Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7924429/

Системний адміністратор

Рассматривает должности:
Системний адміністратор, Контент-менеджер
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
МАЛАМАН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ

м. Миколаїв

вул. Райдужна 36, к.524
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані: Українець, 1978 року народження, неодружений.

Освіта: 1994 - 2000 рр. – Факультет "Кораблебудування" Миколаївського державного морського технічного університету ім. Макарова (тепер НУК). Отримав диплом спеціаліста інженера-програміста за спеціальністю «Програмне забезпечення автоматизованих систем».

Досвід роботи:
2022 р. – 2024 рр. – провiдний інженер в Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Гмирьова. Основні напрямки роботи: налаштування, облік та оновлення ПЗ, проведення відео-конференцій, надання інформаційних консультацій, ремонт офісної техніки та комп’ютерів, прокладка та адміністрування мережі комп’ютерів бібліотеки, сканування рідкісних видань на каталогів книг, робота з 3-Д принтером, виготовлення відеороликів, тощо.
2019 р. – 2020 рр. – оператор заправних станцій 2 та 3 розряду.
2017 р. – 2018 рр. – головний спеціаліст з інформаційних технологій Центрального та Корабельного районного суду м. Миколаєва. Основні напрямки роботи: налаштування, облік та оновлення ПЗ, ведення діловодства, проведення відеоконференцій, надання інформаційних консультацій, ремонт офісної техніки та комп’ютерів, прокладка та адміністрування мережі комп’ютерів суду.
2013 р. – 2017 рр. – інспектор з обліку та бронювання військовозобов’язаних Пересадівської а згодом і Воскресенської селищної ради Вітовського району Миколаївської області. Використавши досвід роботи як з технікою так і з ПЗ, створивши необхідні інструментарії для оперативного реагування на запити від різноманітних структур та органів своєчасно та в повному обсязі надавав відповідний результат. За що і неодноразово був відмічений грамотами та подяками місцевої, районної влади Вітовського району Миколаївської області. Ну і звичайно від РВК.
В 2003-2004 році заміщав на посаді викладача курсу “Розробка баз даних та їх застосування в Інтернет.” в КА ”ШАГ”. В курсі студенти знайомилися з поняттями, історією розвитку та застосування баз даних, основними видами та методиками представлення даних, ключовими та індексними даними, типами та форматами даних в таблицях. На базі реляційної системи управління баз даних (СУБД) MSAccess студенти проектували та розробляли таблиці, зв’язки між ними, форми та звіти. Синтаксис SQL надавався з прикладами в повному обсязі. Курсові роботи представлені веб-проектами з залученням тригерів та збережених процедур MySQL.

2000 р.-2007 рр. – інженер-програміст ІІ категорії Державного підприємства «НАРП». Основні задачі які були з успіхом реалізовані: установка системи допуску по території підприємства, створення баз даних для бухгалтерії, відділу кадрів, складського обліку, економічного відділу, створення веб-сайту компанії. Адміністрування корпоративної мережі та обслуговування офісної техніки.
Після оновлення ТЗ та ПЗ ДП”НАРП”, широко були застосовані клієнт-серверні технології в проектуванні та створенні СУБД. Для обліку кадрів та нормування і відпрацьованого часу інтегровано засобами запитів та процедур MySQL оперативні дані з Системи УБЗІ в СУБД під управління MSSQLServer. Взяв участь в розроблені комплексу рішень щодо ефективності управління. Фактично ввелася автоматизація процесу обліку відпрацьованого часу від моменту проходу робітника на місце роботи з чипом в формі, видачі норм, нарядів згідно графікам і табелям і тд., до відображення статичної та динамічної інформації щодо процесів та кадрів, подання сигнальної інформації, розрахунку строків та ЗП і тп., включно з скануванням і друком фотографії на ел. пропуск, друком табелів та зарплатної відомості.
Також в таблиці MSSQLServer було внесено, відформатовано та систематизовано в БД електронні та тверді копії процесів технології виробництва, ремонту та експлуатації, включаючи BLOB і OLE-об’єкти в вигляді креслень і формул, що дало змогу значно ефективно обробляти дані інженерам, прискорити друк ТД, прогнозувати терміни та закупівлі, вести аудит та звітність.
Велися розробки клієнтського інтерфейсу засобами C# та Dephi.

Додаткові відомості: Маю великий досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: MS Windows Server, Windows всіх версій, Word, Excel, Аccess, Photoshop, БД «Д-3», Trueconf, Amyadmin, Radmin, Zoom, Google Meet, Pinacle Studio, графічні пакети Adobe, PHP, Python, інші. Маю досвід програмування та адміністрування інтернет-сайтів та інтернет-маркетингу.
Володію англійською мовою на рівні перекладу документації.
Відношення до військової служби : обмежено придатний, останній раз проходив ВЛК в червні 2024р.
Здатний швидко навчатися новим видам діяльності. Маю досвід керівництва колективом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: