Лілія
Секретар, офіс менеджер, діловод, 7 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/825980
Опыт работы
Секретар
с 05.2018 по 08.2018
(3 месяца)
ФОП ГЛАДКИЙ, Черкассы (Торговля)
- облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву; створення анкет та накладних в 1С
- оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів
аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
- підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- телефонне обслуговування;
- забезпечення офісу всим необхідним , замовлення : канцелярії, води, кави
- робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс, комп’ютер
Спеціаліст
с 05.2017 по 12.2017
(7 месяцев)
Управління соціального захисту населення, Черкассы (Управління соцвиплат, та компенсаційних витрат)
В обов'язки входив прийом, збір та формування документації в справи, які надалі передаються на обробку спеціалісту, який нараховує субсидію та консультація громадян відносно субсидії.
Оператор ПК
с 04.2010 по 03.2012
(1 год 11 месяцев)
ТОВ Телеперфоменс, Черкассы (Продаж, консультація та обслуговування клієнтів відносно товарів компанії)
В обов'язки входило: прийом дзвінків, ведення бд клієнтів
Дана работа покращила навики спілкування з людьми, що впливало на роботу та на об'єм продажу товарів,
Працювали в програмах : Word, Cisco, Sibel
Секретар (практика під час навчання в університеті)
с 03.2009 по 09.2009
(6 месяцев)
Міська Рада, Черкассы (Архівний відділ)
Обов’язки – прийом дзвінків, діловодство, робота з клієнтами по телефону, ведення бази даних клієнтів. Був здобутий досвід роботи з документами ,формування справ, видача довідок, забезпечення життєдіяльності відділу, закупи канцелярії, підтримка порядку робочого місця, працювала а програмах Word, Excel, Internet, E-mail.
Образование
Східноєвропейський університет економіки та менеджменту
Документознавство та інформаційна діяльність - діловод, Черкаси
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Cпеціалізований навчальний центр підготовки та перекваліфікації - курси 1С
2021, 2 місяці
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — средний
Дополнительная информация
Про себе
Я, Мислюк Лілія Олександрівна
Тел.: [
Місце народження: місто Черкаси
Дата народження: 15.09.1990р.
Сімейний стан: незаміжня, є дитина 7 років
Освіта: повна вища, 2007-2012рр. - Черкаський Східноєвропейський університет економіки та менеджменту спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність"
Рівень - спеціаліст.
Особисті та ділові якості: відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, доброзичливість, трудолюбивість, прагну до розвитку і професійного росту!
Маю права категорії "В", за кермом вже 7років
Похожие кандидаты
Документознавець, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Черкассы
Офис-менеджер, секретарь-делопроизводитель
15000 грн, Черкассы
Офіс-менеджер, помічник керівника, бухгалтер
30000 грн, Черкассы
Администратор, офис-менеджер, секретарь
Черкассы
Офіс-менеджер, помічник керівника (ЗЕД), торговий представник
Черкассы
Офіс-менеджер, діловод, секретар
Черкассы