Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 апреля 2021 PRO

Вікторія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 23 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Макаров, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник фінансово-господарського відділу

с 10.2018 по 01.2021 (2 года 3 месяца)
Макарівська районна рада, Макарів (орган місцевого самоврядвання)

.Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності.

.Керівництво та організація роботи бухгалтерської служби (в підпорядкуванні 4 особи).

.Розробка облікової політики, правил документообігу, інших внутрішніх нормативних документів установи.

.Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

.Складання фінансової та бюджетної звітності та зведеної фінансової та бюджетної звітності, фінансування та контроль за витрачанням бюджетних коштів підпорядкованих бюджетних установ ,одержувачів коштів .
.Складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здача по електронних каналах зв’язку;
.Проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.
.ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.
.Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.

.Ведення головної книги, складання балансу установи, зведеного балансу та зведеної фінансової та бюджетної звітності за ознакою головного розпорядника коштів.

.Складання штатного розпису установи та перевірка штатних розписів підпорядкованих бюджетних установ на відповідність вимогам чинного законодавства.

.Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.

.Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Фондами соціального страхування, фіскальними установами та ін.).

.Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Е-звітність", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, «Клієнт-банк».

.Реєстрація та робота з Єдиним веб-порталом використання публічних коштів Є-data, публічних закупівель України ProZorro.

.Співпраця з місцевим органом Держказначейства. Дотримання Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.

.Складання бюджетних запитів за програмно-цільовим методом планування бюджету, паспортів бюджетних програм, здійснення моніторингу та аналізу результативних показників цих програм.

.Підготовка та перевірка договорів на поставку товарів та послуг, договорів на виконання робіт.

.Облік та видача подорожніх листів, паливо-мастильних матеріалів (талонів та карток).
.Нарахування заробітної плати, складання та здача звітів по заробітній платі.
. Нарахування лікарняних, відпусток.

Заступник начальника відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

с 02.2017 по 10.2018 (1 год 8 месяцев)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

•Забезпечення повного і достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку матеріальних цінностей, які належать організації;
•Вивчення нормативних документів та змін до них з питань ведення бухгалтерського обліку та інших питань фінансово-господарської діяльності ГУНП в Київській області, що забезпечують якісне виконання покладених функціональних обов’язків;
•Своєчасне повідомлення про зміни в керівних документах безпосередньому начальнику та внесення пропозицій щодо приведення свого напрямку роботи до норм чинного законодавства;
•Здійснення керівництва відділом, розподіл обов’язків між особовим складом, очолювання та контроль його роботи;
•Складання поточних та перспективних планів роботи, контроль виконання планів особовим складом;
•Контроль виконавської та службової дисципліни;
•Здійснення обліку земельних ділянок, будівель та споруд, які перебувають у постійному користуванні структурних підрозділів ГУНП в Київській області;
•Розшифровування надходження товарно-матеріальних цінностей;
•Організація проведення роздруківки відомостей інвентаризації;
•Підготовка матеріалів, формування протоколу;
•Перевірка їх та організація (при надходженні первинних документів, що стосується обліку предметів спецпризначення) проведення по бухгалтерському обліку;
•Розгляд листів, скарг, заяв, звернення щодо компетенції відділу, надавання відповідних вказівок співробітникам про порядок виконання цих документів;
•Повідомлення (в межах компетенції) безпосередньому начальникові Управління про всі виявлені недоліки в діяльності відділу за напрямком роботи, внесення пропозиції щодо їх усунення та забезпечення їх виконання;
•Дотримання розпорядку роботи, норм поведінки в ГУНП та інших вимог щодо роботи державного службовця.
Досягнення:
•Забезпечила ефективну роботу відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Головного Управління національної поліції в Київській області;
•Відповідальне виконання посадових обов’язків.

Провідний спеціаліст відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

с 04.2016 по 02.2017 (10 месяцев)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

•Забезпечення оприбуткування товарно-матеріальних цінностей згідно прийнятих до обліку первинних документів відповідно до вимог чинного законодавства;
•Проведення бухгалтерського обліку земельних ділянок та будівель;
•Забезпечення оприбуткування товарно-матеріальних цінностей, отриманих як благодійну допомогу, реєстр благодійників, листування;
•Роздруковування інвентаризаційних описів та проведення інвентаризації, звірка відомостей, формування протоколу інвентаризації;
•Проведення звірки меморіальних ордерів з головною книгою;
•Підготовка розшифровок до звіту;
•Перевірка звітів по підрозділам Головного управління та зведення даних;
•Оформлення первинних документів по господарських операціях з переміщення матеріалів;
•Перевірка актів списання, приймання та проведення по бухгалтерському обліку в програмі;
•Оформлення актів виконаних робіт орендаторам, актів звіряння розрахунків.

Головний спеціаліст фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

с 11.2015 по 04.2016 (5 месяцев)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

Нарахування заробітної плати (понад 200 чол)
. Нарахування лікарняних, відпусток.

Завідувач сектору-головний бухгалтер сектору фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

с 04.2013 по 11.2015 (2 года 7 месяцев)
Макарівський РВ ГУМВС України в Київській області, Макарів (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

-Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності.
-Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
-Складання фінансової та бюджетної звітності.
-Складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності,
-Проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.
-Ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.
-Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.
-Нарахування амортизації на ОЗ.
-Ведення головної книги, складання балансу установи.
-Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.
-Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Фондами соціального страхування, фіскальними установами та ін.).
-Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Парус-Бюджет", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, «Клієнт-банк», "FreeZvit ",
-Проведення тендеру в системі "Прозорро".
-Співпраця з місцевим органом Держказначейства. Дотримання Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.
Підготовка та перевірка договорів на поставку товарів та послуг, договорів на виконання робіт.
-Облік та видача подорожніх листів, паливо-мастильних матеріалів (талонів та карток).
-Нарахування заробітної плати, складання та здача звітів по заробітній платі.
-Нарахування лікарняних, відпусток.

Спеціаліст фінансового сектору

с 01.2011 по 04.2013 (2 года 3 месяца)
Макарівський РВ ГУМВС України в Київській області, Макарів (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

-Підготовка первинних документів.
-Приймання первинних документів до Відділу бухгалтерського обліку та звітності, підготування актів списання матеріальних цінностей, необоротних матеріальних та нематеріальних активів з додатками відповідно до законодавства України.
-Прийняття участі у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань.
-Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
-Ведення обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів, капітальних інвестицій за джерелами фінансування, найменуваннями, кодами економічної класифікації видатків, за вартісними та кількісними показниками в Програмному забезпеченні.
-Здійснення розрахунку зносу основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, що обліковуються на балансі установи та відображає нарахування за бухгалтерськими проведеннями в бухгалтерському обліку.
-Складання меморіальних ордерів № 9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів», № 10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних швидкозношуваних предметів», № 13 «Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів» і з підтверджуючими первинними документами, що відображені в ордерах та на підставі яких відображений рух основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, запасів за поточний місяць.
-Надання інформації головному бухгалтеру про всі виявлені розбіжності в облікових даних.
-Виконання дорученнь головного бухгалтера.
-Часткове нарахування заробітної плати.

Образование

Торговельно-економічний університет

"Фінанси", Київ
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

Клієнт-Банк Парус Знання офісних програм Клієнт Казначейства – Казначейство MeregaM

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

• Навички в галузі фінансів, бухгалтерського обліку та управління відділом;
• Стратегічне бачення;
• Відповідальність та чесність.цілеспрямована, пунктуальна, неконфліктна, з хорошою стресостійкістю, вмію працювати з великими обсягами інформації, люблю вчитися і розвиватися

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: