Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 сентября 2023 PRO

Данило

Старт-менеджер, руководитель проекта, директор по развитию, управляющий, 85 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Львов, Тернополь, Удаленно, Хмельницкий, Чернигов, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з продажу

с 09.2022 по 01.2023 (4 месяца)
ТОВ СКС-торг, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Реформировал отдел продаж, разработал новую систему мотивации для сотрудников (внедрение KPI). Запущенная система мотивации для персонала увеличила рентабельность компании на 4%, а издержки на содержания сотрудника уменьшились в 1,5 раза.
2. Увеличение оборота компании приблизительно на 15% (в валютном эквиваленте по сравнению с аналогичным периодом 21-го года).
3. Разработал стратегию развития и расширения для отдела дистрибуции благодаря которой затраты на логистику и издержки должны уменьшиться вдвое. Смещение акцентов на качественную дистрибуцию и реализация шагов к исполнению этой стратегии (a,b,c анализ существующих клиентов/ТТ, выработка групп прайсов, B2B кабинет, эксклюзивы для партнёров).
4. Разработана пошаговая стратегия для направления E-commerce. Описаны и пройдены этапы выбора основной CMS. Разработал тех. задание для дизайна сайта, его структуры, каталога, навигации, фильтра, карточки товара, модулей и интеграций, начальная индексация (SEO), SMM и интернет реклама, и т.д.
5. Для полевых менеджеров дистрибуции внедрена программа мониторинга активности и отчётности сотрудника (FMS).
6.Благодаря мне компания приросла контрактами с более 10-и топовыми импортёрами строительных материалов, а с 3-мя заключёны договора про эксклюзивную дистрибуцию в двух регионах их продукции. Ассортиментная матрица увеличилась на 3-и категории товаров (сантехника, плитка и интерьерный декор).
7. Описана базовая концепция процессного управления (BPM) в отделе продаж и проведена работа для автоматизации этих процессов.
8. Разработал оформление витрины отдела ритейл, благодаря чему полезная площадь выставки увеличилась в несколько раз, а продажи по приоритетным брендам увеличились на 25%.
9. Систематизировал роботу с просроченной дебиторской задолжностью. ПДЗ уменьшилось почти вдвое.
10. Провёл более 200-а митингов с рекрутами что позволило прирасти компании на 1-го РОП-а и 1-го менеджера по продажам, а также наработать базу более 20-и высоко компетентных сотрудников для возможного дальнейшего сотрудничества.
11. Еженедельный контроль сотрудников, анализ метрик, коучинг, доп. мотивация.
12. Внедрена система анализа складских запасов и минимальных остатков.
13. Разработана стратегия развития отдела ритейл: открытие новых магазинов в городе и торговых точек в регионе, формат магазинов и выставки, инвестиционная и затратная часть проекта, точка безубыточности.

Генеральний директор

с 05.2009 по 01.2018 (8 лет 8 месяцев)
Будівельні матеріали, Черновцы (Роздрібна торгівля)

•розширення асортименту товарів, відкриття нових відділів, пошук нових постачальників, розширення супутніх послуг для залучення клієнтів;
•проведення переговорів з постачальниками, покращення умов співпраці;
•здійснення планування та оперативного управління діяльністю торгових відділів;
•організація роботи, розподіл функцій та ефективної взаємодії працівників відділів, підбір та навчання персоналу;
•здійснення систематичного контролю за динамікою кількості клієнтів та організації заходів щодо збільшення кількості нових клієнтів та збереження існуючих лояльних клієнтів;
•забезпечення та координація якісного обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій;
•здійснення аналізу ефективності просування пріоритетних брендів, постійний контроль та координація заходів щодо їх просування;
•проведення презентацій та супровід угод для оптових покупців на великі будівельні об'єкти;
• співпраця з архітекторами та дизайнерами;
•оптимізація формування фінансових ресурсів підприємства, організація логістичного процессу;

Помічник комерційного директора

с 10.2004 по 05.2009 (4 года 7 месяцев)
Будівельні матеріали, Черновцы (Роздрібна торгівля)

•представлення інтересів власника в м.Київ;
•співпраця з постачальниками: Агромат, Стандарт, Барекс, Бестлайн та ін. в м.Київ;
•відвідування виставок, форумів та семінарів, проведення переговорів;
•відбір зразків плитки для представлення в салон-магазині в м.Чернівці;
•вивчення попиту, ціноутворення;
•пошук нових постачальників.

Образование

Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

Спеціальність – «Міжнародні відносини», спеціалізація – «Міжнародні відносини країн регіону», Киев
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Отримав диплом спеціаліста із кваліфікацією «політолог – міжнародник, перекладач з англійської мови».

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Освіта
2009 р. - закінчив Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка (2004-2009).
Спеціальність – «Міжнародні відносини», спеціалізація – «Міжнародні відносини країн регіону». Отримав диплом спеціаліста із кваліфікацією «політолог – міжнародник, перекладач з англійської мови».
2008 р. – закінчив кафедру військової підготовки при КНУ ім. Т.Г. Шевченка.
Кафедра військового перекладу. Звання – молодший лейтенант запасу.
2004 р. - закінчив Київський військовий ліцей ім.Івана Богуна.

Досвід роботи
2014 рік - теперішній час - співвласник відділів на базі салону-магазину "Будівельні матеріали",
приватний підприємець. Повний контроль та ведення бізнесу в таких категоріях товарів: меблі для ванної кімнати, ламінат та паркет, шпалери, поліуретан.

2009 - 2017 рр. - торгівельне підприємство "Будівельні матеріали" м.Чернівці, генеральний директор:
•розширення асортименту товарів, відкриття нових відділів, пошук нових постачальників, розширення супутніх послуг для залучення клієнтів;
•проведення переговорів з постачальниками, покращення умов співпраці;
•здійснення планування та оперативного управління діяльністю торгових відділів;
•організація роботи, розподіл функцій та ефективної взаємодії працівників відділів, підбір та навчання персоналу;
•здійснення систематичного контролю за динамікою кількості клієнтів та організації заходів щодо збільшення кількості нових клієнтів та збереження існуючих лояльних клієнтів;
•забезпечення та координація якісного обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій;
•здійснення аналізу ефективності просування пріоритетних брендів, постійний контроль та координація заходів щодо їх просування;
•проведення презентацій та супровід угод для оптових покупців на великі будівельні об'єкти;
• співпраця з архітекторами та дизайнерами;
•оптимізація формування фінансових ресурсів підприємства, організація логістичного процессу;
•звіти; контроль розрахунків;
•розширення складського асортименту завдяки аналізу та постійному моніторингу цін та купівельної спроможності на ринку керамічної плитки, сантехніки, змішувачів, меблів для ванної кімнати, ванн, душових кабін, ламінату, шпалер тощо;
•відвідування виставок, таких як InterBuildExpo, KyivBuild Ukraine, KIFF, Аква Терм Киев, Design Living Tendency, Строительство и Архитектура, Comfort House, INTERIOR MEBEL, а також семінари та презентації організовані такими фабриками або їх представниками плитки, сантехніки, шпалер, ламинату та паркету як: PAA, Balteco, BESCO, Fancy Marble, Godi, ADMC, Kraus, Grohe, Hansgrohe, Radawey, Roca, Poolspa, Duravit, DevonDevon, Kolo, Geberit, Laufen, Opoczno, ATEM, Intercarama, Zeus ceramica, Cersanit, Peronda, Porcelanosa, Azteca, Aparici, Ceramica paradyz, Fanal, Ceracasa, Atlas concord, BN, Decoprint, Granddeco, Khroma, Marburg, York , Sirpi, Rasch, Limonta, My floor, Upoflor, Focusfloor, Tarwood, Tavolini parquet, Gamrad, Witex, Eger, Homewest, та багато інших.

2004-2009 рр. - торгівельне підприємство "Будівельні матеріали" м. Чернівці. Неповна зайнятість,
помічник комерційного директора
•представлення інтересів власника в м.Київ;
•співпраця з постачальниками: Агромат, Стандарт, Барекс, Бестлайн та ін. в м.Київ;
•проведення переговорів;
•відбір зразків плитки для представлення в салон-магазині в м.Чернівці;
•вивчення попиту;
•пошук нових постачальників.

Квітень - травень 2009р. - викладацька практика в Інституті міжнародних відносин. А саме, проведення семінарських занять для студентів 3-4 курсів.

Лютий - березень 2009року - проходження виробничої практики ТОВ «Ad live». Ознайомившись з специфікою роботи фірми, здобув навички управління комерційним відділом піпдприємства, проведення переговорів, представлення інтересів фірми.

2005-2008 рр. - ріелтор елітної нерухомості в Київській області, вільний графік
•розміщення інформації про обекти нерухомості в оголошеннях;
•надання клієнту інформації про всі можливі пропозиції на ринку нерухомості;
•показ об'єктів;
•перевірка документів, участь в переоформленні документів;
•вивчення та аналіз ринку нерухомості.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: