- PRO
Лариса
Оператор баз даних
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7989987/
Опыт работы
Заступник начальника відділу кадрів та архівної справи
с 03.2015 по наст. время
(10 лет 5 месяцев)
Заклад вищої освіти "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая", Київ (Освіта, наука)
- прийом, оформлення та ведення особових справ студентів;
- прийом, оформлення та ведення особових справ працівників;
- ведення книги обліку особових справ студентів, що навчаються в університеті;
- ведення книги обліку архівних справ студентів, які навчалися в університеті;
- архівація особових справ студента;
- робота у програмі 1-С підприємство "Університет", редакція 8.3 та 1-С Зарплата та управління персоналом для України "Кадри" редакція 2.1;
- робота з порталом ПФУ (електронні трудові книжки, електронні лікарняні листи)
- ведення картотеки студентів які навчаються та тих, хто закінчив навчання, внесення даних до єдиної бази;
- робота з виписками наказів за студентами (зарахування, відрахування, переклад, зміна прізвища та інше) оформлення їх належним чином та наповнення ними особових справ;
- робота з виписками наказів щодо працівників (прийом, відпустка, звільнення) оформлення їх належним чином та наповнення ними особових справ;
- видача оригіналів документів випускникам університету та відрахованим (контроль обхідного аркуша, виписка дозволу на отримання диплома та інше);
- робота з методистами кафедр, приймальною комісією щодо укомплектування та наповнення особових справ необхідними документами;
- оформлення, облік та видача довідок студентам, засвідчення копій попередніх документів;
- оформлення, облік та видача довідок працівникам, засвідчення копій документів;
- виконання інших службових доручень у відділі кадрів та архівної справи;
- Документи обороти по відділу кадрів;
- документообіг по студентському відділу
- ведення діловодства та канцелярії;
- багато іншого.
Як додаткове навантаження до основних обов'язків робота з сайтом дистанційного навчання Moodlе (комунікація зі студентами, викладачами).
ТОВ "МЕТРОМЕТТРЕЙД", ТОВ Гіла-Трейд
с 10.2012 по 01.2015
(2 года 3 месяца)
Офіс-менеджер, помічник керівника, Київ (кольоровий металопрокат, оптова компанія будівельних матеріалів, кольоровий металопрокат)
Поєднання функціональних обов'язків офіс-менеджера та помічника керівника та бухгалтера:
- відкриття-закриття офісу, здавання під охорону;
- зустріч відвідувачів в офісі;
- бронювання готелів, замовлення квитків;
- Вхідні дзвінки, їх переадресація через міні АТС;
- робота з електронними скриньками;
- поштова друкована кореспонденція (вхідна, вихідна);
- ділове листування;
- адміністративно-господарська підтримка офісу;
- робота в 1С 8.2 в інтерфейсі управління продажами та управління закупівлями, і всі пов'язані в цьому інтерфейсі документаціями, виконання доручень бухгалтерії (рахунки, контрагенти, номенклатура, договори, видаткові та податкові накладні, прив'язування платежів до рахунків та інше), (1C-7 );
- вся робота менеджера з продажу від прийняття замовлення до відвантаження товару зі складу;
- робота з кур'єрськими компаніями (САТ, Поні Експрес, Автолюкс, Нова Пошта та інші);
- укладання договорів (внесення реквізитів підприємства після перевірки в єдиній основі реєстрації підприємства);
- контроль документації бухгалтерської вхідної та вихідної по реєстрам;
- робота з впровадження програм для полегшення роботи друку конвертів, реєстрації договорів та реєстрації документів;
- робота з кур'єрськими компаніями;
- зустріч відвідувачів в офісі;
- Виконання безпосередніх доручень комерційного та генерального директорів;
- робота з міні АТС;
- відстеження безперебійної роботи оргтехніки;
- нагадування директорам про майбутні заходи та його плани на поточний робочий день;
- контроль чистоти в офісі та багато іншого.
Фахівець центру дистанційного навчання
с 03.2011 по 09.2012
(1 год 6 месяцев)
Міжнародний науково-технічний університет ім.академіка Ю.Бугая, Київ (Освіта, наука)
Обов'язки методиста навчальної частини, контроль студентів, контроль проведення сесії, оформлення навчальних карток студентів, укладання договорів, складання робочих навчальних планів, виконання доручень віце-президента з міжнародних відносин та віце-президента з науково-методичної роботи, укладання контрактів з викладачами контрактниками.
Комерційний директор
с 04.2010 по 02.2011
(10 месяцев)
ТОВ «Зеплін-Україна», Київ (оптові продажі дитячого одягу)
Контроль роботи менеджерів з продажу, організація їх роботи, постановка завдань та контроль їх виконання, звітність, пошук нових клієнтів, проведення переговорів, підписання договорів, ціноутворення, складання бюджету, участь у виставках, замовлення нової колекції, складський облік, товарна логістика, управління товарними запасами, контроль своєчасності оплати продукції та контроль своєчасного виконання поставок, мотивація персоналу, моніторинг ринку конкурентів. Щоденна, щотижнева та щомісячна звітність. Складання планів та контроль виконання та багато інших.
Менеджер з оптових продажів
с 01.2005 по 04.2010
(5 лет 3 месяца)
ПП «Зеплін», Київ (оптовий продаж дитячого одягу)
формування замовлення, контроль за асортиментом, формування звітності,
робота з потенційними клієнтами, пошук нових клієнтів, маркетингове дослідження ринку,
коригування цін на продукцію, розробка дисконтної системи, індивідуальний підхід до кожного клієнта в залежності від потреб, укладання договорів, розробка рекламних акцій, ведення виписки первинної документації у 1С: Підприємство, повний супровід угоди, логістика.
Образование
Міжнародний науково-технічний університет ім.академіка Ю.Бугая
Менеджмент (менеджмент організації), Київ
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)
Диплом бакалавра за спеціальністю менеджмент (менеджмент-організації).
Друге Вище професійне училище Київського торговельно-економічного університету
Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Среднее специальное, с 1998 по 2001 (3 года)
Кваліфікація продавця продовольчих та непродовольчих товарів 1-ї категорії, молодший спеціаліст зі спеціальності Товарознавство та комерційна діяльність
Дополнительное образование и сертификаты
Підготовчі курси у навчальному центрі соціальної служби зайнятості за спеціальністю секретар-референт
2004, 3 місяці
Прослухала заочний курс за програмою ЄШКО (міжнародне діловодство)
02.2004-01.2005
Прослухала заочний курс за програмою ЄШКО (англійська для початківців)
05.2003-01.2005
Освітній хаб міста Києва (курс Школа HR, сучасна українська мова)
липень 2021, серпень 2021
MCFR Цифрове видавництво
2021
CRDFGLOBAL (Базові правила інформаційної безпеки)
березень 2021
Цифрограм Дія МЦТУ (Дія, цифрове освіта)
листопад 2020
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- MS Outlook
- 1С:Підприємство
- MS Access
- Adobe Photoshop
- Outlook Express
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Google Docs
- Нарахування зарплати
- Gmail
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Google Drive
- Проведення презентацій
- Дія
- Google Календар
- Google Meet
- Express
- Google Slides
- Google Форми
- Google Keep
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Рекомендации
-
Дзяна Оксана Василівна
Генеральний директор, Зеплін –Україна
Контактные данные скрыты -
Ярмолинский Владислав Владимирович
Комерційний директор
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Професійні знання та навички:
досвід в організації та розвитку оптових продажів, організації роботи торгових відділів
знання товарної логістики, маркетингу, ЗЕД, практичне володіння технологіями велико-оптового продажу та закупівель, розвитку оптової мережі
знання специфіки регіонів
досвід організації промо-акцій
стратегічне планування діяльності підприємства та супровід продажів
аналіз ринку (вивчення споживчого попиту, конкурентної пропозиції, динаміка ринку)
формування асортименту, ціноутворення, просування продукції
знання процедур маркетингового аналізу, інструментів статистичної обробки баз даних
швидкісний набір тексту (154 удари за хвилину), наявність диплому друкарки,
Особисті якості: висока працездатність, відповідальність та результативність.
ПК: досвідчений користувач (Access, Excel, Word, Інтернет, 1С та ін.)
Надаю РЕКОМЕНДАЛЬНИЙ ЛИСТ від директора компанії з останнього місця роботи.
Посвідчення водія: категорія «В», автомобіль.
Наявність закордонного паспорта, автомобіль Seat Ibiza 2004р.в.
Переважно Лівий берег, у пріоритеті віддалена робота та підробіток.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Помічник керівника, оператор ПК, офіс-менеджер, Менеджер з документообігу
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Заступник начальника відділу кадрів та архівної справи, Заклад вищої освіти "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая", 10 лет 5 месяцев
Киев
КОНТАКТНІ ДАНІ АДАМЕНКО ЛАРИСА ІВАНІВНА Оператор баз даних та 1С КИЇВ ОСВІТА МОВИ З 1998 по 2001 Друге Вище професійне училище Київського торговельно-економічного Українська мова (3 роки...
Похожие кандидаты
-
Оператор бази даних
Киев -
Оператор баз даних
45000 грн, Киев, Удаленно -
Оператор ПК
20000 грн, Киев -
Оператор ПК
Киев, Обухов -
Оператор баз даних
Киев, Другие страны -
Оператор баз даних
25000 грн, Киев