- Файл
Олена
Кадровик, рекрутер
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7504332/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Полуяхтова Олена Вікторівна
Народилася 1 квітня 1974 року в м.Харкові.
Домашня адреса: м.Харків, б-р С.Грицевця буд.12 кв. 22
Тел. [
Родинний стан: заміжня. Маю сина 1995 року народження.
Освіта:
1991-2000 Харківський технічний університет будівництва та архітектури. Спеціальність – теплогазопостачання і вентиляція, кваліфікація – інженер-будівельник.
2003-2005 Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна. Спеціальність – банківська справа, кваліфікація – спеціаліст з банківської справи.
Досвід роботи:
ТДВ «Новоіванівський цукровий завод»
07.06.2017 – 06.12.2017 – Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних фінансового управління виробничого підрозділу бухгалтерії.
Коломацький РС КВІ УДПтСУ в Харківській області
01.12.2015 – 15.06.2016 Фахівець (з питань соціальної роботи із суб’єктами пробації).
АТ БАНК «МЕРКУРІЙ» (450 співробітників)
01.02.2008 – 26.12.2013 начальник відділу кадрів Канцелярії (2 підлеглих)
Обов’язки:
Ведення кадрового діловодства
Прийом, переведення, звільнення працівників
Ведення та облік трудових книжок
Оформлення та реєстрація відряджень
Складання статистичної звітності
Розробка внутрішньобанківських документів (посадові інструкції, правила внутрішнього трудового розпорядку, технологічні карти, положення та ін.)
Ведення бази резюме
Первинний підбір співробітників згідно вимог керівників підрозділів
Проведення первинних співбесід стосовно потрібної кваліфікації
Організація тренінгів та семінарів для співробітників
Розробка та впровадження спільно з управлінням автоматизації програмного забезпечення «табель обліку робочого часу »
Складання звітів до Фонду захисту інвалідів
Формування особових справ
Складання та контроль за виконанням графіку відпусток
Оформлення лікарняних листків
Ведення табелю обліку робочого часу
Підготовка та проведення атестації працівників
26.09.2005-31.01.2008 – начальник сектору діловодства Канцелярії (8 підлеглих)
Реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої документації
Складання зведеної номенклатури справ банку
Контроль та організація роботи архіву банку
Проведення перевірок відділень стосовно документообігу та архівної справи
Розробка та впровадження спільно з управлінням автоматизації програмного забезпечення по реєстрації, обробці та контролю за виконанням документів в електронному вигляді
Розробка внутрішньобанківських документів (правила по роботі з документами, правила роботи архіву та ін.)
Організація роботи секретарів
Співпраця з Держархівом
Комп’ютерний набір протоколів засідань Правління, Спостережної ради, ревізійної комісії та ін.
Організація роботи експедиторів
01.12.2003 - 25.09.2005 – діловод сектору діловодства Канцелярії.
03.10.2003 – 30.11.2003 – інспектор з кадрів відділу кадрів Канцелярії.
Управління виконавчої дирекції у Харківській області Фонду страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
21.03.2001 – 01.10.2003 – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, звітності та відшкодування шкоди потерпілим Фонду страхування від нещасних випадків на виробництві Ленінського району м.Харкова
(400 потерпілих).
Обов’язки:
Щомісячне нарахування та перерахування виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві
Формування та ведення особових справ
Організація надання потерпілим санаторно-курортних путівок, протезування, медикаментозного забезпечення, тощо
Співпраця з Пенсійними фондами, МСЕК
Складання звітності по використанню бюджетних коштів
Приймання участі в судових засіданнях стосовно виплат потерпілим.
ТОВ «Вітесс»
09.10.2000 - 20.11.2000 – менеджер по збуту
Обов’язки:
Координація роботи роздрібних магазинів
Ведення складського обліку
Пошук корпоративних клієнтів
ЗАТ «Южкабельмет»
01.07.2000 – 06.10.2000 – секретар-референт
Обов’язки:
Реєстрація вхідної та вихідної документації
Приймання та переадресація дзвінків за допомогою мініАТС
Реєстрація договорів
Комп’ютерний набір документів
Забезпечення нормального функціонування офісу
Додаткова інформація:
Вільне володіння ПК на рівні користувача (Microsoft Office, 1 С ЗУП 8,
Internet, законодавчі бази)
Вільне володіння українською та російською мовами, англійською мовою (зі словником).
Володіння навичками роботи з законодавчими базами, КЗпП України, інструкціями та нормативними актами міністерств та відомств, що регулюють трудові відносини, архівну справу та ін.
Особисті якості:
Працьовитість, цілеспрямованість, відповідальність, порядність, комунікабельність, вміння працювати в команді, швидке засвоєння нової інформації, здатність приймати рішення та відстоювати інтереси роботодавця, творчий підхід до праці, пошук оптимальних рішень.
З повагою,
Полуяхтова Олена Вікторівна
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Харьков
Высшее образование · Полная занятость
- Начальник отдела кадров, ПАО БАНК МЕРКУРИЙ, 10 лет 2 месяца
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер
Харьков, Киев , еще 2 города -
Рекрутер
Харьков -
Менеджер з персоналу
25000 грн, Харьков, Киев , еще 2 города -
HR-менеджер
Харьков -
Рекрутер
20000 грн, Харьков -
Рекрутер
27000 грн, Харьков