- PRO
Вікторія
Маркетолог
- Рассматривает должности:
- Маркетолог, Інтернет-маркетолог, Продакт-менеджер, Direct-менеджер, Менеджер проєктів, Контент-спеціаліст, Бренд-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6908704/
Опыт работы
Маркетолог/ Бренд менеджер
с 07.2024 по 06.2025
(11 месяцев)
Авес Авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)
1. Розробка маркетингової стратегії спільно з керівниками напрямів продажу (В2В/В2С):
• Аналіз ринку, конкурентів та споживчих тенденцій;
• Визначення цільової аудиторії та сегментація ринку;
• Розробка короткострокових і довгострокових маркетингових планів;
• Управління рекламними кампаніями (Google Ads, Meta Ads).
2. Управління командою:
• Організація роботи маркетингового відділу;
• Розподіл завдань серед співробітників та контроль їх виконання;
• Постановка задач та контроль за виконанням планів.
3. Рекламна діяльність:
• Співпраця з підрядниками, агентствами та медіа-партнерами;
• Підготовка ТЗ, контроль за розробкою рекламних матеріалів (банери, відео, друкована продукція тощо).
4. Аналітика та звітність:
• Аналіз ефективності проведених кампаній;
• Підготовка звітів та презентацій для керівництва компанії.
5. Взаємодія з іншими відділами, участь у формуванні іміджу компанії.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішно створено комплексну маркетингову стратегію, яка враховує особливості B2B та B2C сегментів, що призвело до збільшення продажів;
• Проаналізовано та змінено підрядника для рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads, що збільшило трафік на сайт на 25% і конверсію на 13%. Оптимізовано рекламний бюджет, скоротивши витрати на 20% без втрати ефективності;
• Реорганізовано роботу відділу маркетингу, підвищивши продуктивність команди на 25%;
• Впроваджено систему аналізу ефективності маркетингових кампаній для оптимізації ресурсів;
• Розширено охоплення аудиторії завдяки колабораціям із ключовими медіа-партнерами;
• Створено регулярну звітність для керівництва, яка надала чітку картину ефективності діяльності маркетингового відділу.
Головний маркетолог
с 11.2018 по 06.2024
(5 лет 7 месяцев)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Робота з персоналом: підбір кадрів з урахуванням потреб підприємства, навчання, адаптація нових співробітників, участь
у формуванні ефективної команди, проведення нарад, зборів, робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи
адміністраторів, скриптів телефонних розмов);
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);
• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).
ДОСЯГНЕННЯ:
•відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
•розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
•впровадження CRM системи;
•запущена програма лояльності;
•досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
•досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
•підвищення конверсії сайту (ROI 233,2 %);
•зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM
Керівник відділу маркетингу
с 10.2016 по 03.2022
(5 лет 5 месяцев)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.
Керівник відділу маркетингу
с 05.2016 по 12.2016
(7 месяцев)
Громадська організація «Халом», м.Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини) проектна робота, Київ (Освіта, наука)
• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, набір викладачів;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, неймінгу, логотипу, бренду бука, сайту;
• Складання маркетингового плану та бюджету (PR&Marketing);
• Організація та проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня/радіореклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі та задачі блоків Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетингове супроводження роботи ресепшіоністів, дитячих/дорослих заходів.
Керівник відділу маркетингу
с 07.2009 по 05.2016
(6 лет 10 месяцев)
ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай)) в Украіні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового та PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки
ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;
• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;
• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).
Керівник відділу реклами
с 07.2008 по 05.2009
(10 месяцев)
ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”), Київ (Роздрібна торгівля)
• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;
• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;
• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.
Керівник відділу реклами (медичний напрямок)
с 07.2008 по 07.2009
(1 год)
ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;
• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.
Образование
МАУП
Міжнародний маркетинг та реклама, Київ
Высшее, с 2006 по 2009 (3 года)
Магістр
Київське медичне училище №3
Медсестринська справа, Київ
Среднее специальное, с 1988 по 1991 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертификат
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертификат
Знания и навыки
- Пользователь Internet
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Outlook Express
- 1С:Підприємство
- CorelDRAW
- Adobe Illustrator
- Express
- Креативність
- Уміння аналізувати
- Зйомка stories
- Canva
- Створення Reels
- Розробка контент-плану
- Налаштування таргетованої реклами
- Ведення соціальних мереж
- Проведення розіграшів
- Google Analytics
- Ремаркетинг
- MS Excel
- Проведення промокампаній
- Комунікабельність
- Facebook Ads Manager
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Я - маркетолог-стратег з досвідом роботи.
З 2005 по 2020 рік працювала керівником відділу маркетингу в торгових компаніях і ресторанному бізнесі.
2016-2024 рік активно займаюсь медичним маркетингом. Маю успішні проекти в цьому напрямку діяльності про які є що розповісти.
Я буду корисна для компаній, які хочуть розвиватися, підвищувати доходи або є бажання діджіталізуватися:
- складанні комплексної стратегії розвитку, яка веде, як до продажів тут і зараз, так і до побудови бренду;
- поліпшення показників по рекламним каналам Meta Ads і Google Ads (таргетинг, медійна/контекстна реклама);
- поліпшення/підбір ефективності окремих або аутсорс підрядників.
З радістю допоможу в вирішенні задач, пов'язаних зі складанням маркетинг-кит для клієнтів, концепції/стртегії бренду, рекламної стратегії.
Буду рада цікавій пропозиції. По запиту надішлю повне резюме.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Директор з маркетингу, ТОВ Авес Авто, 11 месяцев
- Керівник відділу маркетингу, Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), 5 лет 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Маркетолог
Киев, Львов , еще 3 города -
Marketing manager (Beauty)
Киев -
Директор з маркетингу, бренд-менеджер
Киев, Винница , еще 5 городов -
Директор з маркетингу, маркетолог, менеджер з реклами (PR)
Киев -
Бренд-менеджер
Киев -
Senior marketing manager
75000 грн, Киев