- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7374979/
Фахівець із закупівель, координатор
- Вид занятости:
- полная
- Город проживания:
- Боярка
- Готов работать:
- Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Фахівець із закупівель
с 07.2024 по наст. время
(1 год 1 месяц)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації
Супровід закупівельних процесів для 7-ми організацій згідно правил Організації;
Пошук, перевірка, затвердження (у складі комісії), підтримка регіональної бази постачальників;
Проведення закупівель відповідно до заявок внутрішніх замовників;
Перевірка і затвердження закупівель залежно від встановленої фінансової планки;
Періодична перевірка (аудит) закупівель проведених підзвітними організаціями.
Юрисконсульт, уповноважена особа з закупівель
с 02.2023 по 03.2024
(1 год 1 месяц)
КНП "ЦПМСД БМР", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Пошук контрагента, підготовка проекту договору, публікація в системі Прозорро, контроль виконання договору.( в т.ч. ЗПП, Відкриті торги з особливостями).
Супроводження процесу оренди (першого та другого типу) - створення об'єкту оренди, аукціон, заключення договору і післядоговірна робота з орендарями.
Підготовка, систематизація, актуалізація, подання пакету документів по програмі медичних гарантій через майданчик Смарттендер.
Підготовка запитів, листів, актів, наказів.
Створення, ведення і актуалізація інформації по потребам підприємства.
Фахівець з публічних закупівель/діловод
с 09.2021 по 01.2023
(1 год 4 месяца)
КНП "ЛІЛ Боярської міської ради", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Підготовка і погодження проекту договору, підписання сторонами, публікація в системі Prozorro, контроль виконання договору.
Підготовка документації до спрощеної закупівлі і тендерної документації.
В рамках підготовки службової записки -
Підбір, підготовка, систематизація інформації, яка потребує подальшого опрацювання, моніторинг цін і підготовка цінової пропозиції з відкритих джерел, запит комерціних пропозицій.
Спілкування з контрагентами по питанню виставлених рахунків, видаткових накладних, додаткової інформації, яка задіяна в рамках виконання договору.
Контроль переміщення і виконання службових записок, які адресовані внутрішнім виконавцям(дрібний ремонт, видача зі складу та інше)
Робота з суміжними відділами -
Передача проекту договору в договірний відділ, передача відповідних документів в бухгалтерську службу.
Отримання і систематизація інформація по відділенням, відділам, службам, АЗПСМ щодо потреби в ремонтах (вікна, двері, дахи, сушильні, пральні машини, холодильники). Потреби в кількості і номенклатури закупівель (мішки для сміття, картриджі (заміна, заправка, дрібний ремонт), кондиціонери, тощо.
Підготовка технічних завдань для проведення закупівель в рамках компетенції технічного відділу.
Ведення звідної таблиці по службовим запискам, етап/стадія виконання і т.д.
Збереження, систематизація інформації зі службової пошти (службові записки, листи, накази і т.д.).
Підготовка, друк, скан, відправка інформації за запитом керівника і суміжних відділів.
Менеджер з адміністративної діяльності
с 07.2020 по 08.2021
(1 год 1 месяц)
Гранд Девелопмент, ТОВ (котеджне містечко "Green Hills"), Віта Поштова (Послуги для населення та бізнесу)
- Комунікувала з жителями по всім питанням проживання в котеджному містечку;
- Вела та поповнювала базу жителів, дані по статусу домоволодінь;
- Вела комунікацію з будівельним та архітектурним департаментам по питанням жителів;
- Готувала сервісні договори та супроводжувала сервісні договори;
- Адмініструвала особистий кабінет жителя, готувала вітальний лист, контактний лист менеджерів СК та ін.)
- Проводила роботу по зменшенню дебіторської заборгованності;
- Приймала дзвінки, оформлювала вхідну/вихідну корреспонденцію;
- Заберпечувала замовлення всього необхідного для офісу.
Спеціаліст по підбору персоналу
с 08.2018 по 09.2019
(1 год 1 месяц)
Вентиляційні системи (Вентс), Боярка (Будівельна промисловість, деревообробка)
Активно шукала кандидатів, що відповідають потребам компанії ( робочий персонал, ІТР - до 10 вакансій в місяць);
- Проводила телефонні та особисті інтерв'ю;
- Організовувала зустрічі кандидатів з керівниками підрозділів;
- Моніторила та аналізувала ринок праці;
- Вела звітність, заповнювала БД (1С)
- Працювала з центрами зайнятості Київської обл по презентації компанії ( масові співбесіди 20-40 чол.), звітність по формі 3-ПН
- Приймала участь в ярмарках вакансій ВНЗ (КПІ, КНУБА, КНУХТ, НАУ)
- Працювала з ВНЗ щодо залучення молодих спеціалістів на підприємство;
- Шукала нові канали залучення кандидатів на підприємство.
Образование
Національна академія Управління
Правознавство, Київ
Высшее, с 2007 по 2009 (2 года)
Таращанський агротехнічний коледж
Правознавство, Тараща
Неоконченное высшее, с 2003 по 2007 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Equilibrium, Майстерність підбору персоналу, тренінг
(25-26 травня 2019 г.)
Асертивна комунікація
2022
Інститут електронних закупівель, курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель
2024, 30-31 січня
Знания и навыки
- Користувач ПК
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з імпорту
Киев -
Менеджер з постачання, фахівець із закупівель
Киев -
Менеджер з закупівель
45000 грн, Киев -
Фахівець з закупівель
Киев -
Менеджер ЗЕД, з закупівель (Україна та міжнародні ринки, імпорт-експорт)
Киев, Другие страны, Удаленно