Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 февраля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7571784

Головний бухгалтер, фінансовий директор

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дата народження: 05.09.1972
Місто: Бровари Київської області
Моб. тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійні навички:
• вміння знижувати податкове навантаження;
• здатність взяти на себе функції FCO;
• знання нормативної бази з оподаткування та бухгалтерського обліку ;
• знання матеріалів з управлінської звітності ;
• знання основ цивільного та трудового законодавства;
• знання статутних документів організації;
• великий досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія від 7.7- 8.3 УВП, ВAS;
• знання «Клієнт-Банк»;
• валютний контроль;
• знання «M.E.Doc», Вчасно;
• знання «Електронний кабінет»;
• «Митний електронний кабінет»;
• «Держгеокадастр»;
• Дія та інші державні програми (Мережа, СДО, Є-звітність);
• швидка адаптація та вміння працювати в команді

Маю досвід:
• Загальна система оподаткування з податковими різницями
• ПДВ
• Єдиний податок
• ЗЕД операції
• Оподаткування землі
• Оподаткування нерухомості
• Ліцензування «Алкоголь та тютюн»
• Акциз
• Ліцензування «Транспорт»
• Забруднення

ОСВІТА:
- Інститут економіки, права та систем управління Песоцьких, факультет «Бухгалтерський облік», присвоєна кваліфікація бухгалтер (вечірня форма навчання).
- Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Бориса Грінченка, факультет «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література», спеціальність «Вчитель української мови і літератури», повна вища освіта (денна форма навчання).
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Безперервна освіта мій професійний інструмент. Пройшла навчання з підвищення кваліфікації «Бухгалтерський облік, оподаткування і підприємницьке право», «Головний бухгалтер», «Фінансовий директор», «Курси управлінського обліку, бюджетування та контролінгу», «Безпека бізнесу», «Кадрове діловодство», «Бухгалтер з обліку ПДВ», «ЗЕД для бухгалтера» та інше. Маю власну підписку на бухгалтерське видання «Factor» (4 журнали)

Особисті якості:
• аналітичний склад розуму;
• здатність швидко навчатися;
• висока працездатність
• відповідальність;
• порядність;
• стресостійкість;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації;

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так, дорослі
Є автомобіль та водійські права

За своїм характером завжди люблю навчатися, тому коли мені доручають щось нове, не відмовляюся, а занурююся в пошук відповідей. Це завжди цікаво та драйвово пізнавати нові сфери в бухгалтерії та фінансах. Чим більше пізнаєш, тим більше з'являється те, що ще не знаєш.

ВЕрета
Тетяна
ЦІЛЬ:
можливість застосування свого професійного досвіду з надання бухгалтерських послуг на посаді головного бухгалтера, фінансового директора.
ДОСВІД РОБОТИ:
У сфері бухгалтерської та фінансів – 23 роки
1. З липня 2021 року по теперішній час , КП «Ватутінськінвестбуд», м.Київ
Головний бухгалтер, основне місце роботи (віддалена робота)
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 3 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.3;
• проведення внутрішнього аудиту;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди, департамент комунального майна, департамент економіки та інвестицій;
• взаємодія з держказначейством;
• підготовка і здача звітності в держказначейство;
• складання фінансового плану та стратегічного плану;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами, департаментами державного сектору, аудиторами;
• проведення переоцінки основних засобів (нежитлові приміщення);
• Проведення інвентаризації.
Досягнення:
• вдале відновлення бухгалтерського обліку;
• повна автоматизація бухгалтерського обліку;

2. З березня 2022 року – 9 лютого 2024р. ТОВ «УКРБУБМАШ» (виробництво), м.Бровари
Посада – головний бухгалтер, за сумісництвом (по факту - основне місце роботи )
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 4 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.3 УВП (група компаній + ФОПи);
• складання облікової політики підприємства;
• проведення внутрішнього аудиту;
• проведення інвентаризації;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди, банки;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами;
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
• підготовка документів для отримання гранту, кредитної лінії, кредитів;
• звітність для засновників
• ЗЕД операції (експорт, імпорт)
Досягнення:
• вдале відновлення бухгалтерського обліку;
• налагодження комунікації з усіма відділами підприємства;
• налаштування в 1с правильного відображення собівартості та ПДВ з мінімальним залученням спеціалістів 1С;
• отримання гранту для переробних підприємств;
• вдале розблокування податкових накладних без залучення юристів та судів, подання таблиці ПДВ з першого разу;
• оптимізація податків.

3. Грудень 2000 р. – з липня 2021 року сумісництво - ПП «Фірма Віанор», м. Бровари.
Посада – головний бухгалтер, за сумісництвом
Діяльність – допоміжне обслуговування транспорту (автостоянка) , штат – 7 чоловік
До 2011 року підприємство займалося пасажирськими перевезеннями з чисельність 80 чол., керувала бухгалтерською службою ( 3 чол.), (ліцензія та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 1 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 7.7, 8.2, 8.3, на даний момент ВAS;
• робота з первинною документацією;
• звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і клієнтами;
• проведення банківських операцій;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок і нарахування заробітної плати;
• складання фінансових звітів для керівництва;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами;
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
• ведення документації з охорони праці;
• ведення документообігу.
Досягнення:
• ведення підприємства з нуля
• оптимізація податків
• вдале проходження 4 перевірок з податковою службою, податковою поліцією, прокуратурою , коли підприємство займалося пасажирськими перевезеннями у м. Києві, результат - мінімальні штрафи, бо як говорить податкова «без штрафів - так не буває» .
• вдале проходження 7 перевірок з Міністерством транспорту ( по ліцензуванню та безпеці дорожнього руху), без штрафів

4. Листопад 2011 року – березень 2013 року - ТОВ «Новий друк» , департамент друку на натуральних тканинах ТМ “VICOSELI”
Посада – начальник департаменту, за сумісництвом (по факту основне)
Діяльність – поліграфія, очолювала штат з 10 чоловік (менеджери 4 чол., виробництво – 6 чол.)
Функціональні обов’язки:
• Запровадження нового напрямку, який перший на ринку України – друк на натуральних тканинах
Досягнення:
Правильне запровадження відповідного напрямку, яке успішно працює і сьогодні.

5. Ведення ФОП, послуги з реєстрації та закриття підприємців, вдале проходження фін моніторингу в банках.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: