Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2022

Катерина

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансовий директор, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 04.2010 по наст. время (14 лет 2 месяца)
ПП "Сигал-юг", Херсон (Перевезення комісій (працівників митниці, прикордонної служби, портового нагляду), агентів, членів екіпажу, буксирування, швартування суден)

Платник ПДВ, єдиний податок 3%.

Образование

Международный университет бизнеса и права

Финансы
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительная информация

2009 – по теперішній час засновник та директор ТОВ «Правова Група «Радник». Товариство надає послуги з бухгалтерського обліку юридичних та фізичних осіб. Також надає юридичні послуги, а саме: реєстрація, припинення діяльності як юридичних фізичних, так і фізичних осіб. Внесення змін до установчих документів (Статуту), внесення змін щодо реєстрації. Найманих осіб – 4 бухгалтери, які займаються оформленням первинних документів, робота з клієнт-банками, оформлення поштових відправлень, приймання замовлень, дзвінків. Реєстрація податкових накладних, складання податкової, фінансової звітності, статистичних спостережень виконуються особисто мною. Також займалася консультуванням працівників щодо оформлення первинної документації, правильної її відображення в регістрах бухгалтерського обліку, контроль за виконанням.
Бухгалтерські послуги здійснювалися (як за трудовим договором з Логашевою Катериною Олегівною, так і за договором бухгалтерського обслуговування з ТОВ «ПГ «Радник»)
Досконале знання бухгалтерського, податкового, фінансового та управлінського обліку. Досвід ведення обліку юридичних осіб та ФОП. Складання звітності з ПДВ, податку на прибуток, декларацій з рентної плати (радіочастотний ресурс), декларації з плати за землю, з податку на нерухоме майно, звітність сільгоспвиробників.
Складання бюджету пыдприэмства.
Вміння аналізувати інформацію та працювати в умовах багатозадачності. Знання ЗЕД операцій, облік ПДВ і відшкодування з бюджету. Досвід проходження податкових перевірок, перевірок Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державної екологічної інспекції.
Здійснюю реєстрацію, припинення діяльності як юридичних фізичних, так і фізичних осіб. Внесення змін до установчих документів (Статуту), внесення змін щодо реєстрації. Оформлення купівлі-продажу часток юридичних осіб з внесенням відповідних змін до ЄДР юридичних та фізичних осіб.
Маю досвід в сфері працевлаштування іноземців від отримання дозволу на працевлаштування в Державному центрі зайнятості до отримання посвідки на тимчасове проживання в Державній міграційній службі.

Знання 1 С BUS Бухгалтерія для України, подання звітності через M.E.Doc, Соната, електронний кабінет платника податків, FreeZvit, Арт-Звіт. Робота в клієнт-банках Приватбанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Укргазбанк, Райффайзен банк Аваль, Укрсиббанк, Банк Восток та ін.

Роботу в сфері торгівлі алкогольними, тютюновими виробами не пропонувати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: