Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Sviatoslav

Unity 3D developer

Рассматривает должности:
Unity 3D developer, Разработчик мобильных приложений
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Unity developer

с 04.2024 по наст. время (1 год 4 месяца)
Pryeyes, Дистанційно (IT)

• Налаштування анімацій і руху (Animation, Motion).
• Використання DOTween, Cinemachine і Reactive для анімацій та реактивного програмування.
• Інтеграція SteamWorks SDK для функціоналу Steam.
• Застосування Zenject (DI container) і Addressables для оптимізації проєктів.
• Публікація ігор на Steam та itch.io.
• Розробка механік шутерів від першої особи (FPS).
• Розробка інвентарю.

Steam:
https://store.steampowered.com/app/3345760/Silent_Anomalies/

Unity 3D програміст

с 02.2024 по 04.2024 (2 месяца)
Cubequade, Дистанційно (IT)

• Використання Odin Inspector.
• Налаштування Mobile Notification для сповіщень у мобільних іграх.
• Застосування Reactive для реактивного програмування.
• Аналіз продуктивності проєктів із Unity Profiler.
• Використання Facebook SDK

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dafil.stiltsrun&hl=uk&gl=US
IOS:
https://apps.apple.com/ru/app/stilts-run/id1637747730

Unity 3D програміст

с 04.2023 по 01.2024 (9 месяцев)
YaremchukGame, Дистанційно (IT)

• Використання патернів Factory, State Machine, Builder, Strategy.
• Застосування Zenject та Addressables для структури проєкту.
• Локалізація гри ( використовувалось I2L).
• Робота з Google Sheets та базами даних.
• Розробка механік: переміщення будівель із запобіганням перекриттю, автоматичне підсвічування, рух білдера.
• Імплементація висадки персонажів, бойової системи, тренування, нарахування досвіду та анімацій.
• Реалізація заклять: блискавка по області, вогняні шари, бустери для персонажів.
• Взаємодія з сервером, налаштування UI, курсорів та ефектів.
• Застосування UniTask.
• Застосування REST API.
• AI ворогів

PC:
https://store.steampowered.com/app/2488180/Ninja/?curator_clanid=44194860,
https://store.steampowered.com/app/1973770/Battle_Craft/
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.ColorCube
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.VikingsvsNinjas
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Marketon.SrtokerRoyaleKids
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword

Unity 3D програміст

с 07.2022 по 04.2023 (9 месяцев)
Alphanova, Дистанційно (IT)

• Досвід командної роботи, аналізу чужого коду та виконання завдань замовника вчасно.
• Освоєння принципів дизайну й оптимізації ігор.
• Розробка мініігор, календаря, нагадувань, будильника.
• Налаштування анімацій, сцен.
• ООП
• UI/UX

https://alphanovastudio.com/uk/

Unity 3D програміст

с 12.2021 по 06.2022 (6 месяцев)
LeverApp, Дистанційно (IT)

• Розробка простих гіперказуальних проєктів із механіками малювання мешу, стакання предметів, збивання елементів за кольорами, аналоги танчиків, ранери.
• Використання Cinemachine, Pathfinding, Spline(Dreamteck Splines) та налаштування NavMesh.
• Додавання AdMob.

Образование

Львівська політехніка

Інженер, Львів
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)

Знания и навыки

  • PHP
  • PhpMyAdmin
  • Addressable
  • Zenject
  • Unity
  • C#
  • Git
  • ООП
  • GitHub
  • DOTween
  • Adobe Illustrator
  • Adobe Photoshop
  • Робота в команді
  • SOLID Principles
  • DRY
  • KISS
  • Trello
  • Blender
  • JetBrains Space
  • Odin
  • MobileNotification
  • Знання принципів MVC
  • Kinoa
  • Google Sheets
  • Google Services (leaderboard)
  • Assets Integration
  • Animation System
  • Motion
  • Debugging
  • UniTask
  • UniRx
  • ScriptableObject
  • AdMob
  • Facebook SDK
  • Steamworks SDK
  • REST API
  • JSON
  • Pathfinding
  • Unity Profiler

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Unity розробник із 3+ роками досвіду в створенні ігор. Володію C#, розумію принципи ООП і патерни проектування (SOLID, DRY, KISS, MVC), що дозволяє мені розробляти модульні та готові до використання компоненти для ігрових проєктів.

Мають досвід роботи в команді (10 осіб), ефективно виконую завдання замовника, використовуючи Space, Trello та Jira. Створюю адаптивний UI, застосовую фізику, працюю з анімаціями та DOTween для різноманітних ігрових об’єктів. Налаштовував сповіщення (MobileNotification) та власний лідерборд із Google Services.

Додатково маю базові навички в Illustrator, Photoshop, Blender, а також досвід із Odin Inspector і Kinoa. Шукаю нові виклики в геймдеві, готовий розвиватися та вносити цінний вклад у проєкти завдяки своїм навичкам і досвіду.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: