- PRO
Аліна
Офіс-менеджер, секретар, 25 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6936380/
Опыт работы
Офіс-менеджер
с 06.2024 по 11.2024
(5 месяцев)
Bit apartment, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація офісної роботи
Контроль за забезпеченням офісу
Управління документообігом
Ведення корпоративної звітності
Підтримка зв'язків з постачальниками
Замовлення канцелярських та господарських товарів
Планування та організація зустрічей
Робота з клієнтами та надання потрібної інформації
Помічник керівника
с 09.2022 по 08.2023
(11 месяцев)
ART груп, Київ (Транспорт, логістика)
Обов'язки:
Робота з логістикою(транспортування,перевезення)
Особисті доручення керівника(пошук того чи іншого або телефонні дзвінки клієнтам тощо)
Листування,ділова переписка
моніторинг ринку продажу машино буд.
Досягнення:
Вдала робота з логістикою
Вчасні перевезення та відвантаження
Премії за якісну та вчасну роботу
Офіс-менеджер(Секретар)
с 06.2019 по 02.2022
(2 года 8 месяцев)
Avenga, Київ (IT)
Обов'язки:
Переклад тексту на Англійська,Українська,Російська
Робота у Word, Excel, MS Outlook,1C,Paint,CRM т.і.
Робота з поточною документацією
Контроль робочої дисципліни працівників
Виконання доручень керівника
Забезпечення життєдіяльнoсті офісу
Замовлення квитків та готелів і т.і.
Забезпечення безперебійної роботи офісу
Отримання та надсилання документації по регіонах
Прийом дзвінків, факсів та електронної пошти
Оформлення відряджень
Складання наказів для керівника та його заступників, протоколів різних засідань
Ведення листувань: зовнішнього та внутрішнього
Досягнення:
Вчасні виконання розпоряджень керівника
Дотримання регламенту компанії
Менеджер ЗЕД
с 03.2017 по 05.2019
(2 года 2 месяца)
ТОВ "Котовський винзавод", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
Робота з ринком FMCG.
Ведення переговорів,ділові переписки з іноземними партнерами.
Пошук постачальників,заключення контрактів.
Своєчасні поставки.
Ведення документообігу з постачальниками,перевірка документів товарів відвантаження і завантаження.
Перевірка акцизної марки
Внесення номенклатури в программу 1C
Побудова логістики
Досягнення:
Вдалі договори та угоди
Забезпечення своєчасних поставок
Вдалі побудови логістики
SEO project manager
с 11.2014 по 08.2016
(1 год 9 месяцев)
Ossolution IT company, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
Робота з основами онлайн маркетінгу
Робота з клієнтами,ведення переговорів і виявлення потреб клієнтів
Постанова завдань та контроль термінів та результатів
Організація роботи з підрядниками та постачальниками
Робота з Account Manager / Project Manager / B2B
Досягнення:
Планування вдалих проектів для розвитку бізнесу
Досягнення вчасного виконання поставленних задач
Вдала організація робочого персоналу
Торговий представник
с 07.2013 по 10.2014
(1 год 3 месяца)
Elfa-Украина, ТОВ, Київ (Нерухомість)
Обов'язки:
Досвід роботи в В2В
Виконання індивідуальних планів продажів
Підготовка презентації(слайди,текст,брошури) т.і.
Розробка косметичної лінійки та виявлення усіх її недоліків і усунення їх,перевірка якості
Ведення звіту (експорту в інші міста і країни)
Досягнення:
Вдалі ділові угоди,продажі та поставки
Виявлення не доліків у косметичній лінійці та їх усунення
Провідний системний адміністратор
с 03.2012 по 05.2013
(1 год 2 месяца)
Faust, Київ (IT)
Обов'язки:
Налаштування интернет мережі
Робота з клієнтами
Налаштування приладів зв'язку інтернет мережі
Образование
КНУБ
Архитектура,дизайн, Київ
Неоконченное высшее, с 2007 по 2009 (2 года)
архітектор-дизайнер
Дополнительное образование и сертификаты
Додаткові курси з менеджменту
2015
Менеджмент (Киев)
2016
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- MS PowerPoint
- HTML
- CSS
- Програмування
- Python
- Java
Знание языков
- Английский — начинающий
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Про мене
Завдяки великій трудовій біографії і досвіду у різних сферах діяльності (менеджмент, адміністрування, торгівля і обслуговування,діловодство і документообіг), сміливо можу адаптуватися майже до будь якої роботи, маю гарні ділові і комунікативні навички. Завжди була на гарному рахунку у керівництва т.я. відрізнялася високим рівнем відповідальності, винахідливістю і тверезим поглядом на речі. Прихильниця «німецької» пунктуальності і абсолютного порядку в усіх справах, вимагаю від себе доводити розпочате до кінця з гарним результатом. Маю аналітичні і організаційні здібності. Вмію працювати однаково продуктивно як у групі, так і индивідуально. Розвинене відчуття справедливості. Індиферентний політичний погляд і різнобічні музичні вподобання. Непогано розвинене відчуття гумору що допомогає, в загалом, в усіх сферах життя. Адже як писав М. Гостирький "Гарний сміх - вірна ознака духовного здоров'я".
***Ключеві навички***
Цілоспрямованість Организаторські навички Навчання персоналу Управління персоналом Ведення перемовин Ділове листування Ділове спілкування Діловиробництво Телефонні перемовини Проведення презентацій Ділова комунікація Орієнтація на результат Заключання договорів Пошук і залучення клиентів Робота з великим об'емом інформації Робота у режимі багатозадачності
- Вмію користуватися усіма сучасними мессенджерами (WhatsApp,Viber, Facebook, Messenger,Telegram,Skype...и т.д.), - вмію швидко освоювати необхідні для роботи програмне забезпечення, - вмію ориєнтуватися у интернет-прострі і оперативно отримувати потрібну информацію, - вмію грамотно користуватися державними Интернет-ресурсами як фіз.особа так и юр.особа, - розумію і вмію правильно трактувати нормативні акти і документи комерційного характеру, - не раз доводилося вирішувати питання технічного характеру зв'язані з несправною роботою оргтехніки, програмного забазпечення, интернет-зв'язку и т.і. - навички недопущення і припинення конфліктних ситуацій, грамотна мова.
- Грамотне планування робочого дня керівника, ведення графику нарад і переговорів.
- Оформлення службових відряджень для керівника, а також співробітників підрозділу.
Заказ білетів, трансферів, готелів,як организація схеми пересування, так і коммунікація з приймаючими сторонами за кордоном для организації логістики зустрічей і переговорів керівництва.
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника
Киев -
Офіс-менеджер
Киев, Винница , еще 2 города -
Помічник керівника
Киев, Кропивницкий , еще 4 города -
Асистент керівника
Киев, Ивано-Франковск, Удаленно -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев