Viktoria
HR-специалист, ассистент, 30 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8100636/
Опыт работы
Фахівець адміністрування HR процесів (Угорщина)
с 06.2023 по наст. время
(2 года 7 месяцев)
Jabil Circuit Ukraine Limited, Розівка (Машинобудування)
• оформлення, прийом, перевод, переміщення і звільнення працівників відповідно до чинного закаонодавства Угорщини і наказів по підприємству у внутрішній системі обліку даних;
• контроль за відповідність фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку;
• ведення і поновлення автоматизованоїбази даних;
• оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства;
• підготовка внутрішньої звітності відповідно до вимог підприємства;
• збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників;
• обробка запитів від працівників,що надходять через внутрішню систему обліку даних;
• консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку даних;
• здійснення необхідних корегувань даних у внутрішній системі;
• підготовка листів підтвердження працевлаштування на вимогу працівників;
• вчасне та якісне виконання завдань/обов'язків в HR системах;
• підтримка зв'язку з бізнес-партнерами;
• робота в таблицях excel;
• виконання інших завдань за дорученням керівника.
Рекрутер
с 02.2023 по 06.2023
(5 месяцев)
Vakula.Club, Ужгород (Машинобудування)
Рекрутер
с 09.2022 по 06.2023
(10 месяцев)
ТОВ "База" (Мережа продуктових маркетів "Зіна, " Кефір", "1 Minute"), Ужгород (Роздрібна торгівля)
• вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел;
• забезпечення необхідними кадрами;
• розробляти тексти вакансій;
• пошук і підбір персоналу: закриття потреби в персоналі по мережі маркетів;
• розміщення оголошень на ресурсах з працевлаштування та соцмережах;
• відбір резюме, які надходять;
• проведення співбесід з потенційними кандидатами (холодні/ теплі дзвінки);
• виконання завдань керівника
Оператор 1С
с 05.2022 по 09.2022
(5 месяцев)
ФОП, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• прийом замовлень від менеджерів та формування їх в 1С;
• сортування видаткових накладних по маршрутам;
• контроль залишків продукції на складі;
робота з первинною документацією – видаткові накладні;
• формування безготівкових рахунків;
проведення інвентаризацій в 1С (Склад версія 2.0).
Асистент відділу кадрів
с 10.2017 по 03.2022
(4 года 6 месяцев)
ТОВ "Унгвайер", Ужгород (Машинобудування)
• облік особового складу підприємства, його підрозділів та встановленої документації щодо кадрів, ведення електронної бази з персоналу, журналів реєстрації;
• оформлення прийому та звільнення працівників відповідно до наказів керівника підприємства та менеджера відділу кадрів;
• формування і ведення особових справ працівників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
• облік трудових книжок, внесення до трудових книжок записів про призначення, переміщення співробітників на посадах і в підрозділах;
• підрахунок трудового стажу (для оплати лікарняних листів), видача довідок про трудову діяльність працівників;
• облік надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• облік робочого часу (перевірка табелів обліку робочого часу), надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітної плати;
• оформлення та видача довідок з місця роботи на вимогу працівників;
• заповнення листків непрацездатності (лікарняних);
• реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, шляхових листів;
• організація транспортування працівників підприємства, комунікація з компанією-перевізником з питань транспортування;
• ведення телефонних переговорів та співбесід з потенційними кандидатами для формування груп навчання та подальшого їх працевлаштування;
• ведення інформації про кількісний склад персоналу та його рух, за його своєчасним оновленням і поповненням;
• контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
Асистент начальника виробництва
с 02.2017 по 10.2017
(9 месяцев)
ТОВ "Унгвайер", Ужгород (Машинобудування)
• ведення щоденної звітності щодо кількості виготовленої продукції;
• ведення та контроль надходження кількості сировини на склад для основного виробництва;
• введення звітності виробничих показників, які характеризують кількісні та якісні результати роботи працівників
Оператор call-center (Угорщина)
с 04.2016 по 12.2016
(9 месяцев)
ТОВ, Ужгород (Транспорт, логістика)
• залучення нових клієнтів, розміщення вантажів, підбір клієнтів під вантаж;
• координація графіку відправлення та завантаження водіїв щодня;
• переговори з клієнтом, у разі виникнення проблем посередництвом корпоративного сайту, чату.
Продавець-консультант
с 03.2014 по 03.2016
(2 года)
Маг."Vestito Vision", Ужгород (Непрод.товари/жін.одяг)
Продавець-консультант
с 09.2010 по 02.2014
(3 года 6 месяцев)
ФОП, Ужгород (Непрод.товари/жін.одяг)
Помічник адвоката
с 02.2010 по 09.2010
(8 месяцев)
ФОП, Ужгород (Надання послуг)
Образование
ЗакДУ
Юридический, Ужгород
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)
ПГК ЗакДУ
Юридичний, Ужгород
Высшее, с 2006 по 2009 (3 года)
Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 з угорською мовою навчання імені Дойко Габора
Ужгород
Среднее, с 1995 по 2006 (11 лет)
Знания и навыки
- MS Excel
- Workday
- Касові операції
- Контроль відвантажень
- Переклад текстів
- Письмовий переклад
- Тайм-менеджмент
- Підбір персоналу
- Canva
- 1С ЗУП
- 1С:Торгівля і склад
- 1С
- Підбір персоналу для рітейлу
- Кадровий облік
- Групова співбесіда
- Підбір виробничого персоналу
- Чесність
- Уважність
- Толерантність
- Підбір лінійного персоналу
- Саморозвиток
- Самостійність
- Масовий рекрутинг
- Комунікабельність
- Продуктивність
Знание языков
- Венгерский — свободно
- Английский — средний
- Словацкий — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
- пунктуальність;
- уважність до деталалей;
- ввічливість;
- комунікабельність;
- здібність швидко навчатись;
- без шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
-
Помічник інспектора відділу кадрів
20000 грн, Ужгород -
Директор з управління персоналом
Ужгород, Днепр , еще 8 городов -
Спеціаліст з навчання персоналу
Ужгород -
Продавець, консультант, асистент, помічник, флорист, фотограф, психолог, юрист
Ужгород -
Керівник рекрутингу
Ужгород, Киев , еще 2 города -
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Ужгород