- PRO
Майя
Менеджер з продажу, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з продажу, Direct-менеджер, Менеджер з персоналу, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю, Адміністратор салону краси, Адміністратор рецепції
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Тернополь, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7062617/?puid=6296
Опыт работы
Адміністратор ресторану
с 10.2023 по наст. время
(1 год 10 месяцев)
Сім'я ресторанів файного міста YOUNG, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
• Прийом дзвінків та повідомлень від гостей щодо резервування столів, організації вечірок та банкетів.
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін.
• Проведення інвентаризації посуду, створення та редагування внутрішніх документів для персоналу.
• Дотримання касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення щоденної фінансової та операційної звітності.
• Моніторинг відгуків про заклад, аналіз і покращення сервісу на основі зворотного зв’язку.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.
Сервіс-менеджер
с 04.2023 по 11.2023
(7 месяцев)
Сім'я ресторанів файного міста, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
• Контроль якості обслуговування та навчання персоналу (офіціанти, хостес, адміністратори).
• Впровадження стандартів обслуговування та робота з клієнтськими відгуками для підвищення рівня сервісу.
• Проведення тренінгив та створення презентацій та підготовка матеріалу для проведення.
Менеджер зала/ HR/ керуюча
с 07.2022 по 09.2023
(1 год 2 месяца)
Бункермуз, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Менеджер ресторану
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін та проведення інвентаризацій.
• Прийом дзвінків і повідомлень від гостей щодо бронювання столів, організації заходів.
• Проведення атестації персоналу (тести, усні співбесіди) щодо стандартів сервісу, знання меню та роботи з конфліктними ситуаціями.
• Контроль касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення фінансової та операційної звітності.
• Перевірка якості обслуговування за допомогою “таємних гостей”.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.
HR-менеджер ресторану
• Підбір, адаптація та навчання персоналу ресторану.
• Розробка та впровадження стандартів сервісу, проведення атестацій.
• Контроль роботи персоналу, створення мотиваційних програм та системи бонусів.
• Вирішення конфліктних ситуацій у колективі та з гостями закладу.
Сервіс-менеджер ресторану
• Впровадження та контроль дотримання стандартів обслуговування.
• Перевірка якості роботи персоналу за допомогою “таємних гостей”.
• Проведення тренінгів для команди щодо комунікації з гостями та сервісу.
• Аналіз відгуків гостей, покращення рівня обслуговування.
Керуюча ресторану
• Організація та контроль усіх бізнес-процесів ресторану.
• Участь у формуванні бюджету закладу, обговорення витрат та оптимізація фінансових процесів.
• Продумування стратегії розважальної програми та подій у закладі.
• Розробка концепції оновлення меню кухні та бару спільно з командою.
• Декорування простору закладу та прилеглої території відповідно до сезонів та подій.
Менеджер ресторана
с 08.2020 по 03.2022
(1 год 7 месяцев)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Официант
с 09.2019 по 08.2020
(11 месяцев)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Старший официант
с 12.2016 по 03.2017
(3 месяца)
Барбарис, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Официант
с 06.2014 по 04.2017
(2 года 10 месяцев)
Ресторанно - гостиничный комплекс «Коляда», Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)
Образование
ХНПУ ім. Г.С.Сковороди
Художньо-графічний та Дизайн, Харьков
Неоконченное высшее, с 2015 по 2019 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Організованість
- Чесність
- Саморозвиток
- Продуктивність
- Google Sheets
- Google Slides
- ✅ Впевнений користувач Google Docs
Дополнительная информация
Коротко про мене
Досвідчений сервіс-менеджер та адміністратор із сильною комунікацією та вмінням працювати з клієнтами. Вмію навчати персонал, покращувати якість обслуговування та створювати атмосферу, що залучає гостей. Відкрита до нових можливостей у сфері дистанційної роботи: менеджмент, продажі, робота з клієнтами.
Я відповідальна, вмію знаходити спільну мову з різними людьми, швидко приймаю рішення у складних ситуаціях. Завжди націлена на якісний результат і прагну розвиватися в нових напрямках.
• Відповідальна, завжди прагну до якісного результату.
• Вмію вести прозору комунікацію та ділитися корисними ідеями для компанії.
• Маю лідерські якості, можу організовувати роботу команди.
• Легко навчаюсь новому та готова освоювати нові інструменти й напрямки.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
28000 грн, Удаленно -
Менеджер по продажам, по закупкам, по работе с клиентами, по рекламе
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
Львов, Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно