- PRO
Ангеліна
Офіс-менеджер, спеціаліст з організації навчального процесу
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, спеціаліст з організації навчального процесу, Менеджер з продажу, Сценарист, Керівник відділу продажу, Дизайнер, Project-менеджер, Менеджер роботи з персоналом, Психолог, Асистент вчителя, Фахівець роботи з клієнтами
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7677788/
Опыт работы
Вчитель інформатики
с 09.2022 по 09.2024
(2 года)
ЗОШ, Київ (Освіта, наука)
Викладала курс інформатики та географії в старшій школі (10-11 клас), частково виконувала обов'язки секретаря.
Методист
с 03.2018 по 04.2020
(2 года 1 месяц)
ВНЗ, Київ (Освіта, наука)
Організація навчального процесу, виконувала функції адміністратора навчального закладу (телефонні консультаціїї, вступні заняття, формування груп на курсове навчання, прийом абітурієнтів на навчання за іншими освітньо-кваліфікаційними рівнями, робота з документами, звітність, забезпечення офісу, фіксація оплат, редагування методичних матеріалів. Викладала філософію, екологію, охорону праці.
Заступник директора
с 08.2014 по 12.2018
(4 года 4 месяца)
Проф.-тех. училище, Рівне (Освіта, наука)
Виконувала повноцінно обов'язки заступника (розклад, звіти, контролі, організація навчального процесу), а також викладала основи християнської моралі, етику, охорону праці.
Образование
Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника
Філософ, викладач, Івано-Франківськ
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Оператор комп'ютерного набору
2
Знания и навыки
- Відповідальність
- Виконавська дисципліна
- Організованість
- Чіткість
- Впорядкованість
- Працюю з таблицями і документами гугл
- Комунікабельність
- Сумлінність
- Ведення документації
- Урегулювання конфліктів
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев, Кропивницкий , еще 4 города -
Помічник юриста, секретар
Киев -
Офіс-менеджер
Киев -
Front office manager
40000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев