Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Головний бухгалтер

Возраст: 48 лет
Город: Киев
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мєзєнцева Наталія
Головний бухгалтер
очікуваний рівень оплати праці від 120 000 грн

Summary: Головний бухгалтер з 24-річним досвідом роботи за професією.
Працювала в таких сферах як: автомобільний бізнес, кліматична техніка,
транспортні вантажні перевезення нафтопродуктів, виробництво, спільна
діяльність, будівництво, комерційна оренда приміщень, оптова/роздрібна
Особисті дані: торгівля, ЗЕД, благодійність. Мала в підпорядкуванні до 20 осіб у відділі (в
тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») т.ч. відокремлений підрозділ). Одночасно на обліку мала 28 юр.осіб ( ТОВ,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ФОП, БФ).Здійснюю повний цикл бухгалтерського супроводу підприємств.

Місце проживання: Навички: бухгалтерський та податковий облік (1С BAS) всіх рівнів, облік
м. Київ, вул. С. Данченка ПДВ (ел.адміністрування), подача звітності до держ.органів (Баланс,
(мкрн. Виноградар) Фін.результати, 1ДФ тощо), відновлення обліку, запуск обліку з нуля,
управлінська звітність керівництву P&L та CashFlow, аналіз фін.показників,
Дата народження:
консолідація фін звітності. Клієнт-банк, кредити, фін моніторинг, валютні
12.07.1977р
операції, операції ЗЕД (імпорт/експорт). Впровадження електронного
Освіта: документообігу, реєстрація ПН/ РК, розблокування ПН, подання таблиці.
Вища. Харківський ТЦО. Нарахування/сплата заробітної плати та податків. Досвід успішного
Інститут економіки проходження перевірок ДФС. Реєстрація юр.особи (ФОП, ТОВ, визначення
ринкових відносин та оптимальної системи оподаткування), впровадження облікової політики.
менеджменту, Постановка задач програмістам для удосконалення автоматизації обліку.
Економічний факультет,
2001р. Облік основних засобів, складський облік, виробництво, авансові звіти,
Курс САР/CIPA, 2009р. підготовка документації для тендеру. Контроль ведення кадрового обліку,
Курс МСФЗ, 2021р. зовнішній та внутрішній аудит, планування, бюджетування. Володіння :
1С BAS, 1C 7.7, 1С УТП (8), 1С УПП (8), M.E.Doc, Вчасно, Navision ,
Маю рекомендації: Клієнт-банк, Ел.кабінет платника податків, Bitrix24, Exсel, Word, Gmail,
Леонтьєв Максим Outlook, месенджери, офісна техніка.
Операційний директор
ГК «ASTER», тел. для Досвід роботи:
зв’язку [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Іванова Лариса лютий 2024- ТОВ «ПКК», м.Київ (кліматичне та вентиляційне обладнання:
Директор з економіки ГК опт, роздріб, сервісні послуги, комерційна оренда) Головний бухгалтер з
«АІС», тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») функціями фінансового директора. На обліку 2 ТОВ + 4 ФОПа, 2 особи під
прямим керівництвом.
Особисті якості:
вміння керувати, 09.2022 – 01.2024 – ТОВ «Делла-Транс», м. Київ (міжнародна логістика
мотивувати та
нафтопродуктів, комерційна оренда) Головний бухгалтер. На обліку 2 ТОВ,
контролювати роботу
інших людей, приймати 4 особи у відділі.
рішення та брати на себе
відповідальність. вміння 11.2017- 07.2022 – Група компаній «ASTER», м. Харків (інженерне
ідентифікувати проблеми, обладнання. виробництво, будівництво, оптова/роздрібна торгівля, імпорт
знаходити рішення та товарів, експорт послуг) Головний бухгалтер з функціями фін. директора.
ефективно На обліку 7 юр.осіб. У відділі 13 осіб + відокремлений підрозділ.
впроваджувати їх,
здатність планувати, 11.2003-10.2017 – Корпорація «АІС», м. Харків (імпорт, продаж
організовувати та автомобілів, оптова торгівля. Благодійний фонд). Керівник відділу
ефективно бухгалтерського та податкового обліку. Головний бухгалтер. На обліку 28
використовувати свій час юр.осіб. У відділі в підпорядкуванні 20 осіб.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: