Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Офісний працівник, 15 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
38 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор 1C

с 04.2022 по 07.2025 (3 года 3 месяца)
"Юріс-Трейд", Житомир (Роздрібна торгівля)

Формування замовлень в базі 1С з інтернет-магазину та через телефон, спілкування з клієнтами, виставляння нового товару на сайт інтернет- магазину. Оформлення товаро-транспорних накладних на Нова пошта, Укр. пошту для відправки посилок клієнтів, які оформили замовлення в інтернет-магазині.

Оператор компьютерного набору

с 03.2018 по 11.2021 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "Люцина", Житомир (Роздрібна торгівля)

Проведення замовлень від торгових представників, повернення продукції по просрочці, створення приходних касових ордерів, надходження товарів на склад

Комплектувальник проводів

с 07.2016 по 08.2017 (1 год 1 месяц)
Комберг енд Шуберт Україна, Житомир (Машинобудування)

Офіс-менеджер

с 12.2011 по 06.2014 (2 года 6 месяцев)
Дельфін, торговельна компанія, ТОВ, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Проводка замовлень від торгових представників, обзвін клієнтів у яких велика дебіторська заборгованіст,частково логистика

Образование

Житомирський державний технологічний університет

Економіка підприємства, Житомир
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Специаліст

Дополнительное образование и сертификаты

1С бухгалтерія

2013 год

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Email

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Комунікабельність, організованість, акуратність, пунктуальність, вихованість, оперативність, ерудованість

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: