Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Аліна

Офіс-менеджер, секретар, 25 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 06.2024 по 11.2024 (5 месяцев)
Bit apartment, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація офісної роботи
Контроль за забезпеченням офісу
Управління документообігом
Ведення корпоративної звітності
Підтримка зв'язків з постачальниками
Замовлення канцелярських та господарських товарів
Планування та організація зустрічей
Робота з клієнтами та надання потрібної інформації

Помічник керівника

с 09.2022 по 08.2023 (11 месяцев)
ART груп, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
Робота з логістикою(транспортування,перевезення)
Особисті доручення керівника(пошук того чи іншого або телефонні дзвінки клієнтам тощо)
Листування,ділова переписка
моніторинг ринку продажу машино буд.

Досягнення:
Вдала робота з логістикою
Вчасні перевезення та відвантаження
Премії за якісну та вчасну роботу

Офіс-менеджер(Секретар)

с 06.2019 по 02.2022 (2 года 8 месяцев)
Avenga, Київ (IT)

Обов'язки:
Переклад тексту на Англійська,Українська,Російська
Робота у Word, Excel, MS Outlook,1C,Paint,CRM т.і.
Робота з поточною документацією
Контроль робочої дисципліни працівників
Виконання доручень керівника
Забезпечення життєдіяльнoсті офісу
Замовлення квитків та готелів і т.і.
Забезпечення безперебійної роботи офісу
Отримання та надсилання документації по регіонах
Прийом дзвінків, факсів та електронної пошти
Оформлення відряджень
Складання наказів для керівника та його заступників, протоколів різних засідань
Ведення листувань: зовнішнього та внутрішнього

Досягнення:
Вчасні виконання розпоряджень керівника
Дотримання регламенту компанії

Менеджер ЗЕД

с 03.2017 по 05.2019 (2 года 2 месяца)
ТОВ "Котовський винзавод", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Робота з ринком FMCG.
Ведення переговорів,ділові переписки з іноземними партнерами.
Пошук постачальників,заключення контрактів.
Своєчасні поставки.
Ведення документообігу з постачальниками,перевірка документів товарів відвантаження і завантаження.
Перевірка акцизної марки
Внесення номенклатури в программу 1C
Побудова логістики

Досягнення:
Вдалі договори та угоди
Забезпечення своєчасних поставок
Вдалі побудови логістики

SEO project manager

с 11.2014 по 08.2016 (1 год 9 месяцев)
Ossolution IT company, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
Робота з основами онлайн маркетінгу
Робота з клієнтами,ведення переговорів і виявлення потреб клієнтів
Постанова завдань та контроль термінів та результатів
Організація роботи з підрядниками та постачальниками
Робота з Account Manager / Project Manager / B2B

Досягнення:
Планування вдалих проектів для розвитку бізнесу
Досягнення вчасного виконання поставленних задач
Вдала організація робочого персоналу

Торговий представник

с 07.2013 по 10.2014 (1 год 3 месяца)
Elfa-Украина, ТОВ, Київ (Нерухомість)

Обов'язки:
Досвід роботи в В2В
Виконання індивідуальних планів продажів
Підготовка презентації(слайди,текст,брошури) т.і.
Розробка косметичної лінійки та виявлення усіх її недоліків і усунення їх,перевірка якості
Ведення звіту (експорту в інші міста і країни)
Досягнення:

Вдалі ділові угоди,продажі та поставки
Виявлення не доліків у косметичній лінійці та їх усунення

Провідний системний адміністратор

с 03.2012 по 05.2013 (1 год 2 месяца)
Faust, Київ (IT)

Обов'язки:
Налаштування интернет мережі
Робота з клієнтами
Налаштування приладів зв'язку інтернет мережі

Образование

КНУБ

Архитектура,дизайн, Київ
Неоконченное высшее, с 2007 по 2009 (2 года)

архітектор-дизайнер

Дополнительное образование и сертификаты

Додаткові курси з менеджменту

2015

Менеджмент (Киев)

2016

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • HTML
  • CSS
  • Програмування
  • Python
  • Java

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Про мене
Завдяки великій трудовій біографії і досвіду у різних сферах діяльності (менеджмент, адміністрування, торгівля і обслуговування,діловодство і документообіг), сміливо можу адаптуватися майже до будь якої роботи, маю гарні ділові і комунікативні навички. Завжди була на гарному рахунку у керівництва т.я. відрізнялася високим рівнем відповідальності, винахідливістю і тверезим поглядом на речі. Прихильниця «німецької» пунктуальності і абсолютного порядку в усіх справах, вимагаю від себе доводити розпочате до кінця з гарним результатом. Маю аналітичні і організаційні здібності. Вмію працювати однаково продуктивно як у групі, так і индивідуально. Розвинене відчуття справедливості. Індиферентний політичний погляд і різнобічні музичні вподобання. Непогано розвинене відчуття гумору що допомогає, в загалом, в усіх сферах життя. Адже як писав М. Гостирький "Гарний сміх - вірна ознака духовного здоров'я".

***Ключеві навички***

Цілоспрямованість Организаторські навички Навчання персоналу Управління персоналом Ведення перемовин Ділове листування Ділове спілкування Діловиробництво Телефонні перемовини Проведення презентацій Ділова комунікація Орієнтація на результат Заключання договорів Пошук і залучення клиентів Робота з великим об'емом інформації Робота у режимі багатозадачності

- Вмію користуватися усіма сучасними мессенджерами (WhatsApp,Viber, Facebook, Messenger,Telegram,Skype...и т.д.), - вмію швидко освоювати необхідні для роботи програмне забезпечення, - вмію ориєнтуватися у интернет-прострі і оперативно отримувати потрібну информацію, - вмію грамотно користуватися державними Интернет-ресурсами як фіз.особа так и юр.особа, - розумію і вмію правильно трактувати нормативні акти і документи комерційного характеру, - не раз доводилося вирішувати питання технічного характеру зв'язані з несправною роботою оргтехніки, програмного забазпечення, интернет-зв'язку и т.і. - навички недопущення і припинення конфліктних ситуацій, грамотна мова.
- Грамотне планування робочого дня керівника, ведення графику нарад і переговорів.
- Оформлення службових відряджень для керівника, а також співробітників підрозділу.
Заказ білетів, трансферів, готелів,як организація схеми пересування, так і коммунікація з приймаючими сторонами за кордоном для организації логістики зустрічей і переговорів керівництва.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: