Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7279909/

Технічний, виконавчий директор, головний інженер (будівництво, експлуатація)

Вид занятости:
полная, неполная
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник департаменту з проектного управління

с 06.2022 по наст. время (3 года 2 месяца)
Енергетика

-Організація роботи департаменту з проектного управління (штат 65 чол. на 4 підрозділи в складі департаменту: відділ капітального будівництва, відділ технічного нагляду, відділ з проектування, відділ закупівель) в частині реалізації об'єктів будівництва інвестиціийноі програми, технічних приєднань, капітальних ремонтів (річний бюджет > 1 млрд. грн.).
-Координація роботи підрядних організацій.
-Контроль та координація термінів реалізації проектів та портфелів проектів.
-Впровадження заходів щодо реорганізації та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів за профільними напрямами департаменту та підвищення їх якості.
-Розвиток ключових компетенцій у співробітників департаменту для підвищення ефективності у процесі досягнення бізнес-цілей

Технічний директор, виконавчий директор

с 10.2020 по 05.2022 (1 год 7 месяцев)
Група компаній (будівництво), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Управління будівельним виробництвом та експлуатаційними службами (промислове будівництво (комерційні та державні замовники), будівництво мостів, доріг).
-Оптимізації витрат при будівництві та експлуатації об'єктів.
-Систематизація робочих процесів, розробка регламентів з будівництва, експлуатації та обслуговування.
-Бюджетування. Контроль за виконанням (середній річний бюджет 500 млн. грн.).
-Формування та впровадження систем мотивації підлеглого персоналу (штат ІТР = 30 чол.).

Заступник директора

с 12.2017 по 09.2020 (2 года 9 месяцев)
Logistics, Київ (Нерухомість)

-Управління проектами нового будівництва та реконструкції об'єктів нерухомості (промислове будівництво).
-Участь у розробці концепцій проектів капітального будівництва та реконструкції.
-Формування команд проектів (служба замовника).
-Погодження Архітектурно-планувальних рішень.
-Тендерні процедури
-Розгляд та затвердження проектної документації.
-Бюджетування (бюджет проекту – 500 млн. грн.).
-Складання зведених графіків реалізації та фінансування проектів.
-Контроль термінів та бюджетів.
-Організація контролю за якістю будівельно-монтажних робіт.
-Участь у прийманні закінчених будівництвом та підготовка до експлуатації об'єктів.
-Затвердження в установленому порядку звітності та відповідальність за її достовірність.
-Вжиття вчасних заходів та контроль над усуненням виявлених відхилень у проектах, а також недопущення необґрунтованого збільшення бюджетних показників проектів.

Технічний директор

с 10.2015 по 11.2017 (2 года 1 месяц)
Logistics, Київ (Транспорт, логістика)

-Організація сучасної системи експлуатації кількох логістичних об'єктів (складська та офісна нерухомість класу А загальною площею 300 000 м.кв.), побудованої на основі ключових показників ефективності, високого рівня сервісу та обліку витрат (загальний штат персоналу з експлуатації = 150 чол.).
-Розподіл функціоналу з технічного обслуговування: штат – 90%, аутсорс – 10%.
-Впровадження системи комплексного регламентного технічного обслуговування складського обладнання, техніки, інженерних мереж та обладнання (електропостачання, газопостачання, холодопостачання, опалення, вентиляція, кондиціювання, водопровід/каналізація, пожежогасіння, пожежна сигналізація та оповіщення, димовидалення, системи диспетчеризації тощо) забезпечення сталої ефективної роботи підприємства
-Створення, організація роботи та управління централізованим відділом закупівель на підприємстві (штат = 5 чол.).
-Планування, контроль та оптимізація експлуатаційних витрат (10-15% на рік).
-Робота із договорами оренди (з орендарями, орендодавцями). -Переговори та ефективна взаємодія.
-Взаємодія з орендодавцями, орендарями, підрядними та іншими організаціями з питань експлуатації будівель, інженерних мереж та обладнання.
-Організація своєчасного проведення планово-профілактичних робіт, поточних та аварійних ремонтів.
-Проведення внутрішніх аудитів технічного стану логістичних об'єктів, підготовка звітів.Формування щорічних бюджетів, контроль за їх виконанням (середньорічний бюджет експлуатації = 80-90 млн. грн.).
-Контроль споживання енергоресурсів (електрична та теплова енергія, газ, холодна та гаряча вода тощо) об'єктами підприємства.
-Контроль дотримання персоналом вимог чинного законодавства з охорони праці та пожежної безпеки шляхом проведення планових та позапланових внутрішніх аудитів.
-Участь у періодичних атестаціях персоналу охорони праці.
-Контроль постійного дотримання санітарно-гігієнічних та екологічних вимог чинного законодавства та стандартів якості (поводження з відходами, клінінг, дератизація, дезінсекція, дезінфекція тощо).
-Розробка та затвердження процедур відповідно до стандартів якості ISO 9001, ISO 22000 (НАССР). Проходження сертифікаційних аудитів.

Головний інженер

с 09.2013 по 09.2015 (2 года)
FM LOGISTIC, Київ (Транспорт, логістика)

-Керівництво технічною службою експлуатації складських та офісних будівель класу А площею 30 000 м.кв. відповідно до міжнародних стандартів: ISO 9001:2008, GDP, а також внутрішні та клієнтські корпоративні стандарти (загальний штат персоналу технічної служби = 15 чол.). Розподіл функціоналу з технічного обслуговування: штат – 20%, аутсорс – 80%.
-Супровід будівництва та приймання в експлуатацію нових складських будівель/приміщень.
-Відповідальний за безпечну експлуатацію будівель та споруд, електрогосподарство, газове господарство, пожежну та техногенну безпеку, експлуатацію автотранспорту.
-Організація безперебійної роботи всіх інженерних систем (електропостачання, газопостачання, опалення, вентиляція, кондиціювання, водопровід/каналізація, пожежогасіння, пожежна сигналізація та оповіщення, димовидалення тощо), складського обладнання та техніки (стелажне обладнання, виробничі технологічні пакувальні лінії, вантажна техніка (штабелери, електровізки, акумуляторні батареї, зарядні пристрої тощо), доклевелери, секційні ворота, підйомні гідравлічні платформи тощо).
-Організація та контроль санітарно-гігієнічних заходів для будівель та прилеглих територій (клінінг, прибирання прилеглої території зима/весна/літо/осінь, Pest-контроль (дератизація, дезінсекція, дезінфекція), управління небезпечними та безпечними відходами тощо).
-Щорічне бюджетування витрат, пов'язаних із технічною частиною життєдіяльності інфраструктури підприємства. Контроль за виконанням бюджету.
-Управління процесом раціонального використання енергоресурсів компанії (електроенергія, газ, вода). Розробка та контроль виконання програми енергозбереження на підприємстві.
-Супровід договорів з районними та міськими службами на постачання енергоресурсів.
-Розробка та контроль виконання програм з технічної експлуатації (регламенти).
-Проведення тендерів на вибір субпідрядних організацій (аутсорсингові компанії). Укладання договорів. Контроль за виконанням договірних зобов'язань субпідрядними організаціями. -Аналіз доцільності оплати виконаних субпідрядником робіт.
-Участь у перевірках, виконання розпоряджень органів державного нагляду.
-Участь у регулярній атестації технічного персоналу.
-Розробка та затвердження процедур відповідно до стандартів якості ISO 9001. Проходження сертифікаційних аудитів.

Начальник служби капітального будівництва та експлуатації будівель та споруд

с 08.2010 по 08.2013 (3 года)
SITRONICS IT (IT), Київ (IT)

-Управління нерухомістю (офісні та складські будівлі) підприємства.
-Управління договорами оренди (з орендарями, орендодавцями). Переговори та ефективна взаємодія.
-Організація та проведення будівельних робіт (реконструкції та капітальні ремонти).
-Організація розробки довгострокових та поточних планів капітального будівництва, реконструкції та ремонтних робіт (бюджетування).
-Підготовка договорів з проектними та підрядними організаціями, контроль за виконанням договірних зобов'язань.
-Погодження технічної та проектно-кошторисної документації для проведення будівельно-ремонтних робіт.
-Погодження графіків, контроль термінів та якості виконання проектних та будівельно-ремонтних робіт; контроль за своєчасним введенням в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів.
-Забезпечення безперебійної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж (електричні мережі, водопостачання/каналізація, теплопостачання, кондиціювання тощо) підприємства (адміністративні та складські будівлі загальною площею 15 000 м.кв.).
-Укладання та контроль за виконанням договорів з ресурсопостачальними організаціями (електроенергія, вода, тепло тощо).
-Укладання та контроль за виконанням договорів оренди та страхування нерухомості

Керівник будівельних проектів

с 08.2008 по 04.2010 (1 год 8 месяцев)
BILLA, Київ (Роздрібна торгівля)

-Управління проектами будівництва супермаркетів (різні міста України) на всіх етапах реалізації (служба Замовника).
-Формування команди проекту.Бюджетування.
-Складання зведених графіків реалізації та фінансування проектів. Контроль термінів та бюджетів.
-Проведення тендерів на вибір генерального підрядника та генерального проектувальника, проведення переговорів, укладання відповідних договорів.
-Перевірка обсягу та якості розробки проектної документації.
-Вибір та замовлення обладнання та матеріалів, необхідних для будівництва об'єкта.
-Координація робіт підрядних організацій об'єкті. Контроль термінів та якості виконання будівельно-монтажних робіт.
-Взаємодія з контролюючими та погоджувальними органами.
-Супровід договорів підряду та інвестування.
-Повне ведення документообігу за проектом.
-Своєчасне визначення ризиків.
-Підготовка звітів про перебіг проекту.
-Участь у процесі введення в експлуатацію об'єктів.
-Укладання договорів на постачання енергоресурсів, технічну -експлуатацію інженерних мереж, що вводяться/введені в експлуатацію об'єктів.
Досягнення:
-реалізовано проект реконструкції приміщень для розміщення супермаркету (2009р.);
-реалізовано проект будівництва "з нуля" 2-х поверхового торгово-виставкового центру з паркінгом (2010р.).

Головний енергетик

с 06.2006 по 08.2008 (2 года 2 месяца)
ALPO, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Організація та керівництво над проведенням робіт, пов'язаних з електропостачанням об'єктів будівництва (торгові центри, житлові комплекси тощо).
-Укладання договорів з проектними, генпідрядними та субпідрядними організаціями.
-Підготовка документів, необхідних для введення в експлуатацію трансформаторних підстанцій, дизельних електростанцій.
-Введення в експлуатацію (ввімкнення) трансформаторних підстанцій, дизельних електростанцій.
-Робота з державними органами (енергопостачальними компаніями, інспекцією Держенергонагляду, Держгірпромнаглядом).
-Укладання договорів на постачання електроенергії.
Досягнення:
-реалізовано проект електропостачання ТРЦ "Екватор" (м. Рівне, площа 45000 кв. м);
-реалізовано проект зовнішнього електропостачання магазину "Метро".
-реалізовано проект електропостачання ТРЦ "Квадрат" (м. Київ, площа 41000 кв. м)

Інженер з експлуатації

с 08.2002 по 05.2006 (3 года 9 месяцев)
Сігма-Профі, Київ (Нерухомість)

-Управління експлуатацією будівель, споруд та інженерних мереж (електричні мережі, водопостачання/каналізація, газопостачання, теплопостачання, кондиціювання, ліфти тощо) підприємства (адміністративно-виробничий комплекс, адміністративні приміщення).
-Відповідальний за електричне та газове господарство підприємства.
-Підготовка договорів з проектними та підрядними організаціями.
-Контроль за виконанням договірних зобов'язань (договори підряду, договори на постачання енергоресурсів (газ, електроенергія тощо).

Образование

НУХТ

Енергетичний, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Бізнес-школа "КРОК" (Київ) міні-МВА

2018-2019

Державні закупівлі в Україні. Тендери 2020: Зміни. Регулювання. Контроль.

2020

Будівництво 2020. Законодавче та нормативне забезпечення будівельної діяльності. Нові процедури та правила.

2020

Системи менеджменту якості ISO 9001, ISO/TS 2202-1, ISO 22000, IFS Logistics

2017

"Менеджерські практики", "Пожежна безпека", "Електробезпека 5 гр.", "Охорона праці", "Цивільний захист", "Газопостачання. Котель

2014

Управління проектами

2022

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • 1C
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • AutoCAD
  • MS Project

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

✔️ Досвід роботи в різних індустріях;
✔️ Досвід і в міжнародних, і в українських компаніях;
✔️ Побудова комунікацій безпосередньо з власником;
✔️ Робота в межах великих груп\ в складній кросфункційній структурі;
✔️ Досвід роботи в різних посадах.

Особисті якості:
-системний підхід та фокус на результат;
-досвід роботи в умовах багатозадачності та нестабільного робочого дня;
-швидка адаптація до нових умов праці;
-максимально ефективне планування діяльності;
-досвід ефективного керування персоналом.

Компьютерні навички:
MS (Word, Excel, Outlook, Power Point, Project), AutoCad, 1С.

Водійське посвідчення кат. «В», наявність авто

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: