- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7144845/
Бізнес-асистент
- Рассматривает должности:
- Бізнес-асистент, Помічник з фінансів, Продукт-менеджер, Економіст, Координатор, Менеджер проєктів
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Асистент-адміністратор
с 09.2024 по 04.2025
(7 месяцев)
FinUp, онлайн-школа, Дистанційно (Освіта, наука)
- Організація та координація робочого графіка керівниці (США) та внутрішньої команди: планування, пріоритизація задач, контроль виконання.
- Систематизація та ведення проєктної інформації у Notion: структура проєктів, розподіл задач, звіти, дедлайни, доступи.
- Координація внутрішніх процесів: супровід запусків онлайн- продуктів, оперативне вирішення адміністративних питань.
- Технічна підтримка телеграм-каналів: публікація контенту, модерація, взаємодія з аудиторією.
- Контроль командних чатів і комунікацій: оперативне реагування, обробка звернень, уникнення втрати важливих задач.
- Комунікація з підрядниками та партнерами: збір платіжних даних, контроль звітності, нагадування щодо виконання домовленостей.
- Логістика відправлень: організація пакування і доставки книг, блокнотів та подарунків клієнтам і партнерам.
- Надання та контроль доступів до внутрішніх платформ команди.
- Організація логістики: бронювання готелів, квитків, планування відряджень (на рік, місяць)
- Організація офлайн-подій (випускні, зустрічі студентів, івенти команди): пошук приміщення та підрядників, технічний супровід.
- Опис та систематизація бізнес-процесів команди: створення інструкцій, алгоритмів дій і внутрішніх регламентів.
Бізнес-асистент
с 10.2023 по 05.2024
(7 месяцев)
фріланс проєкти приватних підприємців, Дистанційно (Приватні особи)
- Реорганізація відділів: проведення реорганізації відділу продажу та маркетингу, аналіз систем KPI та видів звітності, визначення найбільш ефективних методів роботи.
- створення системи: підбір і складання операційних планів, розробка мотиваційних схем для відділів продажу та маркетингу.
- комунікація та координація: постійна взаємодія з командою (маркетолог, програміст, дизайнер, партнери, копірайтер) та зовнішніми підрядниками (у т.ч. міжнародними).
- пошук та підбір персоналу: пошук і залучення нових співробітників, організація та проведення співбесід, створення описів ролей і функцій для ключових посад.
- управління CRM-системами: контроль заповнення CRM-системи, звірка даних із чатом оплат.
- організація заходів та логістика: організація і проведення планерок, зустрічей, підготовка презентацій для виступів, забезпечення логістики (доставка товарів, бронювання місць, організація тімбілдінгів).
- контроль виконання завдань: Постановка завдань команді, контроль їх виконання, робота з таблицями й аналітикою, забезпечення своєчасних виплат зарплат.
- взаємодія з підрядниками: Пошук і координація роботи підрядників (юристи, фото/відео, оренда приміщень).
- організація особистих потреб: Пошук і замовлення особистих речей, організація відпочинку, підбір і комунікація з сервісними підрядниками (клінінг, технічне обслуговування авто, інтернет).
Керівник філії
с 08.2022 по 01.2023
(5 месяцев)
Академія, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- Планування та управління: проведення щотижневих планерок з командою, формування графіку пробних та курсових занять, організація і проведення тімбілдінгів та івентів для команди.
- Контроль якості: знати продукт і його цінності, контролювати заповнення CRM системи та перевіряти таблиці, заповнені адміністраторами (звірка з чатом оплат і CRM).
- Навчання та підтримка: проведення тренінгів по продажах з командою, бути присутнім на пробних заняттях, фіксувати області для покращення, допомагати при продажах та розбирати пробні заняття.
- Управління комунікацією: контроль ведення Instagram-аккаунту, відповіді в чаті, організація швидкої комунікації в робочі години.
- Фінансові та адміністративні обов'язки: щомісячна закупівля розхідників, друк роздаткових матеріалів/дипломів, нарахування та виплата зарплати команді, оформлення повернень.
- Найм та управління персоналом: найм та звільнення викладачів і адміністраторів, врегулювання спірних ситуацій в команді та з клієнтами, забезпечення команди необхідними ресурсами.
- Аналіз та вдосконалення: щоденне заповнення таблиць з показниками, аналіз НПС, складання плану необхідних інвестицій для філії та затвердження його з керуючою компанією.
- Комунікація з підрядниками: пошук і комунікація з підрядниками (фото/відео/оренда), перевірка роботи викладачів та забезпечення їх ефективної роботи.
Асистент керівника
с 06.2021 по наст. время
(4 года 2 месяца)
Приватні особи
Бізнес задачі:
- Аналіз та пошук: проведення аналізу конкурентів, пошук інформації для бізнесу, пошук і найм підрядників та співробітників.
- Комунікація: взаємодія з партнерами, підрядниками та співробітниками, організація зустрічей і переговорів.
- Контроль і організація: контроль виконання завдань, організація планерок, зум-дзвінків та інших зустрічей.
- Адміністративні завдання: заповнення та складання таблиць, збір і структуризація інформації, оформлення презентацій.
Особисті задачі:
- Ведення календаря: управління календарем, планування зустрічей та особистих завдань.
- Допомога з соц. мережами: монтаж відео, накладання субтитрів
- Інформаційний пошук: пошук інформації, переклад текстів.
- Комунікація та записи: організація прийомів у барбера, ресторанах, лікарях, а також запис на інші послуги.
- Подорожі: пошук і купівля квитків, бронювання готелів, планування маршрутів подорожей.
- Покупки та контроль: організація покупок, пошук і контроль особистих замовлень, покупка подарунків.
Образование
Одеський національний економічний університет
Факультет фінансів та банківської справи/ спеціальність: «Управління публічними фінансами», Одесса
Высшее, с 2022 по 2024 (2 года)
Одеській національний економічний університет
Факультет фінансів та банківського (податкова та митна справа), Одесса
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Привіт! Мене звати Валерія, мені 24 роки. З дитинства я змінювала міста, як рукавички – Маріуполь, Донецьк, Сімферополь, а сьогодні моя локація - чарівна Одеса. Переїзди навчили мене швидко знаходити спільну мову з будь-ким і адаптуватися до нових ситуацій.
Танці – моя пристрасть, які я підняла на новий рівень, здобувши призові місця на всеукраїнських фестивалях. Це дало мені не лише дисципліну, але й розуміння того, як важливо постійно рухатися вперед і досягати нових висот.
Я асистент з 4х річним досвідом, який обожнює організовувати все й одразу та роблю це легко і з дружньою посмішкою. Моє суперсила – це здатність тримати всі справи під контролем, від дрібних щоденних задач до масштабних проєктів. Швидко вчуся, не боюся викликів, і вмію поєднувати структурність із креативністю.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Удаленно, Киев -
Business assistant
Удаленно -
Офіс-менеджер
Удаленно, Гатное, Чабаны -
Office manager
Удаленно, Львов -
Помічник керівника
25000 грн, Удаленно -
Помічник керівника
30000 грн, Удаленно, Черкассы