- PRO
Sviatoslav
Unity 3D developer
- Рассматривает должности:
- Unity 3D developer, Разработчик мобильных приложений
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Львов, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8083049/
Опыт работы
Unity developer
с 04.2024 по наст. время
(1 год 4 месяца)
Pryeyes, Дистанційно (IT)
• Налаштування анімацій і руху (Animation, Motion).
• Використання DOTween, Cinemachine і Reactive для анімацій та реактивного програмування.
• Інтеграція SteamWorks SDK для функціоналу Steam.
• Застосування Zenject (DI container) і Addressables для оптимізації проєктів.
• Публікація ігор на Steam та itch.io.
• Розробка механік шутерів від першої особи (FPS).
• Розробка інвентарю.
Steam:
https://store.steampowered.com/app/3345760/Silent_Anomalies/
Unity 3D програміст
с 02.2024 по 04.2024
(2 месяца)
Cubequade, Дистанційно (IT)
• Використання Odin Inspector.
• Налаштування Mobile Notification для сповіщень у мобільних іграх.
• Застосування Reactive для реактивного програмування.
• Аналіз продуктивності проєктів із Unity Profiler.
• Використання Facebook SDK
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dafil.stiltsrun&hl=uk&gl=US
IOS:
https://apps.apple.com/ru/app/stilts-run/id1637747730
Unity 3D програміст
с 04.2023 по 01.2024
(9 месяцев)
YaremchukGame, Дистанційно (IT)
• Використання патернів Factory, State Machine, Builder, Strategy.
• Застосування Zenject та Addressables для структури проєкту.
• Локалізація гри ( використовувалось I2L).
• Робота з Google Sheets та базами даних.
• Розробка механік: переміщення будівель із запобіганням перекриттю, автоматичне підсвічування, рух білдера.
• Імплементація висадки персонажів, бойової системи, тренування, нарахування досвіду та анімацій.
• Реалізація заклять: блискавка по області, вогняні шари, бустери для персонажів.
• Взаємодія з сервером, налаштування UI, курсорів та ефектів.
• Застосування UniTask.
• Застосування REST API.
• AI ворогів
PC:
https://store.steampowered.com/app/2488180/Ninja/?curator_clanid=44194860,
https://store.steampowered.com/app/1973770/Battle_Craft/
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.ColorCube
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.VikingsvsNinjas
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Marketon.SrtokerRoyaleKids
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
Unity 3D програміст
с 07.2022 по 04.2023
(9 месяцев)
Alphanova, Дистанційно (IT)
• Досвід командної роботи, аналізу чужого коду та виконання завдань замовника вчасно.
• Освоєння принципів дизайну й оптимізації ігор.
• Розробка мініігор, календаря, нагадувань, будильника.
• Налаштування анімацій, сцен.
• ООП
• UI/UX
https://alphanovastudio.com/uk/
Unity 3D програміст
с 12.2021 по 06.2022
(6 месяцев)
LeverApp, Дистанційно (IT)
• Розробка простих гіперказуальних проєктів із механіками малювання мешу, стакання предметів, збивання елементів за кольорами, аналоги танчиків, ранери.
• Використання Cinemachine, Pathfinding, Spline(Dreamteck Splines) та налаштування NavMesh.
• Додавання AdMob.
Образование
Львівська політехніка
Інженер, Львів
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)
Знания и навыки
- PHP
- PhpMyAdmin
- Addressable
- Zenject
- Unity
- C#
- Git
- ООП
- GitHub
- DOTween
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Робота в команді
- SOLID Principles
- DRY
- KISS
- Trello
- Blender
- JetBrains Space
- Odin
- MobileNotification
- Знання принципів MVC
- Kinoa
- Google Sheets
- Google Services (leaderboard)
- Assets Integration
- Animation System
- Motion
- Debugging
- UniTask
- UniRx
- ScriptableObject
- AdMob
- Facebook SDK
- Steamworks SDK
- REST API
- JSON
- Pathfinding
- Unity Profiler
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Unity розробник із 3+ роками досвіду в створенні ігор. Володію C#, розумію принципи ООП і патерни проектування (SOLID, DRY, KISS, MVC), що дозволяє мені розробляти модульні та готові до використання компоненти для ігрових проєктів.
Мають досвід роботи в команді (10 осіб), ефективно виконую завдання замовника, використовуючи Space, Trello та Jira. Створюю адаптивний UI, застосовую фізику, працюю з анімаціями та DOTween для різноманітних ігрових об’єктів. Налаштовував сповіщення (MobileNotification) та власний лідерборд із Google Services.
Додатково маю базові навички в Illustrator, Photoshop, Blender, а також досвід із Odin Inspector і Kinoa. Шукаю нові виклики в геймдеві, готовий розвиватися та вносити цінний вклад у проєкти завдяки своїм навичкам і досвіду.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Unity 3D програміст
Удаленно -
Fullstack-розробник
Удаленно -
Unity developer
Ровно, Удаленно -
React розробник
Львов, Винница , еще 6 городов -
Fullstack Developer
Удаленно -
Front-end programmer
Удаленно