Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Майя

Менеджер з продажу, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, Direct-менеджер, Менеджер з персоналу, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю, Адміністратор салону краси, Адміністратор рецепції
Вид занятости:
полная
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Тернополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор ресторану

с 10.2023 по наст. время (1 год 10 месяцев)
Сім'я ресторанів файного міста YOUNG, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

• Прийом дзвінків та повідомлень від гостей щодо резервування столів, організації вечірок та банкетів.
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін.
• Проведення інвентаризації посуду, створення та редагування внутрішніх документів для персоналу.
• Дотримання касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення щоденної фінансової та операційної звітності.
• Моніторинг відгуків про заклад, аналіз і покращення сервісу на основі зворотного зв’язку.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.

Сервіс-менеджер

с 04.2023 по 11.2023 (7 месяцев)
Сім'я ресторанів файного міста, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контроль якості обслуговування та навчання персоналу (офіціанти, хостес, адміністратори).
• Впровадження стандартів обслуговування та робота з клієнтськими відгуками для підвищення рівня сервісу.
• Проведення тренінгив та створення презентацій та підготовка матеріалу для проведення.

Менеджер зала/ HR/ керуюча

с 07.2022 по 09.2023 (1 год 2 месяца)
Бункермуз, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер ресторану
• Контроль роботи персоналу залу (офіціанти, хостес, бармени), складання графіків змін та проведення інвентаризацій.
• Прийом дзвінків і повідомлень від гостей щодо бронювання столів, організації заходів.
• Проведення атестації персоналу (тести, усні співбесіди) щодо стандартів сервісу, знання меню та роботи з конфліктними ситуаціями.
• Контроль касової дисципліни, розрахунок гостей, ведення фінансової та операційної звітності.
• Перевірка якості обслуговування за допомогою “таємних гостей”.
• Спілкування з гостями у Direct Instagram, робота з відгуками та побажаннями.

HR-менеджер ресторану

• Підбір, адаптація та навчання персоналу ресторану.
• Розробка та впровадження стандартів сервісу, проведення атестацій.
• Контроль роботи персоналу, створення мотиваційних програм та системи бонусів.
• Вирішення конфліктних ситуацій у колективі та з гостями закладу.

Сервіс-менеджер ресторану

• Впровадження та контроль дотримання стандартів обслуговування.
• Перевірка якості роботи персоналу за допомогою “таємних гостей”.
• Проведення тренінгів для команди щодо комунікації з гостями та сервісу.
• Аналіз відгуків гостей, покращення рівня обслуговування.

Керуюча ресторану

• Організація та контроль усіх бізнес-процесів ресторану.
• Участь у формуванні бюджету закладу, обговорення витрат та оптимізація фінансових процесів.
• Продумування стратегії розважальної програми та подій у закладі.
• Розробка концепції оновлення меню кухні та бару спільно з командою.
• Декорування простору закладу та прилеглої території відповідно до сезонів та подій.

Менеджер ресторана

с 08.2020 по 03.2022 (1 год 7 месяцев)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Официант

с 09.2019 по 08.2020 (11 месяцев)
FARSCH, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Старший официант

с 12.2016 по 03.2017 (3 месяца)
Барбарис, Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Официант

с 06.2014 по 04.2017 (2 года 10 месяцев)
Ресторанно - гостиничный комплекс «Коляда», Харьков (Гостинично-ресторанный бизнес)

Образование

ХНПУ ім. Г.С.Сковороди

Художньо-графічний та Дизайн, Харьков
Неоконченное высшее, с 2015 по 2019 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Організованість
  • Чесність
  • Саморозвиток
  • Продуктивність
  • Google Sheets
  • Google Slides
  • ✅ Впевнений користувач Google Docs

Дополнительная информация

Коротко про мене

Досвідчений сервіс-менеджер та адміністратор із сильною комунікацією та вмінням працювати з клієнтами. Вмію навчати персонал, покращувати якість обслуговування та створювати атмосферу, що залучає гостей. Відкрита до нових можливостей у сфері дистанційної роботи: менеджмент, продажі, робота з клієнтами.

Я відповідальна, вмію знаходити спільну мову з різними людьми, швидко приймаю рішення у складних ситуаціях. Завжди націлена на якісний результат і прагну розвиватися в нових напрямках.
• Відповідальна, завжди прагну до якісного результату.
• Вмію вести прозору комунікацію та ділитися корисними ідеями для компанії.
• Маю лідерські якості, можу організовувати роботу команди.
• Легко навчаюсь новому та готова освоювати нові інструменти й напрямки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: