи:
01.05.2024 – організатор зі збуту ТОВ «МЕДІТОР» м.Київ.
Курси та тренінги:
Назва курсу «єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування клієнтів ЦНАП» ВУМ ОNLINE 2018р;
Назви тренінгу: навчальний тренінг в рамках програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку» U-LEAD з Європою»: («Створення Центру надання послуг в об'єднаній громаді», « знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп», « Ділова етика та взаємодії з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг. Гендерні питання в контексті надання адміністративних послуг»).
Додаткова інформація:
Володіння мовами: українська, російська, англійська (зі словником).
Комп'ютерні навички: друк, сканування, копіювання документів, Інтернет, електронна пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С, знання нормативно-правової бази органів державної влади, основи ведення діловодства.
Особисті якості: старанність, відповідальність, комунікабельність, швидка здатність до навчання, гарна письмова та усна мова.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор рецепції
Белая Церковь -
Секретар
9000 грн, Белая Церковь -
Помічник керівника
25000 грн, Белая Церковь -
Помічник керівника
25000 грн, Белая Церковь -
Офіс-менеджер
Белая Церковь -
Офіс-менеджер
Белая Церковь, Удаленно