Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

HR-менеджер, помічник керівника

Рассматривает должности: HR-менеджер, помічник керівника, Project manager
Возраст: 37 лет
Город проживания: Киев
Готов работать: Киев, Мукачево, Ужгород, Черновцы
Рассматривает должности:
HR-менеджер, помічник керівника, Project manager
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Мукачево, Ужгород, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 5 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Стеценко Марина Олександрівна
22.07.1988 (37 років)
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Київ, розглядаю рілокейт
незаміжня, дітей не маю
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
@vymnichka – телеграм

ЦІЛЬ:
Здобуття перемоги для України. Кожен на своєму місці. Реалізувати
свої вміння та навички. Робота за фахом помічника керівника, HR-
менеджера, HR-директора, рекрутера, IT-рекрутера, сорсера, помічника
бухгалтера, офіс-менеджер, помічника маркетолога, маркетолог, бухгалтер,
SMM, контент-менеджер, Trainee Python, Data Analyst, Project Manager і т.д.
Готова допомогти як HR-менеджер в підборі персоналу, якщо компанія
потребує в своїй команді професіоналів в роботі, як аналітик можу
проаналізувати ринок, цілі, які ставить мені керівництво завжди виконую
вчасно або раніше терміну. Також готова допомогти керівнику компанії як
помічник керівника в вирішенні термінових задач в тому числі.

КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕНЕ:

Особисто для мене немає перешкод в роботі, тому що я готова
вдосконалювати робочі місця і вдосконалюватися самій на тій посаді на
якій я працюю і якщо я можу зробити якесь завдання, яке не прописано в
інструкції робочого місця та в описі вакансії але мені керівник дав це
завдання, то я його постараюся зробити на відмінно навіть, якщо я його
ніколи не виконувала, тому що робота і розвиток на першому місці. Війна
руйнує багато чого у житті українського народу. Вони зруйнували літак
«Мрія» але наші мрії жити під мирним небом вони не зруйнують ніколи. Я
не боюся створювати та реконструювати гасла, я не боюся навчатися,
розвиватися, вдосконалюватися, аналізувати, моніторити і т.д. Життя
українців на першому плані. Всі вірять в перемогу і в краще життя

1
українців. В своєму резюме я намагалася показати все, що я можу і я зробила
вибірку по професіям, тому що свою кар’єру я починала з пакувальниці і
виросла до HRD, Project-manager і т.д. Я готова виконати ТЗ, але не
безкоштовно, тому що час, який ми витрачаємо на ТЗ не повернеться назад.
“Мирного неба над головою. Все є Україна. Українці незламний народ.
Чесність, порядність, відповідальність не купиш і не проп’єш.” Я не вживаю
алкоголь. Маю досвід роботи з AI, Google Sheets, Google Workspace і т.д.
Знаю багато програм і в них працюю. Я працювала також на таких посадах:
логіст, менеджер з продажу (товарів, послуг в багатьох галузях (IT,
парфумерія, С\Г і т.д.), менеджер по закупках, менеджер ЗЕД, менеджер з
продажу та оренди нерухомості, менеджер по рекламі, бізнес-асистентом,
Project Manager, аудитор персоналу, психолог для персоналу і т.д. Я не
боюся розвиватися, тому що розвиток допомогає в роботі, якщо я бачу
помилки то я не боюся про них говорити. Я перфекціоністка і мені
подобається чіткість та порядок у всьому. З 1 вересня по 3 жовтня 2025 р. я
навчалася в інтернатурі бізнес-асистентів і отримала сертифікат, тому що
за умовами навчання я здала всі практичні завдання та набрала необхідну
кількість балів при здачі фінального тесту. Я розглядаю різні компанії та
вакансії в тому числі компанії Miltech. Я готова обговорювати ЗП.

