- PRO
Юрій
Спеціаліст з публічних закупівель
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7046176/
Опыт работы
Завідувач сектору тендерних процедур
с 03.2023 по наст. время
(2 года 5 месяцев)
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), Київ (Державні організації)
1. Організація та проведення процедур закупівель відкритих торгів з особливостями під час правового реживо воєнного стану (складання річного плану закупівель, зміни до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям) Уповноважена особа під час відпустки (тимчасової відсутності) основної уповноваженої особи.
2. Підготовка та перевірка договорів.
3. Підготовка до розгляду та затвердження уповноваженою особою проєктів тендерних документацій та змін до них.
4. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності уповноваженої особи.
5. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду уповноваженою особою.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
7. Підготовка відповідей на запити ДАСУ та АМКУ.
Головний спеціаліст
с 02.2023 по 03.2023
(1 месяц)
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), Київ (Державні організації)
1. Організація та проведення процедур закупівель відкритих торгів з особливостями під час правового реживо воєнного стану (складання річного плану закупівель, зміни до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка та перевірка договорів.
3. Підготовка до розгляду та затвердження уповноваженою особою проєктів тендерних документацій та змін до них.
4. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності уповноваженої особи.
5. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду уповноваженою особою.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
7. Підготовка відповідей на запити ДАСУ та АМКУ.
Завідувач сектору юридичного управління
с 01.2023 по 02.2023
(1 месяц)
Агенція оборонних закупівель, Київ (Охорона, безпека, оборона)
1. Організація та проведення закупівель, відкритих торгів з особливостями (постанова КМУ 1178) (складання річного плану закупівель, зміни до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка та перевірка договорів.
3. Підготовка до розгляду та затвердження уповноваженою особою проєктів тендерних документацій та змін до них.
4. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності уповноваженої особи.
5. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду уповноваженою особою.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
Провідний спеціаліст
с 08.2022 по 12.2022
(4 месяца)
Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Організація та проведення процедур закупівель (відкритих торгів, міжнародних відкритих торгів, спрощеної, переговорних проведення закупівель під час правового реживо воєнного стану (складання річного плану закупівель, зміни до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка та перевірка договорів.
3. Підготовка до розгляду та затвердження уповноваженою особою проєктів тендерних документацій та змін до них.
4. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності уповноваженої особи.
5. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду уповноваженою особою.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
7. Підготовка відповідей на запити ДАСУ та АМКУ.
Головний спеціаліст
с 10.2021 по 08.2022
(10 месяцев)
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), Київ (Реалізація держаної політики у молодіжній сфері)
1. Організація та проведення процедур закупівель (відкритих торгів, міжнародних відкритих торгів, спрощеної та переговорних процедур (складання річного плану закупівель, зміни до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка до розгляду та затвердження уповноваженою особою проєктів тендерних документацій та змін до них.
3. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності уповноваженої особи.
4. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду уповноваженою особою.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
Менеджер відділу координації закупівель Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ "Українська залізниця"
с 12.2020 по 10.2021
(10 месяцев)
Філія «Центр сервісного забезпечення АТ "Українська залізниця", Київ (Транспорт, логістика)
1. Організація та проведення процедур закупівель (відкритих торгів, міжнародних відкритих торгів, спрощеної та переговорних процедур (складання річного плану закупівель, доповнення до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка до розгляду та затвердження тендерним комітетом проєктів тендерних документацій та змін до них.
3. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності тендерного комітету.
4. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду на засіданнях тендерного комітету.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
Менеджер відділу забезпечення діяльності тендерного комітету Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ "Українська залізниця"
с 05.2020 по 12.2020
(7 месяцев)
Філія «Центр сервісного забезпечення АТ "Українська залізниця", Київ (Транспорт, логістика)
1. Організація та проведення процедур закупівель (відкритих торгів, міжнародних відкритих торгів, спрощеної та переговорних процедур (складання річного плану закупівель, доповнення до річного плану закупівель, створення і обробка документації, робота з веб-порталом оприлюднення інформації про державні закупівлі України Prozorro, електронними майданчиками, ділове листування, звітності по закупівлям).
2. Підготовка до розгляду та затвердження тендерним комітетом проєктів тендерних документацій та змін до них.
3. Підготовка проєктів протоколів щодо діяльності тендерного комітету.
4. Документальне оформлення інформаційного аналізу документів процедур закупівель у складі тендерної пропозиції на предмет їх наявності та у відповідності до вимог тендерної документації до розгляду на засіданнях тендерного комітету.
5. Постійний моніторинг змін у тендерному законодавстві.
6. Досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між Замовником та Учасниками.
7. Перевірка тендерних пропозицій.
Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення та побутового обслуговування управління господарської діяльності (секретар тендерного комітету)
с 01.2019 по 03.2020
(1 год 2 месяца)
Національна академія прокуратури України (НАПУ), Київ (Освіта, наука)
1. Організація та координація закупівельного процесу що включає в себе:
- планування (потреби в здійсненні закупівлі; складання річних планів закупівель товарів, робіт та послуг в т.ч. централізованих закупівель для потреб НАПУ);
- супроводження на усіх етапах процедур закупівель (відкриті торги, переговорна процедура закупівлі);
- визначення предмету закупівлі, підготовка, розміщення тендерної документації та необхідної супровідної документації, протоколів засідання тендерного комітету, протоколів переговорів, оголошення, намірів про укладання договорів, звітів.
2. Організація проведення електронних допорогових торгів (аукціонів) на електронних торгівельних майданчиках.
3. Роз’яснення щодо законодавства в сфері публічних закупівель (в т.ч. підрозділам НАПУ як методологічна допомога).
4. Організація договірної роботи з питань укладання договорів (розробка проектів договорів, оформлення бухгалтерської документації).
5. Ведення звітності процедур закупівель в межах компетенції.
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та організації закупівель управління організаційного забезпечення та планування (член тендерного комітету)
с 05.2018 по 01.2019
(8 месяцев)
Національна академія прокуратури України (НАПУ), Київ (Освіта, наука)
1. Організація та координація закупівельного процесу що включає в себе:
- планування (потреби в здійсненні закупівлі; складання річних планів закупівель товарів, робіт та послуг в т.ч. централізованих закупівель для потреб НАПУ);
- супроводження на усіх етапах процедур закупівель (відкриті торги, переговорна процедура закупівлі);
- визначення предмету закупівлі, підготовка, розміщення тендерної документації та необхідної супровідної документації, протоколів засідання тендерного комітету, протоколів переговорів, оголошення, намірів про укладання договорів, звітів.
2. Організація проведення електронних допорогових торгів (аукціонів) на електронних торгівельних майданчиках.
3. Роз’яснення щодо законодавства в сфері публічних закупівель (в т.ч. підрозділам НАПУ як методологічна допомога).
4. Організація договірної роботи з питань укладання договорів (розробка проектів договорів, оформлення бухгалтерської документації).
5. Ведення звітності процедур закупівель в межах компетенції.
Провідний спеціаліст відділу організації закупівель (член тендерного комітету)
с 05.2017 по 05.2018
(1 год)
Національна академія прокуратури України (НАПУ), Київ (Освіта, наука)
1. Організація та координація закупівельного процесу що включає в себе:
- планування (потреби в здійсненні закупівлі; складання річних планів закупівель товарів, робіт та послуг в т.ч. централізованих закупівель для потреб НАПУ);
- супроводження на усіх етапах процедур закупівель (відкриті торги, переговорна процедура закупівлі);
- визначення предмету закупівлі, підготовка, розміщення тендерної документації та необхідної супровідної документації, протоколів засідання тендерного комітету, протоколів переговорів, оголошення, намірів про укладання договорів, звітів.
2. Організація проведення електронних допорогових торгів (аукціонів) на електронних торгівельних майданчиках.
3. Роз’яснення щодо законодавства в сфері публічних закупівель (в т.ч. підрозділам НАПУ як методологічна допомога).
4. Організація договірної роботи з питань укладання договорів (розробка проектів договорів, оформлення бухгалтерської документації).
5. Ведення звітності процедур закупівель в межах компетенції.
Образование
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Право, Харків
Высшее, с 2012 по 2018 (5 лет 5 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Платформа масових відкритих онлайн - курсів "Prometheus"
2021
"Радник" з публічних купівель
2017,2019
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- Поштовий клієнт
- ЛІГА:ЗАКОН
- Законодавство України
- Знання законодавства у сфері публічних закупівель
- Вільна робота в системі Prozorro через авторизовані майданчики
- Досвід роботи членом та секретарем тендерного комітету
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Особисті якості: аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, завжди доводжу справи до кінця, систематична самоосвіта, пунктуальність, освіченість, стресостійкість, швидко навчаюся новим технологіям в роботі, вмію працювати як самостійно, так і в колективі.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з імпорту
Киев -
Фахівець із закупівель, спеціаліст з тендерів, закупівельник, логіст
Киев -
Менеджер з закупівель
45000 грн, Киев -
Начальник відділу забезпечення, менеджер з постачання, постачальник
Киев, Удаленно -
Менеджер з організації закупівель
30000 грн, Киев