Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Валерія

Помічник керівника, 40 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Асистент керівника

с 10.2024 по 06.2025 (8 месяцев)
Visia Terra Project / SAGA Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Ведення пошти, календаря, підготовка матеріалів і звітів, організація зустрічей та поїздок, виконання особистих доручень
-Постановка та контроль завдань, відстеження дедлайнів, координація відділів, участь у нарадах, ведення проєктного планування
-Взаємодія з керівниками, клієнтами, партнерами, ведення переговорів
-Підбір персоналу, адаптація, найм домашнього персоналу
-Маркетинг, PR, підготовка комерційних пропозицій, підтримка корпоративної культури, організація подій
-Комунікація з рієлторами, супровід угод щодо оренди/продажу

Бізнес-асистент

с 10.2023 по 06.2024 (8 месяцев)
Goodwill Tech, Київ (IT)

-Координація офісних постачань, включаючи канцелярські товари, техніку, воду, каву та інші матеріали;
-Організація та керування вхідними та вихідними документами, включаючи пошту та кур'єрські послуги;
-Ведення звіту витрати компанії;
-Ведення та модерація документообігу в Confluence;
-Управління та підтримка сторінок компанії в соціальних медіа платформах, а саме LinkedIn.
-Фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни;
-Виконання доручень і поставлених завдань керівника;
-Активна взаємодія з усіма співробітниками колективу;
-Виконання інших доручень, пов’язаних з розвитком бізнесу та підтримкою операційної діяльності компанії.

Помічник керівника

с 08.2022 по 06.2023 (10 месяцев)
ТОВ "METR24", Дніпро (Нерухомість)

-Виконання доручень і поставлених завдань;
-Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації;
-Координація роботи інших посадових осіб і відділів;
-Зустріч відвідувачів і гостей керівника;
-Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
-Пошук і обробка необхідної інформації;
-Забезпечення робочого комфорту та ефективності роботи офісу;
-Підбір персоналу - розміщення вакансії на всіх відповідних ресурсах, активний та пасивний пошук кандидатів, проведення попередніх співбесід з кандидатами;
-Розміщення оголошень про продаж квартир на веб-сайтах нерухомості та інших ресурсах;
-Організація та проведення показів квартир потенційним покупцям, відповідь на їхні запитання та надання інформації про об'єкт;
-Ведення сторінки у соц.мережі.

Провідний спеціаліст, інженер

с 01.2018 по 02.2023 (5 лет 1 месяц)
КП «Жилкомсервіс», Харків (Послуги для населення та бізнесу)

-Укладання договорів оренди: Відповідальність за укладання орендних угод з орендарями, забезпечення дотримання вимог законодавства та умов договорів.
-Контроль поточної роботи за договорами оренди: Моніторинг дотримання умов оренди, вчасна оплата орендної плати, пролонгація.
-Надання нежитлових приміщень: Організація процесу здачі в оренду нежитлових приміщень комунальними підприємствами та громадськими організаціями, відповідність умов оренди законодавчим вимогам.
-Розгляд звернень: Прийом, обробка та вирішення звернень юридичних та фізичних осіб, пов'язаних з орендою та експлуатацією нежитлових приміщень.
-Інвентаризація нежитлового фонду: Проведення інвентаризації нежитлових приміщень, ведення обліку та оновлення даних про наявні приміщення.
-Работа з БТІ-техничними паспортами на нежитлові приміщення;
-Виконання доручень керівника.
(було підвищення зі спеціаліста 1 категорії до провідного спеціаліста)

Консультант паспортно-візового характеру

с 07.2013 по 06.2014 (11 месяцев)
ДП «Документ», Луганськ (Державні організації)

-Прийняття документів на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України;
-Допомога у заповненні анкет та документів: Надання інструкцій та консультацій з правильного заповнення анкет та інших необхідних документів;
-Планування та організація подачі документів: Встановлення дати та часу подачі документів, допомога у складанні необхідного пакету документів та вибірі оптимального шляху подання;
-Обробка документів;
-Відповідь на запитання клієнтів: Вирішення будь-яких питань чи непорозумінь, які виникають у клієнтів;
-Виконання стандартів підприємства.

Образование

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність., Сєвєродонецьк
Высшее, с 2011 по 2017 (6 лет)

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Діловодство
  • Відповідальність
  • Робота в команді
  • Активність
  • Договірна робота
  • Уважність
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Ведення соціальних мереж
  • Здатність використовувати різноманітні програми та інструменти
  • Jira
  • Confluence
  • Google Workspace
  • Canva
  • Організованість

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Досвід з понад 10 років професійної діяльності в адміністративній підтримці, управлінні бізнес-процесами, координації проєктів, документообігу та HR-функціях. Працювала у девелопменті, IT, держструктурах, нерухомості. Володію сучасними цифровими інструментами, комунікабельна, відповідальна, з високим рівнем самоорганізації та тактовності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: