- Файл
Олексій
Начальник відділу маркетингу
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7509178/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Директор з маркетингу (Chief
Marketing Officer)
КОНТАКТИ
Тел: [
Telegram: OleksiiRogov
E-mail: [
Linkedin, Facebook
Київ
20-років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG компаніях (харчові
продукти). Загальний досвід в маркетингу більш ніж 30 років. Маю успішний
досвід запуску нових брендів на ринок, зокрема бренд «Епікур». Знаю, як
розробити маркетингову стратегію компанії, нового продукту, сформувати
маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів та втілити все це у життя.
Як ефективний та досвідчений керівник маркетингової команди вмію будувати
команди, в управлінні використовую чесність та прозорість у відносинах з
колегами. В керуванні проєктами і командами гнучкі методології: Scrum,
Kanban.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
● стратегічний маркетинг та брендинг
● запуски нових продуктів
● управління асортиментом
● ціноутворення
● маркетингові та PR -кампанії
● командне лідерство
● управління маркетингом
● управління проєктами Waterfall, Scrum, Kanban
● аналіз і планування
● бюджетування
● побудова відносин с партнерами
КЛЮЧОВІ ПРОЄКТИ
Маю понад 20 реалізованих продуктових проєктів, з яких найцікавіші:
● Створення нового бренду курячого м'яса «Епікур»
● Перезапуск бренду «Чебатурочка»
● Система управління споживчим сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24
● Натуральний оцет в скляній пляшці «Руна»
● Кетчуп в пакованні у вигляді великого томату «Руна»
ДОСВІД
Квітень 2023 – вересень 2025
Директор з маркетингу | Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ
FMCG, ХоРеКа, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв
Ключові обов’язки:
● Розробка та реалізація маркетингової стратегії групи брендів Morskyi Dim, Katana,
JS тощо.
● Планування та впровадження маркетингових програм у каналах Retail (FMCG) та
HoReCa.
● Управління відділом маркетингу: формування команди, підбір, навчання та коучинг
співробітників.
● Створення та запуск нових продуктових лінійок (соєві соуси, бульйони, локшина,
готові салати, соуси для WOK і BBQ).
● Координація трейд-маркетингових активностей з ключовими роздрібними
мережами (Сільпо, Ашан, Novus).
● Розробка та реалізація digital-стратегії: SEO, SMM, Google Ads, Rozetka.ua, Google
Business.
● Управління комунікаціями з партнерами та ключовими клієнтами, включно з
B2B-категоріями.
● Розробка та контроль річних маркетингових бюджетів, оцінка ROMI маркетингових
заходів.
● Координація роботи бренд-шефа та проведення кулінарних майстер-класів,
організація участі компанії в гастрономічних подіях.
● Формування довгострокових стратегій розвитку брендів на ринку України.
Досягнення:
● Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM,
трейд-маркетинг, бренд-менеджмент, події, управління асортиментом),
забезпечивши зростання ефективності команди.
● Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам,
ринку і маркетингу.
● Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси,
основи для бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ).
● Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua,
Google Business, YouTube та LinkedIn.
● Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо,
Ашан, Novus, METRO, Fozzy).
● Систематизував трейд-маркетинг: побудував MML (Must Minimum List) по ключових
мережах і запровадив ROMI-оцінку промо.
● Провів понад 20 кулінарних і освітніх подій для шеф-кухарів і партнерів HoReCa;
● Підготував до запуску проєкт закладів власної HoReCa.
Вересень 2022 – березень 2023
Начальник відділу маркетингу | Деліція, ПП | Буча
FMCG
Ключові функції:
● Розробка маркетингової стратегії компанії.
● Проведення маркетингових досліджень.
● Здійснення аналізу ринку.
● Керування ціновою політикою та асортиментом.
● Керування розробкою та запуском нових продуктів.
● Керування брендом і візуальним брендингом компанії.
● Керування маркетинговими кампаніями.
● Керування он-лайн каналом продаж.
● Керування PR кампаніями і благодійністю.
● Управління командою.
Досягнення:
● Налаштував роботу SMM напрямку.
● Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів.
всі позиції знаходяться в активному продажу.
● Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування
відомого бренда разом з благодійним фондом.
● Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
● Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
● Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.
Листопад 2021 – вересень 2022
Директор з маркетингу | Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ
FMCG, ХоРеКа, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв
Досягнення:
● Забезпечив ефективність виконання функцій маркетингу в момент відсутності
команди.
● Сформував відділ маркетингу.
● Забезпечив здатність команди маркетингу ефективно виконувати завдання з
просування брендів, розробки продуктів, підтримки продажів.
● Відновив роботу цифрових каналів компанії Морський дім та бренду Катана:
сторінок в соціальних мережах, сайтів, сторінок в інтернет-магазинах Prom.ua і
Rozetka.ua, профіль компанії в Google business.
● Налаштував SEO сторінок, збір аналітичних даних та формування необхідних
звітів з цифрових ресурсів.
● Сформував план маркетингу та бюджет на 2022 рік.
Квітень 2014 - серпень 2021
Директор з маркетингу | Володимир-Волинська птахофабрика | Володимир
FMCG, Сільське господарство
Досягнення:
● Забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без
антибіотиків «Епікур», а саме: цінове позиціонування + 20% до лідера ринку,
рівень знання бренду 45%, лояльність - 80% споживачів залишились після
першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний роздріб;
продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в
продажах компанії 13%, у валовому прибутку понад 25%.
● Створив та керував управлінням маркетингу в компанії, що складалося з 51
спеціаліста.
● Впровадив проєкт управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі
CRM Бітрікс 24: організував роботу з рекламаціями, кол-центру в
багатоканальному режимі; впровадив методики оцінки ризиків від виробництва
неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на підставі різних
органолептичних показників; впровадив бізнес-процеси взаємодії підрозділів
компанії в CRM Бітрікс 24.
● Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей
час частка каналу досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під
брендом «Епікур».
● Сформував підрозділ R&D на підприємстві, виконував роль Власника продукту.
● Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією
у фреймворку SCRUM.
● Створив новий бренд «Delika» - заморожена курятина HALAL для експорту з
часткою 2% в доході компанії, асортимент - відкалібрована й упакована в
індивідуальний пакет заморожена тушка бройлера для експорту в країни
Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у
пакеті.
Серпень 2013 - лютий 2014
Директор з маркетингу та продажів | Озерянка, крупозавод | Житомир
FMCG, Виробництво круп
Досягнення:
● Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ
продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
● Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта» і
«Озеряночка», керував розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів,
забезпечував виробництво та продаж.
● Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
● Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».
Січень 2010 - липень 2013
Директор по маркетингу | Луцьк Фудз | Луцьк
Січень 2007 - грудень 2010
Директор з маркетингу | Карпатські мінеральні води | Київ
Червень 2006 - січень 2007
Національний трейд маркетолог | Голден Лайн | Одеса
Травень 2003 - травень 2006
Національний трейд маркетолог | СолоМія | Київ
Червень 2002 - квітень 2003
Регіональний менеджер з продажу | СолоМія | Харків
Грудень 2001 - травень 2002
Менеджер з реклами | РІА Міст | Харків
Листопад 2000 - червень 2001
Інженер з маркетингу | ІК Технології | Зміїв
Червень 1990 – серпень 2000
Спеціаліст з маркетингу та реклами | ФОП Круліковський І.Л. | Зміїв
ОСВІТА
Університет економіки і права «КРОК» | Київ
Магістр з управління та адміністрування
вересень 2023 - січень 2025
Харківський інститут управління | Харків
Фахівець з організації зв'язків з громадськістю
червень 2001 р. - серпень 2001 р.
Національний аерокосмічний університет «ХАІ» | Харків
Інженер з організації управління виробництвом
вересень 1993 р. - березень 1999 р.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
● Англійська (B2) поглиблена
● Російська рідна
● Українська рідна
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
● Adobe Photoshop / Illustrator
● 1С / Bitrix 24
● ChatGPT
● JIRA, Trello, Confluence
● Miro
● Effie
● Google Analytics
● HTML / CSS
● Nemind
● Nielsen
● QlikSens
● MS Project
ДОДАТКОВА ОСВІТА
Лідерство й управління персоналом | 2021 | Київ
Тренінг, Training For Business
Ціноутворення для бізнесу | 2020 | Київ
Курси Laba з ціноутворення
Branding by Banding | 2020 | Нідерланди, Bandall,
Тренінг з виду паковання бендлінг
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU | 2020 |
Нідерланди, Vaessen-Schoemaker,
Тренінг з видів упакування м'яса
Основи Lean в бізнесі | 2019 | Київ
Курс, Lean Інститут в Україні;
Agile - трансформація команди | 2018 | Київ
Тренінг AgileDrive, SCRUM
Лідерство в дії | 2018 | Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Експрес-менеджмент | 2018| Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Цінності команди | 2016 | Яремче
Тренінг, Тім Експерт
Тренінг для тренерів | 2010 | Луцьк
Тренінг, Якість росту
Співпраця професіоналів | 2008 | Київ
Тренінг, Четвертий вимір
Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції | 2007 | Київ
Тренінг, КІМО
Управління організацією | 2006 | Київ
Тренінг, МаЛес
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Категорійний менеджер, Head of category, Керівник відділу
Киев
Олексій Рогов Head of Category / Category Development Lead | FMCG / Retail Київ | | | LinkedIn: Професійний профіль Досвідчений керівник категорійного напрямку з понад 20 роками у FMCG, виробництві...
Рассматривает должности: Chief marketing officer, Head of marketing, Marketing director
Киев
Олексій Рогов Директор з маркетингу (Chief Marketing Officer) КОНТАКТИ Тел: Telegram: OleksiiRogov E-mail: Linkedin, Facebook Київ 25 років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG, HoReCa...
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Директор з маркетингу, Морський дім (МД Євротрейд), Київ, 2 года 6 месяцев
- Начальник відділу маркетингу, Деліція, ПП, 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу маркетингу та реклами
60000 грн, Киев -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Киев -
Комерційний директор, керівник відділу продажів, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Киев -
Заступник керівника департаменту
Киев, Одесса -
Заступник керівника департаменту персоналу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 5 городов