ДОСВІД РОБОТИ:

З 2013 року- NDA – по сьогоднішній день – робота на посаді HR-
менеджер, рекрутер, IT-рекрутер, сорсер (як в штаті компанії так і на
фрілансі), особистий помічник керівника, оператор 1С, менеджер з продажу,
бухгалтер, SMM, SEO, Sales Manager на Американський ринок
маркетингових послуг, Project manager, тестувальник, маркетолог і т.д. а
також у цьому році я працювала діловодом на 0,5 ставки 6 місяців.
Обов’язки: Створення робочих моментів з нуля, пошук та підбір
кандидатів на вакантні посади, тестування, написання інструкцій робочого
місця та проведення співбесід (як первинних (в різних формах в тому числі
і очних) і фінальних), написання різних тестів та анкет під вакансію,
практичних завдань для виявлення кваліфікації кандидатів а також
вдосконалення роботи HR-менеджера та менеджера холодних дзвінків,
розробка різних документацій під компанію або вакансій в тому числі і KPI,
KPI ЗП і т.д., супроводження процесу адаптації нових співробітників,
контроль проходження випробувального терміну співробітників,
організація та проведення корпоративних заходів, організація проведення
корпоративних тренінгів для персоналу, вхідна, вихідна кореспонденція,

2
кадрові питання, накази, відпустки, виконувала доручення виконуючого
обов’язків директора, працювала в різних програмах та ін. На посаді
особистого помічника керівника виконувала різні поставлені мені задачі
такі як: підбір персоналу, пошук необхідних товарів або інформації,
моніторинг і т.д. Працювала в різних програмах в тому числі CRM, яку
розроблювали під компанію.
Вакансії, які я закривала: HR-менеджер зі знанням англійської мови,
менеджер з продажу, менеджер з продажу по роботі з VIP клієнтами,
менеджер з продажу (програмного забезпечення та технічного обладнання
та інше), менеджер з продажу послуг, менеджер з оптових продажів,
оператор технічної підтримки, спеціаліст з навичками програмування
C Sharp та Razor, впровадженець, тренер з бухгалтерського та
управлінського обліку, асистент керівника з функційними обов’язками HR-
менеджера, помічника бухгалтера та зі знанням англійської мови, керівник
відділу впровадження та технічної підтримки, помічник бухгалтера,
обліковець, менеджер з працевлаштування, візовий менеджер, офіс-
менеджер, карщик, вантажник, няня, логопед, маркетолог, фармацевт,
провізор, системний адміністратор, контент-менеджер (Facebook/
Instagram), Facebook-таргетолог, медсестра, адміністратор медичного
центру, бармен, бариста, продавець алкогольних напоїв, майстер манікюру
та педікюру, фотограф, головний бухгалтер, шліфувальник,
домогосподарка, швея, ресечер для лідогенерації через лінкедин, Sales
Producer, 2D аніматор, 3Д аніматор, сторібордист і т.д. Закриття вакансій як
в штаті IT компанії так і на фрілансі. Також я працювала з системою
OpenCart та брала участь в тендерах на платформі SmartTender +
працювала з специфікаціями. Також працювала як менеджер з
працевлаштування закордоном і закривала такі вакансії (рекрутер в штат
компанії, опалубник, електромонтер, монтер сонячних батарей, сантехнік,
водій категорії CE, няня в Польщу, юрист, менеджер ЗЕД, психолог,
помічник керівника зі знанням англійської мови, embedded developer,
закриття вакансій miltech (технічна та інженерна спеціальність), системний
адміністратор, реєстрація корпоративної пошти та домену і т.д.).
Моїми досягненнями є: опрацювання великої кількості резюме,
ведення статистики та закриття вакансій за дуже малі терміни, виявлення
кваліфікації кандидатів на ранніх термінах. З вересня 2022 року по травень
2024 року я вибивала заборгованість у контрагентів перед парфумерною
компанією, збільшення продажів, використовувала всі свої знання та

3
розробка певної стратегії, розроблювала макети, холодну базу
перетворювала в теплу, робота з запереченнями і т.д.
З початку 2022 року і по сьогоднішній день закрила різні вакансії в
різних сферах діяльності в різних куточках України та світу, вдосконалила
власний проект по підбору персоналу в тому числі проведення різних
психологічних тестів та вирішення питань працівників, які стосувалися
робочих та особистих задач. У квітні 2021 року під компанію розробила
тестування на вакансію Middle PHP Developer та провела технічну
співбесіду а також закрила вакансії: медсестра та адміністратор медичного
центру та працювала з логотипом та патентом компанії, виконувала
доручення керівника. Займалася розробкою та реалізацією власних
проектів (в тому числі і в напрямку HR). Досягнення за січень 2020 року –
укомплектування відділу з нуля за досить малі терміни (декілька днів)
також в 2020 році я закрила вакансії за декілька хвилин та за декілька
годин. У січні 2021 року я закрила вакансію за 1 робочий день. Працюючи
на фрілансі або в штаті компанії роботу завжди створюю з нуля
(вдосконалюю або перероблюю роботу попереднього працівника (все
залежить від певних обставин)), допомога головному бухгалтеру або
кадровику, керівнику компанії, керівникам відділів а також вирішення
різних ситуацій. За листопад 2019 року є те, що я за декілька тижнів
укомплектувала 3 відділи і опрацювала велику кількість резюме та
дзвінків. Також вдосконалила власний проект «Планування». Особисто для
мене немає ніяких перешкод в закритті вакансій, тому, що я використовую
всі діючі інструменти і працюю на результат і економлю кошти
підприємства. В короткі терміни на посаді особистого помічника керівника
також закривала вакансії, пошук та придбання необхідних товарів,
моніторинг ринку та отримала премію та похвалу за якісну зроблену роботу
в короткі терміни і т.д. Вивчення всіх необхідний комп’ютерних програм,
які потрібні в роботі і також тестування комп’ютерних програм, які
полегшують роботу працівників, виявлення багів і спілкування з
програмістом, виконувала всі обов’язки згідно інструкції робочого місця
менеджера з продажу, маркетолога, SMM та вдосконалювала робочі
інструкції.
На посаді Project manager я показувала своє планування і воно
реалізовувалося 100% із 100%, все що потрібно враховувати я враховувала.
Проходячи різні марафони я виконувала завдання за декілька хвилин і
отримувала позитивні відгуки. Я планую з дитинства, розроблювала деякі
проекти і реалізовувала їх, тому і обрала магістратуру з управління

4
проектами. Для мене не є проблемою планувати, визначати цілі,
послідовність роботи та обсяг завдань, розставляти пріоритети. Я знаю
процеси виробництва в ІТ в тому числі. Я розумію термінологію: що таке
фронтенд, бекенд. Знаю принципи та методологію створення продуктів,
працюю з Agile, Scrum, Kanban, Waterfall і т.д. Свої знання з управління
проектами я використовую в різних сферах.
Data Analitic я використовула у своїй практиці і мені сподобалося.
Тестувальник: мені подобається тестувати різні програми на різних
операційних системах. Коли ти тестуєш сайти то ти з легкістю можеш
виявляти баги.
Для мене не є проблемою створення та реконструйовування різних
звітів, в тому числі аналітики.
З 2010 року і по сьогоднішній день працюю як контент-менеджер, SMM,
менеджер з ведення Instagram, аналітик інстаграм, дірект-менеджер,
помічник керівника.

РЕКОМЕНДОВАНІ ЛИСТИ:
В разі потреби можу надати.

ОСНОВНА ОСВІТА:

У 2010 році закінчила Національний авіаційний університет за
спеціальністю «Управління проектами» та здобула кваліфікацію фахівця з
управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального)
виробництва, магістр.
У 2009 році закінчила Державну академію статистики обліку та аудиту
Держкомстату України (Національну академію статистики обліку та аудиту) за
напрямом підготовки «Економіка підприємства», та здобула кваліфікацію
бакалавра з обліку та аудиту.

ДОДАТКОВА ОСВІТА, КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ:

1.09.2025-3.10.2025 – інтернатура бізнес-асистентів, отримання
сертифікату.
З грудня 2023 року по сьогоднішній день – проходження різних
марафонів з IT (Python, дизайн, Data Analitic, UX/UI Design, веброзробка
(html), тестувальник, проджект менеджер і т.д.)

5
З листопада 2023 року по сьогоднішній день – вивчення мови
програмування Python.
Березень 2022 – Вересень 2022 – вивчення італійської мови на практиці.
26.07.2021 – 29.07.2021 – пройшла 4-х денний онлайн курс
«Тестувальник програмного забезпечення».
Березень 2016 – по сьогоднішній день – вдосконалення в області SMM
та проведення різноманітних експериментів в даній області та виведення
формули правильного просування.
Грудень 2014 – лютий 2015 - туристичні курси англійської мови (рівень
Elementary);
17.02.2015 – отримання диплому «Менеджер з туризму»;
01.12.2014 – 12.02.2015 – курси «Менеджер з туризму»;
Грудень 2014 – по сьогоднішній день – приймання участь у різних
вебінарах, тренінгах та семінарах пов’язаних з керівними посадами та
іншими вакансіями;
2014 – по теперішній час - підвищення рівня іноземної мови;
Червень 2014 – сертифіковані іспити з Google AdWords;
З 2013 по сьогоднішній день вдосконалення роботи HR-менеджера в
різних сферах діяльності, IT рекрутера, ресечера, сорсера, помічнка
керівника;
22.08.2013 – 29.08.2013 – РУЗТІ «Наш дім» навчальна програма діловод.
16.01.2014 - 30.04.2014 - бухгалтерські курси;
25.10.2010 – 18.02.2011 – Інститут післядипломного навчання НАУ за
програмою «Комп’ютерні технології у дизайні»;
2010 – 2011 - курси англійської мови в D&C;
2007 - Навчальний центр «Бухгалтер» та прослухала повний курс по
спеціальності «Користувач 1 С: Бухгалтерія»;
2006 - курси іноземної мови;
2005 - Навчальний центр «Бухгалтер» та прослухала повний курс по
спеціальності «Основи бухгалтерського обліку», «Персональний комп’ютер»
та «1С Бухгалтерія»;
2005 - Приватне підприємство «Бухгалтер» і підвищила кваліфікацію за
професією обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).

ДОСЯГНЕННЯ:

1) Збільшення продажів;
2) Збільшення прибутку;
3) Збільшення ефективності роботи;

6
4) Економія грошей;
5) Успішна рекламна компанія;
6) Ефективний бюджет;
7) Проведення аналізу компанії;
8) Збільшення клієнтської бази;
9) Написання проекту під компанію (в тому числі інструкції робочих
місць);
10) Проведення тренінгу;
11) Вивчення нових програм, які потрібні для роботи;
12) Просування компанії в соціальних мережах (SMM);
13) Самонавчання;
14) Вміння довести роботу до кінця;
15) Вміння правильно планувати робочі та особисті задачі та їх виконання,
правильне розставлення пріоритетів а також досягнення цілей компанії;
16) Підбір кваліфікованого персоналу та закриття вакансій в найкоротші
терміни, проведення первинних та фінальних співбесід, як в штаті компанії так
і на фрілансі;
17) Укомплектування 3 відділів за короткі терміни та опрацювання великої
кількості резюме;
18) Закриття вакансій за декілька хвилин, годин та 1 робочий день;
19) В 2020 році отримала звання героя-бухгалтера;
20) Правильний переклад у видавництві, пов’язаного з англійською мовою;
21) Виконання доручень директора та досягнення результату в короткі
терміни і отримання премії та усну похвалу;
22) Незламність під час військового стану та допомога дітям, дорослим під
час евакуації та допомога українцям як в Україні так і за її межами;
23) За 4 дні на марафоні розробила гру і здача ДЗ в короткі терміни;
24) В короткі терміни промоніторила ринок України та закордоном;
25) Виконання доручень керівника в короткі терміни.

7
ВМІННЯ І НАВИЧКИ:

Досконало знаю персональний комп’ютер. Вмію встановлювати програмне
забезпечення на ПК. Професійно працюю з Microsoft Office 2000-2016 (Word,
Excel, Power Point, Access), створення презентацій, також знаю багато інших
програм (наприклад Abby Fine Reader 8 – 12, MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,
Safari, E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (Photoshop CS2, CS3 та
інші), Sales, Укрбланк 5, Шуртрек, Манхеттен, GPS і т.д. (для транспортного
перевезення), 1С 8.3., Податкова звітність, Соната, Сота, M.E.Doc.IS, Торгсофт,
Клієнт банк, Bitrix 24, Figma, Python та інші програми, які потрібні для роботи в
різних сферах діяльності, в тому числі і IT.
Сліпий метод набору текстів (англійською, українською, російською).
Знайома з роботою офісної техніки (принтер, сканер, ксерокс, факс). Вмію
створювати презентації, створювати план квартир, будинків та ін. Знаю всі версії
1С бухгалтерії та інші програми, які стосуються бухгалтерського обліку і не
тільки. Працюю за комп’ютером з 7 років. Великий досвід з продажів та покупок
різних видів товарів а також супроводу угод та підготовки документації та ін.
Робота з первинними документами (ТТН, ВН, ПН, акти, звіти, ведення банку і
т.д.). Написання інструкцій робочого місця.
Можу вести бухгалтерську документацію ФОП, нарахування та виплата
заробітної плати, здача звітів до Пенсійного Фонду та Податкової.
Навички з планування: проектів, робочих днів керівника, задач і т.д. Маю
актуальні власні проекти та статті («Контент-менеджер в агентстві нерухомості»,
«Правильна організація тренінгу та все, що з ним зв’язано», «Як правильно
продавати контент і просувати групу в соціальних мережах», «Все що зв’язано з
Time Management», «Як підібрати правильно персонал», «Як витратити менше
часу на співбесіду (телефон і первинна співбесіда)», «Як розпізнати людину, яка
обманює?», «Як допомогти дитині у навчанні», «Як навчити персонал досягати
успіхів», «Що таке SMM на практиці», «Як вивчити та зрозуміти іноземну мову
на все життя». Написання правильного контенту. Вмію спілкуватися з людьми
та знаходити спільну мову. Швидко входжу в курс роботи та старанно ставлюсь
до всіх доручених мені справ.
У вільний час я активно приймаю участь у вебінарах і семінарах, тренінгах,
тому що ми живемо у часі новітніх технологій та інструментів і кожна людина
повинна розвиватися та показувати результати свого навчання на практиці а
також вдосконалюю англійську мову на різних сайтах.
Правильний переклад з російської на українську, з української на російську,
з англійської на українську, з української на англійську, з російської на
англійську та з англійської на російську.
Підбір кваліфікованого персоналу та проведення первинних та фінальних
співбесід.

8
Закриття різних вакансій в різних сферах діяльності.
Створення тестів для виявлення професійних навичок кандидатів на різні
посади.
Моніторинг ринку. Виконувала обов’язки адміністратора бази даних та
менеджера з холодних дзвінків.
Створення ТЗ для дизайнерів.
Написання різних психологічних тестів та рішення проблем (робочих та
особистих).
Написання контенту, розробка його, аналітика не тільки контенту а й
робочої сторінки і т.д.
Ставлю перед собою цілі та їх досягаю.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

Комунікабельна, уважна, ввічлива, порядна, відповідальна, чесна,
ініціативна, організована; стресостійка, пунктуальна, креативна, незламна,
самостійна, харизматична, врівноважена, аналітичний склад розуму, вмію
працювати у команді, маю особисті якості ділової людини, швидко навчаюсь
новому та маю високу працездатність та доводжу ввірені мені задачі до кінця а
також можу правильно делегувати та контролювати задачі, добродушна до всіх
людей і кожному допомагаю всім чим можу.

ЗНАННЯ МОВ:

1) Англійська – середній рівень розмовний (Intermediate), письмовий
вільний C2;
2) Українська – рідна;
3) Російська – рідна;
4) Італійська мова – письмова вільна.

9

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: