Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марія-Соломія

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з туризму, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з розвитку, Менеджер з закупівель, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
51 год
Город проживания:
Трускавец
Готов работать:
Дрогобыч, Трускавец

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець роботи з клієнтами

с 08.2023 по 06.2025 (1 год 10 месяцев)
Трускавецький інклюзивно-ресурсний центр, КУ, Трускавець (Освіта, наука)

1. Прийом та консультація батьків дітей з ООП.
2. Комплексна оцінка.
3. Проведення корекційно-виховних занять , з дітьми з ООП.
4. Адміністративна робота : документообіг , складання щотижневих планів, розробка дидактичного матеріалу тощо.
5. Супровід в ДОЗ , дітей з ООП.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 12.2022 по 06.2023 (6 месяцев)
Фізар та СпецСервісУкраїна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Успішно систематизувала
бізнес-процеси, їх взаємодію та комунікацію.

Керівник відділу збуту.

с 11.2007 по 11.2015 (8 лет)
ТзОВ "Дивосвіт", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов»язки:

--Підготовка, Запуск, контроль, управління бізнес-процесами: менеджери, виробництво, логістика, склади, Бухгалтерія,дизайнер.

- Підбір і навчання персоналу,презентації.

- Забезпечення виконання планових показників з продажу.

- Спрямування на ефективність продаж, постановка і контроль виконання планів продаж.

- Контроль дебіторської заборгованості. Моніторинг ринку конкурентів, конкурентний аналіз,зріз цін. Контроль і формування складських залишків, пошук постачальників .

- проведення переговорів з VIP-клієнтами.

- Робота з посередниками України по регіонах – контроль,навчання, планування,організація,продажі.

- Формування і подача звітності роботи відділу: продаж, виконання плану, мотивація працівників, постачальники, напрацювання клієнтської бази.

- Робота з претензіями клієнтів , їх усунення.

Професійні навички:
-знання офісних програм: MS Word, Excel; 1С Бухгалтерія; CRM.

- досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу; досвід управління; здатність згуртувати колектив; вміння планувати і прогнозувати;вміння переконувати, тайм-менеджмент, 1С Бухгалтерія (основи)

Особисті якості: ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, наполегливість ,винахідливість, хороша інтуїція, оптимізм, організаторські здібності, рішучість, стратегічне мислення,креативність.

Менеджер з продажу.

с 11.2001 по 11.2004 (3 года)
ТзОВ "Астур", Львів (Трускавецька мінеральна вода.)

Образование

Національний педагогічний університет ім.Драгоманова м.Київ.

Факультет коррекціцнлї педагогіки і психології, Київ
Высшее, с 1991 по 1996 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінги , семінари:маркетинг особистості, селф-маркетинг, основні PR- тренди ,розвиток збуту; збільшення продаж, нейромаркетинг

2011-2018 р.

Знания и навыки

  • MS Word
  • MS Excel
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • Зосередженість
  • Активний продаж
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Цілеспрямованість
  • Відповідальність
  • Активність
  • Підготовка дітей до школи

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Рекомендации

Боднар Василь Іванович

Боднар Василь Іванович

Директор, ТзОВ " Дивосвіт"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Мікровишивка , виготовлення прикрас - хобі .
Йога-Терапія - заняття для здоров'я.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: